The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
AINIIIN, ne hiton arviointikeskustelut, enno vielä varannu aikoja.
Nyt täytyy!----->
 
tsuferaffi
Huomenta minunkin puolesta! @Bitch in uus kuva on loistava!

Mä näin unta, että synnytin kuolleen lapsen. Mitä lie tämäkin meinaa? On vain kurja olo.
Mä näin yks yö unta, että olin mun isän hautajaisissa.

Viime yönä olin kaverin luona kylässä, ja sen eksä tuli ilmoittamatta paikalle ja ratsas meidän molempien puhelimet kun luuli, että toi kaveri olis pettänyt sitä mun kanssa. Sit yks vanha koulutoveri putos kalliolta alas ja sen pää halkes. En tiiä pitäiskö sanoa, et mukavaa vaihtelua ämpäri-aiheisiin painajaisiin, joita yleensä nään.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Mä näin yks yö unta, että olin mun isän hautajaisissa.

Viime yönä olin kaverin luona kylässä, ja sen eksä tuli ilmoittamatta paikalle ja ratsas meidän molempien puhelimet kun luuli, että toi kaveri olis pettänyt sitä mun kanssa. Sit yks vanha koulutoveri putos kalliolta alas ja sen pää halkes. En tiiä pitäiskö sanoa, et mukavaa vaihtelua ämpäri-aiheisiin painajaisiin, joita yleensä nään.
Hetkinen, sä näät ämpäreistä painajaisia? :cautious:

Mä näin myös kerran unta, jossa olin raskaana. Unessa sain enneunen, missä leikin tulevan viisvuotiaan poikani kanssa. Mutta sitten tulikkn keskenmeno. Mä en oikeasti edes haaveile lapsesta, joten en ihan tajua tätä juttua.

Näin kans kerran unta, jossa isä tuli kylään ja mä aloin silpomaan sitä kahdella miekalla.
 
Kirahvin painajainen ei vissiin ole semmonen jossa hän jää ilman ämpäriä vaikka on värjötelly tokmannin avajaisjonossa tuntikausia...
Se se vasta oliskin. Yleensä nään semmosia unia, et se jää kiinni pettämisestä, ei palauta poikaa kotiin ja yhdessä unessa se narkkas stripparin kaa lasten läsnäolessa ja pahoinpiteli puolikasta, koitin tehä lasuja ja ilmottaa poliisille, mut kukaan ei ottanu mua tosissaan enkä saanu apua. Joissain unissa sen äiti-ämpäri raivoaa mulle et oon paska ihminen ko en anna lapsen tavata isäänsä ja oon paska äiti yms.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä