*The Esikoisesta Haaveilevat*

Jenpen: Joo, ajattelin ettei se yks kerta riitä :kieh: Tosin, en ole saanut silti o-testiin plussaa tässä kierrossa, toisaalta ne oli kyllä kaksi hyvin hakuammuntaa... :whistle: Eli limat tunnistin, se riittää mulle kyllä ja tänään ei pahemmin sellasta limaa enää tullutkaan ja äsken testasin eli varmaan meni eilen sitten. Olisko hauska kun saiskin kaksoset, voisin sanoa että no mähän sanoin ovuloivani kahdesti!!! :LOL:

Hippopotamus taitaa olla uusi! Tervetuloa! :wave:

Katalin: :hug:

Skorppan: Tervetuloa! Mäkin olen siellä 44 pinossa vaikka testaan vasta 45 jos tarve vaatii (toivotaan niin)...olen myös 45 pinossakin :D Ja täällä...

HaLPe: :hug: negasta...jospa se vielä muuttuis...! Mäkin ajattelin testailla isänpäivänä...olis miehelle paras lahja ikinä...

eipä mullakai nyt just muuta...

 
Hei tännekkin!

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussanneille :flower:

Olen jättänyt tähän pinoon kirjoittelun vähemmälle, mutta ajattelin tulla kertomaan kuulumisia tännekkin. Täti tuli sitten viime viikolla ja kierron pituudeksi tuli 50päivää. Parin viikon päästä on gynelle aika, siellä ultrataan ja saan tod. näk. terot. Toivottavasti ne auttaa kierron tasaamisessa.
 
Kiitos nibbler korjauksista! :hug: Aah, mä puolestaan rakastin leffaa! Niinkuin rakastin joka ikistä tuotantokauttakin!!Ihanaa, et vihdoinkin alkaa Suomeen tulee 1-5 tuotantokaudet subein varustettuin..Harmittaa vaan et mulla kyllä on jo se shoebox, mut kyllä niitä nyt voi tuolla hyllyssä olla, subeilla ja ilman :LOL:
 
Täällä toi sinikka ja asty oli puhunut tosta sinkkari leffasta. Samaa mieltä kun sinis Olin pettyny kun siitä ei saatu ollenkaa LEFFAA vaan enempiki piiitkä päätösjakso toiseen kertaan... :/ Muuten kyl diggailin sitä leffaa :)

jeij mä kuron kovaa kiinni tonne kärkipäähän... :D Eipä kuulu,,,eipä näy... Toista päivää jo side housuis odottelemas jos alkaa jossai julkisel paikal kuten töissä mut ei...
 
heippa kaikille taas:) jääny taas tää käyminen täällä:) juu siis nyt on meikä tytön menkat myöhässä 1 päivän mutta en silti viellä jaksa elätellä liikaa toiveita,yleensä juuri silloin ne alkaa :whistle:
 

Taustailija moikkailee! :wave:

Wanhoja tuttuja mulkoilen täällä ja onhan tuota jokunen plussannutkin! Onnea! :flower:
Tai ehkä enemmänkin Onnea tarvitsevat he jotka vielä täällä, kun onnihan on jo noita plussanneita kohdannutkin...

Mulla siis viime pe tehty toinen inssi, ja tästä inssistä on toooosi hyvät vibat. Odottelen pelonsekaisesti tulosta.

Voikaa hyvin, pitäkää lippu korkealla!

T: Tää jo ikuisuuden esikoisestaan haaveillut :p
 

22.10.2008

Minnie-...................kp 119/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 97/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 94/30...............................yk 4
Hope22..................kp 83/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 79/26...............................yk 1
Humu82..................kp 71/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 60/36................................yk?
Kauris-82................kp 57/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 45/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 44/29................................yk 8

Baby Butterfly.........kp 38/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 37/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 36/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 36/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 32/??..................................yk 3
Delfis......................kp 32/28..................................yk 2
Louvre....................kp 32/32-40.............................yk 7
Hemuli1981............kp 32/28-38.............................yk 5

Happyfeet...............kp 29/32.................................yk 2
Ida7........................kp 29/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 28/23.................................yk 3
Piglet......................kp 27/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 27/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 26/29..................................yk 3
Nasu-85.................kp 26/28...................................yk 3
Heinu......................kp 25/26-31.............................yk 12
Kukkaiskeiju............kp 24/34-39.............................yk 3
HaLPe.....................kp 23/23-27.............................yk 9
Teddybear82..........kp 22/28-?................................yk 1
Skorppan................kp 22/29-35............................yk 1
Kuumeilija...............kp 21/26-41.............................yk 9

Asty........................kp 18/28-42................................yk?
Katalin....................kp 18/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 18/26-28.................................yk?
Iitu-.........................kp 15/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 14/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 14/29.....................................yk 17
Toivova-84..............kp 14/25-29................................yk 4
Kaz..........................kp 13/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 12/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 10/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 10/27-57..............................yk 5

MyPoodels..............kp 6/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 4/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 3/32-35.............................yk 14
DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?
[/quote]

 
Hellou!
Mulla dpo1! Ja nännit on kipeät, eli nyt tiedän varmasti että oli se ovis!

Baby butterfly: b =) d tsemppiä!

Mulla on tunnin päästä yksityiselle hammaslääkärille aika...haluisin oikoa nämä torahampaat, mutta saa nähdä voiko niille mitään tehdä :ashamed: Jamitä se maksais... :/

Ainiin ja nibbler, kiitos listan päivityksestä!Nyt näkyy :)
 
JenPen
asty Mä aina ite yritän välillä olla sillä asenteella, että ei varmasti muuten tärppää ekaan kymmeneen vuoteen ja välillä yritän tarkotuksella ajatella että täähän on kiva kun saa vielä mennä ja rällätä miten haluaa, mut ei oo toistaseks tehonnu elokuvien tyyliin ku plussaa ei oo kuulunu :D Mut paljonhan tosta puhutaan, ja varmasti se vaikuttaakin jos hirveesti asiasta stressaa, stressihän aiheuttaa yleensäkin vaikka minkälaisia oireita ihmisille.

Sun Rise Kovasti haleja sinne :hug: Mulla on mennyt ohi teidän keskenmeno, kun välillä ei ehdi kaikkia kirjoituksia lukemaan :( Miten ootte jaksaneet? Monennellako viikolla näin kävi?
Miehen siskolla oli vähän yli vuosi sitten keskenmeno. Itse kun en koskaan ole ollut mikään kova vauvakuumeilija tai ollut lasten kanssa tekemisissä, en ole osannut kuvitella miten pahalta lapsen menettäminen vaikka varhaisillakin viikoilla voi tuntua. Miehen siskon myötä kyllä iski tajuntaan se suru ja miten kova kiintymys äidillä lapseen on. Heillä km tuli viikolla 12, sisko oli samaan aikaan sairaslomalla kun meillä oli kesäloma ja tuli paljon juteltua yhdessä ja oltua hänen tukenaan (ainakin yritys oli kova). Kyllä tuntui pahalta katsella sivusta asiaa, ja yhdessä tuli itkettyäkin monesti :'(

Happy Feet Mullakin välillä sellanen olo ettei kukaan mun höpinöitä täällä kuuntele tai ole kiinnostunut, muta kunhan höpisen silti, sitä vartenhan tämä palsta on. Itseä kiinnostaa kaikki samassa tilanteessa olevat, mutta täälläkin niin paljon porukkaa ettei millään aina pysy perässä kaikkien kierroista eikä edes plussista kun niitä tuntuu tässä ketjussa tulevan jatkuvalla syötöllä :D Vaikka ainakin suru-uutisiin aina haluaisi myötätuntonsa ilmaista ja tukea jos jollakin epätoivo valtaa mielen.

kukkaiskeiju Miehes tuskin pistää pahaksi B) Miten sä voit niin varmasti bongata oviksen ilman tikkuja? Mä mukamas bongasin viime kierrossa, mut en enää tiiä ku kaikenlaisia oireita pitkin kiertoa millon sattuu ja kaikkia sekasin, millon raskaus-, ovis-, menkka-, endometrioosi- ja vaikka mitä oireita kun oikeen kroppansa toimintaa tarkkailee... Meilläki on nyt otollinen aika hyödynnetty aika aktiivisesti, jopa niin aktiivisesti että miehellä on ollut vähän paineita kun mä olen koko ajan ollut kimpussa :ashamed: Mun mies on sellanen ettei sillä saa koskaan olla suorituspaineita, muuten tulee hermostus :whistle:
 
nyt en kyllä taas yhtään ymmärrä tätä kroppaani.
kp18 ja NYT JO rinnat kipeet. Ne kipeytyy aina vaan aikasemmin ja aikasemmin.
Pah. Sanon kohta sopimukseni irti tästä typerästä kropasta, joka ei voi toimia missään suhteessa normaalisti :(

 
Jenpen: Kyllä mä tunnistan. Kaks kiertoa tikutin ja bongasin limat yhtä aikaa. Nyt taas bongasin limat (ja oli tosiaan itseasiassa entistäkin selvemmät kuin aiemmin) ja tiedän että en testannu sinä päivänä kun aiemmin on plussa tullut. Ja itseasiassa en testannu just siks vielä sinä lima päivänä kun tisin että sillon ainakin oli, niin säästin seuraavaan päivään että vieläkö sillonkin on ja ei ollut, eli oli edellis päivänä. Ja nyt tosiaan on nännitkin arat eli varmat merkit. Olipas tässä taas löpinät :D

tulin sieltä hammaslääkäriltä... raudat ne mulle laittais, joutuisin pitään niitä jotain 2-3 vuotta... Mutta saisivat kuulemma korjattua koko purentavian ja ojennettua hampaat suoraan joka suunnasta...tulis maksaan jotain 3000-3500 :eek: Ja poistaisivat multa 4 hammasta ja vielä 3 viisaudenhammasta...eli 7 hammasta... Kysyin että vaikuttaako se jos tulisin raskaaks...sano että näkyy vain röntgenkuvissa lyhentyneinä hammasjuurina?! :D :LOL: Karmasee mua kyllä nuo kiinteät raudat, mutta toisaalta, mieluummin nuo raudat kaks vuotta ja sen jälkeen hyvät hampaat kun aina tämmöset, jotka itseasiassa pahenee koko ajan.
 
kk itse olen sitä mieltä, että hampaat kannattaa hoidattaa jos vaan suinkaan on mahdollista..kolme vuotta on pieni aika siihen nähden, että saat kauniit hampaat, kuin, että joutuu alle 60v laitattamaan tekarit :p =) =) eikähän ne nykyään raudat ole kovin erikoisen näköisiä ja jos tahdot, niin valitsepa vaikka jokaiseen "rakettiin" erivärinen kumirenkku :D :D
 
kk Hoidata hampaat tässä vaiheessa kuntoon.

Mulla oli yläasteella raudat ja ne otetiin liian aikaisin pois. Mä itse kiirehdin niiden ottamista ja lääkäri suostui :( Piti loput oikoa yöraudoilla. Mutta eihän ne siitä enään mihinkään liikkunut. Ja nyt on vielä edessä hieman harallaan ja yhden poistetun hampaan kohdalla on rako, joka ei koskaan umpeutunut.

Mulla oli niistä kauhee kompleksi, vaikka ei kiusattukaan. Ja tyhmä lääkäri kun ottaa pois potilaan toivomuksesta :(
 
Huomenta :hug:

Mullaki oli ala-asteella raudat. Ne otettii liian aikasin pois ku kunnalta loppu rahat ja niinpä nyt on ihan kauhee ero ylä- ja alahampaitte välissä. Haaveilen kans tosta oikomisesta ja aattelin kans kysellä kuinka monta vuotta mun hampaissa menee, kunhan nyt pääsen hamppilääkärille..

Määki tykkäsin muute siitä sinkkuelämää leffasta, vaikka sarjaa en niin aktiivisesti kattonu, mitä nyt jakson sillon tällön.. Oon mä tainnu hehkuttaa sitä aiemminki täälä, mut on se vaan niin hyvä :)

kukkaiskeiju Eli jos tulee raskaaksi oikomisen aikana nii hampaat ei jaksa kasvaa vai vauvan hampaat ei jaksa kasvaa :LOL: Mite ne vois vaikuttaa niihi juuriin ku nehän on jo kasvanu mittaansa. Oon ehkä pöhlö ku en tajuu :D

Mä alan kohota taas pilviä kohti ku ei oo enää menkkaoireita, mut ei tosin oo muitakaa. Kiva tippua sit korkeelta ja kovaa alas ylihuomenna tms ku alkaa menkat :(
 

23.10.2008

Minnie-...................kp 120/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 98/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 95/30...............................yk 4
Hope22..................kp 84/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 80/26...............................yk 1
Humu82..................kp 72/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 61/36................................yk?
Kauris-82................kp 58/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 46/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 45/29................................yk 8

Baby Butterfly.........kp 39/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 38/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 37/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 37/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 33/??..................................yk 3
Delfis......................kp 33/28..................................yk 2
Louvre....................kp 33/32-40.............................yk 7
Hemuli1981............kp 33/28-38.............................yk 5

Happyfeet...............kp 30/32.................................yk 2
Ida7........................kp 30/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 29/23.................................yk 3
Piglet......................kp 28/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 28/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 27/29..................................yk 3
Nasu-85.................kp 27/28...................................yk 3
Heinu......................kp 26/26-31.............................yk 12
Kukkaiskeiju............kp 25/34-39.............................yk 3
HaLPe.....................kp 24/23-27.............................yk 9
Teddybear82..........kp 23/28-?................................yk 1
Skorppan................kp 23/29-35............................yk 1
Kuumeilija...............kp 22/26-41.............................yk 9

Asty........................kp 19/28-42................................yk?
Katalin....................kp 19/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 19/26-28.................................yk?
Iitu-.........................kp 16/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 15/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 15/29.....................................yk 17
Toivova-84..............kp 15/25-29................................yk 4
Kaz..........................kp 14/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 13/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 11/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 11/27-57..............................yk 5

MyPoodels..............kp 7/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 5/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 4/32-35.............................yk 14
DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?
 
Huomenta!

mulla on aina ollu röllihampaat ja mua ne ei häirinny. sen sijaan ne häiritsi mun äitiä paljonki ja ne korjattiin tässä parisen vuottra sitten. nyt menossa taas iso hammasremppa... mä en tykkää hammaslääkäreistä ja mulle kelpaa vaan yksityisen puolen hoitolat :D mun hampaat on nuukia.miehellä oli ihanat "hessu hopo"hampaat ja etuhampaiden väliin ois mahtunu kaks kahen euron kolikkoo. mä tykkäsin niistä tosi paljon ne oli niin persoonalliset :) mut nyt nekin on korjattu ja mies ite tykkää se kait on pääasia.

onkos finu testannu? :)
 
Heissan! Oon täällä kotona nyt neljättä päivää noiden karvaisten lasten kanssa, ja alan tulla mökkihöperöksi pikkuhiljaa. Tein aamulla Rtestinkin, kun on niin kovasti (muka) ollut oireita, mutta negahan tuolta pamahti... Tosin kierto on vasta lähes lopuillaan 32/35.
Mulla on kyllä nyt sellainen epäuskoinen olo, että en varmana ole raskautunut.. :saint:

Ehkäpä jos jättäisin vähän vähemmälle sen "oireiden" seurailun, ja jatkuvan jännittämisen.. Heheh..

Mitäs muille tänään?
 
halit negasta :hug: onneks se ei vielä oo se lopullinen sana, onhan sulla vielä vaikka kuinka aikaa tämän kierron aikana tuottaa hcg hormonia :)
nyt tytskyt positiivisemmalle mielelle siellä! :D *paraski puhuja*

mulla on ranne kipee ja työpaikalla hajoo koneita ku viimestä päivää ja asiakkaat ressaa! ja sitte vielä inhottava p*ska 10-18 vuoro! huomenna sama homma...

Asty täällä sama homma että alkaa kyrsii tää kroppa! ei mullakaan oo tissit kipeet vaikka pitäs olla jo nyt (paitsi tuo yks nänniläpsäkkä on kipee mut se johtuu miehestä ei niinkään siitä että ovis on ollu :saint: ) ja tuo alavatsa vieläki temppuilee vaikka vähän harvemmin. miksei kropat voi olla joka kuukausi samalla tavalla?

( . ) mä oon levinny! en tiiä onko se maha vai peffa joka levenee tai ehkä jopa molemmat. ainaki metrin ero viimeviikkoon verrattuna. tosin ei kannata ehkä luottaa noihin mitta arvioihin :D mut siltä musta tuntuu. ja vaikka mä tiiän että pitäs lihota niin ei saakutta ku mä en halua |O vatsaa en saa enää kuopalle vaikka kuinka selälläni makaisin ja kaikin voimin vedän vastaa sisään. ehkä mä alan ruveta terveeks? mutta millä konstilla mä tän hyväksyn. raskausaikana oon kyllä valmistautunu lihomiseen ja siihen että kroppa mitä luultavammin ei oo se kaunein synnytyksen jälkeen, mutta että mä alkasin nyt jo... ilman vauvaa? eihän se käy....
 
Sharona mä oon jo hullu ja aina noitten karvasten kavereitten kanssa (mul on kaksi nuorta koiraa) mitäs karvasia sulla siellä? :hug: negasta..testasin tänään kans ite sellasen

Nibbler nyt äkkiä pupuilemaan!!

Mul oli kans yläasteella raudat, ku mul oli sellaset vampyyrikulmahampaat :eek: nykyään en saa meetvurstia purtua poikki leivän päältä, ku ei ylä-ja alahampaat kohtaa ja sit se tulee koko siivu kerralla suuhun.. :kieh: mut kauniit ovat nyt.. :)

Mukavaa RvaB, ku kävit moikkaamassa! Toivotaan, et nyt ois teidän vuoro :heart:
 

Yhteistyössä