*The Esikoisesta Haaveilevat*

JenPen
baby butterfly Pahoittelut negasta, mut toivotaan nyt sit edes että se täti tulis sulle piakkoin että pääsisitte uuteen yritykseen! :hug:

mulmul Samaa meinasin sanoa kuin joku tossa aiemmin, et ei todellakaan mitään todellisia ystäviä jos ovat sut eron takia hylänneet. Paljon jaksamista sinulle :hug:

Siniviuhka Mä en ainakaan oo sua unohtanu :) Varmasti käyny joku moka kun et ole listalla!

Hippo Ihan hassua, et olet VIIMEINKIN täällä! :D Tervetuloa!! :heart:

Ja KP :hug: :hug: Älä masennu :flower:

Hirmusesti onnea plussanneille ja haamun saaneille, niitä oli niin monta jo tässä parin sivun aikana etten edes muista jokaista!! :heart: :flower:

kukkaiskeiju Sähän ovuloit oikeen urakalla, eiks sulla just äskettäin ollu ovislimojen bongaus? :D No, toi ainakin tuo ratkasun sille teidän seksiasialle jos sulla ovis koko ajan niin hinku pupuiluun mahtaa olla myös sun puoleltas kovempi ;)
 
HaLPe, talo valmistuu pikkuhiljaa, mutta eiköhän joulukuussa pääse jo muuttamaan. Pitäisi vaan saada myytyä tämä vanha, niin päästäisi uusi talo maksamaan (sukulaiskauppa). :) Tarjous saatiin tänään ja vastatarjousta laitettiin, toivotaan kovasti, että ostaisivat niin saisi kaikki asiat kuntoon :)

Ja hei, taisin olla liian nopea, ei taas tädistä mitään merkkejä :/ Oli vain kahtena päivänä minimaalista rusehtavaa limaa, mutta nyt ei pariin päivään ole ollut mitään. Taisin turhaan toivoa :(
 
JenPen, kiitos tervetulotoivotuksesta. Vähän hassulta tää itsestäkin tuntuu. Mutta pakko tää on alkaa jo uskomaan. Mieskään ei enää saa minkäänlaisia sätkyjä, kun vauvajuttuja ottaa puheeksi. Kun nyt vaan loppuis nää menkat niin pääsis taas yrittämään. :D
 
hei vaan huomenta kaikille! pitkään oon taas tässä taustalla lueskellu teidän juttuja, koittanu vähän hillitä tätä vauvakuumeilua...tulee niin kamala masis aina ku menkat alkaa ni nyt tän kuun oon ollu ihan pimennossa että koska ovis tms, nyt oli kiva tulla akttoo et missä kierto menee ja seksistä ei tietoakaan..mies ei vaan halua :/ en tajua mikä mussa on vikana kun ei se mua halua vaikka kuinka koitan,. masentaaa... tätäkö tää elämä sit on :/ anteeks vuodatus..tää on vaan niin kurjaa...
 

21.10.2008

Minnie-...................kp 118/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 96/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 93/30...............................yk 4
Hope22..................kp 82/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 78/26...............................yk 1
Humu82..................kp 70/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 59/36................................yk?
Kauris-82................kp 56/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 44/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 43/29................................yk 8

Baby Butterfly.........kp 37/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 36/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 35/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 35/23-26.............................yk 4

Kia-85.....................kp 31/??..................................yk 3
Delfis......................kp 31/28..................................yk 2
Louvre....................kp 31/32-40.............................yk 7
Hemuli1981............kp 31/28-38.............................yk 5
Happyfeet...............kp 28/32.................................yk 2
Ida7........................kp 28/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 27/23.................................yk 3
Piglet......................kp 26/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 26/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 25/29..................................yk 3
Nasu-85.................kp 25/28...................................yk 3
Heinu......................kp 24/26-31.............................yk 12
Kukkaiskeiju............kp 23/34-39.............................yk 3
HaLPe.....................kp 22/23-27.............................yk 9

Teddybear82..........kp 21/28-?................................yk 1
Kuumeilija...............kp 20/26-41.............................yk 9
Asty........................kp 17/28-42................................yk?
Katalin....................kp 17/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 17/26-28.................................yk?
Iitu-.........................kp 14/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 13/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 13/29.....................................yk 17
Toivova-84..............kp 13/25-29................................yk 4
Kaz..........................kp 12/26-29..............................yk 4

Nasuli08..................kp 11/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 9/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 9/27-57..............................yk 5
MyPoodels..............kp 5/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 3/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 2/32-35.............................yk 14
DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Skorppan................kp 21/29-35............................yk 1
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?
 
voi itku mä en tiiä mikä mussa nyt tällä kertaa on vikana :'( mulla ollu nyt hetken aikaa semmosta pallomaista kipuilua alavatsalla oikealla, mutta koska mulla noita kipuiluja on muutenki jatkuvasti niin en oo jaksanu aijemmin valittaa.

mut nyt tää on jo jatkuvaa! ja siis todella häiritsee kävelyä ihan |O ja koko alavatsan ja selän alue ollu kipeenä jo kauan ja on ollu muitaki tuntemuksia...ei kipeitä mut semmosia että on tuntunu joltain..
ja tää on niin väärin koska mä tiedän että en oo raskaana ja silti tollaset kipuilut ja muut sekalaiset oireet sekoittaa mun pään :(
miks pitää olla tällasia kipuiluja ja ihan turhaan?! ja sitte tää helkutan duuni on sellasta että mä en pääse käymään mun gynellä ku vasta ensviikolla joskus.... :headwall:
mä oon niin turhautunut!!!
 
katalin :hug: sun pitäis varmaan jutskata sun miehen kanssa. Kun valitettava totuushan on, ettei ilman seksiä lapsiakaan tule... Mutta kyllähän meillä kaikilla on joskus päiviä ja kuukausiakin ettei seksistä tietoakaan. Aina vaan ei huvita. Painaa työasiat tms...

Mä tässä ovista odottelen kovin saapuvaksi... Olis tervetullut vieras, viime kuussa kun ei tainnu ollakkaan edes, kun kierto veny niin älyttömän pitkäksi.

Kp 9... Kyllä se aika vaan matelee....
 
Heippa mä liityn teidän jengiin jos vain mahtuu :)

Olen 23 vuotias ja esikoista mieheni kanssa päätettiin alkaa yrittää ja tä olis virallinen yrityskerta nro 1 :) kp 21 ja normaali kierto on jotain 29/35 mutta 5.11 ajattelin testailla. Olen siis mukana tuolla viikon 44 pinossa kun siellä muitakin viikko 45:läisiä taitaa olla..

nibbler: Ole tarkkana niiden kipujen kanssa ettei vain ole kohdun ulkopuolinen.. sillon nimittäin vuodot tulee normaalisti..
 
Hellou taas.
Mä en muista enää ketä piti halata ja ketä onnitella mut halaukset kaikille iha vaikka ei ois syytä :hug:
Mä malttamattomana testasin tänää kp 28 ja olihan se nega. Ja tietenki on iha menkkaolo eli ei tainnu tärpätä nytkään. Jotenki tuntuu paljo pahemmalta tää toka kerta (Joo en osaa kuvitellakkaan kun jollaki on vuosi takana yritystä tai enempi) ja kauhee masis pistää päälle vaik tiiän kyl ettei vielä oo syytä huoleen.
Mut kyl tää vähä helpottaa ku nähtii kaverin vauvelia (tai ei se enää iha vauveli oo ku osaa ite jo syyä maissinaksua :D) ja sain miehen ostaa mulle suklaata tulevia menkkoja varte :LOL:
Sain kerrottua siskolle etten syö pillereitä ja se oli niin onnellinen meiän puolesta <3 Mut en kyl aatellu kellekkää muulle kertoo nii on sitte isompi yllätys ku tällane "ei mulle lapsia ikinä kiitos" ilmottaa sitte joskus että vauva tulee ja oon kuumeillu jo vuoden ja vähä yliki :D
Haluisin jo nähä niitte ilmeet :D

Muuten.. Mä aina käyn monta kertaa päivässä lukemassa tätä pinoo mut mä en jotenki osaa "tuppautua" toiste keskusteluihi ja sitte en osaa sanoo mitää ku aattelen et mä oon jotenki ylimääräne :ashamed: Eihän se oikeesti niin mee mut siksi mä melkei aina puhun vaa itestä, nii pyydän jo anteeksi taas tän omien puhumisen :flower:

Onko toi dpo muuten lyhennys jostai days past ovulation tms? eli ovulaation jälkeiset päivät?
Pitkään jo miettiny sitä :D
 
Happyfeet se tarkottaa just sitä! :) Tuppaudu vaan juttelemaan, mä päivystän kyl tääl aina, ku oon kotona, et jos joku asia painaa mieltä, ni eiku keskustelua vaan pystyyn!
Myö kans suunniteltiin, et jos nyt oiski tärpänny, ni sit ku ollaa matkalle lähössä (ollaa just isänpäivän aikaan pois) ilmotettas porukoille isänpäivälahjana ilouutinen..joo toiveajattelua.. :ashamed:
 
kiharapää, iso voimahali sulle :hug: :heart: Tosi kurja uutinen :ashamed:

Ihanaa DAADELI!!!! :D :D :D :D
Voi kun mahtava uutinen! Vitsi, osaatkin tehdä meidät muut onnelliseksi, oli ihanan vahva plussa! Ihan hirmuisasti tarrasukkia ja jeesusteippiä ja kaiken maailman liimoja siulle :flower: :heart:

Pinkkimielelle myös onnittelut perheenlisäyksestä tietenkin! Yhtä hieno asia se on ekalla kerralla plussanneellekin :heart: :flower:

Tulee tosi mixed feelings, kun on samalla kertaa ihan extrakurjia uutisia ja extraihania uutisia...

minnie, voi kun se nyt ois se täti kuitenkin tulossa...

Ja voi harmi kukkaiskeiju, kun menitte sitten ihan turhaan pupuilemaan, oleppas vähän tarkempi ensi kerralla kuule! :LOL:

Paljon kommentoitavaa, kun on parikin päivää ollut pois... Ihan höhlää täällä roikkua heti km:n jälkeen, mutta kun tämä on jotenkin niin tuttu ja turvallinen paikka
:ashamed: Mekin oltais muuten isänpäivälahjaksi ilmoiteltu noille tuleville vaareille! Olisi kyllä ollut hienoo. Nyt ajateltiin pitää vähän taukoa, ja käyttää kumia vähän aikaa, ehkä joulun yli jos maltetaan. Että saadaan tämä keskenmeno käsiteltyä pois alta ja sit taas ryhtyä hommiin puhtaalta pöydältä. Mutta kyllä tänne varmasti kirjoittelen silti, jos vaan minuu jaksatte :kieh:
 
vitsi hei, meinas tulla tippa linssiin, kun kattelin kaverin luona Sinkkarit-leffaa ja kun lapsettomuudesta kärsinyt Charlotte sai tietää raskaudestaan. Oli siis vuosia kärsinyt lapsettomuudesta ja olivat jo adoptoineet. Charlotte sanoi tämän kuuluisan kliseen: "Se tärppää, kun ei yritä".... Jooh, tiedän, että se on vaan elokuvaa, mutta silti.... :)
 

Yhteistyössä