The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
-Palstan kukkahatut
Pah, en mä mistään kukkahatuista mitään laittanut :barefoot:
Eipäs lisäillä mun viestiin mitään, alla se alkuperäinen :geek: :D

Seuraava ketju voiskin olla nimeltään jos tämä nyt joskus jostain syystä menee epäkuntoon (eihän tämä mene) (y)

- The Sisäpiiri(läiset)
- The Paheksuttavat
- The Huomionhakuiset
- Palstan Inhokit
 
Sain sen velkaa olevan muikkelin facessa kiinni, ko kirjotin sen face-seinälle julkisesti et vois alkaa vastailemaan viesteihin ja maksaa velkansa. Meni 5 min ja postaus hävis seinältä ja tuli viesti, et hän on sen muka jo kuukausi sitten maksanut. Sanoin et oon käyny kahden kuukauden tilitapahtumat läpi, eikä näy mitään. Lupas laittaa samana päivänä (eli viikko sitten), mut kumma juttu ko ei oo vieläkää näkyny rahoja.
 
Omituisia unia jotkut kyllä näkee :unsure:
Mää näin unta jossa mää ja mun sisko löydettiin nuori mies joka makas semmosessa kapeassa kuopassa hiekkatiellä ja autot ajo siitä yli. Ja me ajateltiin et se on kuollu, ja sisko lähti soittaan poliiseja ja mää jäin siihen paikalle. Ni sit se yhtäkkiä avas silmät ja nousi ylös siitä kuopasta ja kerto mulle että sen nimi on Theodore :cautious:
 
Uutisten lukemisesta on mennyt vähän mielekkyys, kun aiheet on: matkustajakone pudonnut - nuorin uhri 10kk lapsi, isis, Joutsenon murha, uusia Syyria-neuvotteluita, kouluammuskelu ruotsissa, maanjäristys, Etelä-Korea ampuu varoituslaukauksia.

Ahdistavaa. Elän mielummin kuplassa. Ja toi jousenon murha - ketju oli ihan karmeeta luettavaa. Tuntu jo ihan vainajan häpäisyltä, kun se meni vaan muiden haukkumiseks, mv-linkkittelyks ja mamujauhamiseks.
 
Mä en lukenut siitä Joutsenoketjusta kun kaks ekaa sivua.


Kyllä mäkin joskus jotain unia näen mutta ne on yleensä jollain lailla mun elämään liittyviä, sellaisia todentuntuisia. Henkilöt voi olla sekaisin mutta kuitenkin. Joskus saatan jotain outoja unia nähdä mutta harvemmin edes muistan nähneeni unta tai sitten se unohtuu melkein heti.

Silloin kun eksä alkoi seurusteleen, näin jonkin ajan päästä unen että niille syntyi vauva. Ei ole vauvoja tullut.
 
Mitäs tässä, oikee elämä meinaa viedä välillä mennessään. Kamerat on aina päällä, tiedän mitä te pervot ootte tehny. Hyi teitä, varsinkin sinä, fami! Sä oot pahin.
Se on hyvä kun on oikeetakin elämää :)

Kyllä mä nyt oon jäänyt joukon hännille kun en ole yhtään pervoillut (ei kuulu tapoihin :sneaky: ), tosin uuden nimen palstalla sain yhdeltä tai parilta tai muutamalta harmaalta, mistä niistä tietää moneltako :geek:
 
Päivää pöwwöpäät.

Päivän reissu tehty. Pitäiskö päivittää perjantain ja tän päivän ilmaiskirjasaalis?

Spungen - Nancy
Urpo Harva - Suuria ajattelijoita
Kauranen - Pelon maantiede
Eila Kallio - Muistikuvia radioteatterista
Veijo Meri - Veteen piirretty viiva
Kymmenkunta SAPO- dekkaria mukana Tsehov - Kohtaus metsästysretkellä
365 satua
ja tietopläjäyksenä Sosiaalialan oppikirja Turvaverkko vai trampoliini

Alkaa tuntua siltä, et mun tarttee kirjastosta kysyä saisinko raahata unilaatikkoni sinne johonkin nurkkaukseen. Se on kumminkin kiinni aina milloin mä lojun unilaatikossa joten voisin yhtä hyvin majailla siellä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä