The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pessimisti
Se oli kyllä teininä ekalla työmaalla pikkasen kornia kun mulla oli just toi päivän koulutuksesta saatu tulityökortti ja piti muka allekirjoitella jotain tulityölupia ja vahtia kun ammattihitsarit teki töitään. Ihan kuin mä oisin niitten hommista mitään ymmärtäny, kunhan katoin ettei kipinät nyt mihkään heinälatoon pääsis lentämään. Mutta palkkaa siitäkin hulluudesta maksettiin.
 
Se oli kyllä teininä ekalla työmaalla pikkasen kornia kun mulla oli just toi päivän koulutuksesta saatu tulityökortti ja piti muka allekirjoitella jotain tulityölupia ja vahtia kun ammattihitsarit teki töitään. Ihan kuin mä oisin niitten hommista mitään ymmärtäny, kunhan katoin ettei kipinät nyt mihkään heinälatoon pääsis lentämään. Mutta palkkaa siitäkin hulluudesta maksettiin.
Mulla vähän toisenlainen kokemus. Oli siis työmaa keskellä vanhaa merenpohjaa. Sinne tehtiin siltaa ja meidän piti hitsata raudoituksiin kierretangonpätkiä joihin sit verhouskivet kiinnitetään.

Keskellä ei mitään. Ei mitään palavaa (meidän lisäksi) lähimaillakaan. Ja molemmille piti hankkia tulityökortit että saadaan työ tehdyksi.
 
Mulla vähän toisenlainen kokemus. Oli siis työmaa keskellä vanhaa merenpohjaa. Sinne tehtiin siltaa ja meidän piti hitsata raudoituksiin kierretangonpätkiä joihin sit verhouskivet kiinnitetään.

Keskellä ei mitään. Ei mitään palavaa (meidän lisäksi) lähimaillakaan. Ja molemmille piti hankkia tulityökortit että saadaan työ tehdyksi.
ei ollu pykälissä huomioitu tuommosta työmaata
 
Hyi, mun mielestä noi on miesten töi. Kuuluisi olla.

mun eukko on samaa mielipuolta, valitettavasti :devil:


Onks teil koskaan sellainen olo, että katotte lentoja, jonnekin pitkälle, ja ajattelette lähtee ihan tosta noin vaan?:confused:
ei mutta aika-ajoin tulee mieleen että auto nokka kohti tekoselekosia ja sinne korpeen möyröttämmään muutamaksikaan viikoksi
 
Mulle tuli epämiellyttävä ajatus. Siis jos tää vaiva osoittautuu siksi sarkoidoosiksi ja käsivarren arven muutokset johtuvat siitä, niin mitä tapahtuu arville mitkä on tulleet kohdunsuulle synnytyksessä tai arpikudokselle mikä on kehittynyt munanjohtimiin asetettujen essure-spiraalien ympärille?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 
Mulle tuli epämiellyttävä ajatus. Siis jos tää vaiva osoittautuu siksi sarkoidoosiksi ja käsivarren arven muutokset johtuvat siitä, niin mitä tapahtuu arville mitkä on tulleet kohdunsuulle synnytyksessä tai arpikudokselle mikä on kehittynyt munanjohtimiin asetettujen essure-spiraalien ympärille?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ny kiireesti kuuklaamaan oireita ja mahdollisia skenaarioita

ties mitä uusia tauteja löydät
 
En jaksa kelata sivuja taakkepäi tykätäkseni.
ISOSTI TYKKÄÄN!<3

Peyote! Voi herran tähren. Noi mukit on siis upeita!
(kyttäsin ne tossa aiemmin)
Sä olet tosi lahjakas nainen!
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Nyt pukkaa kyllä vähän ressiä.:confused:
Odotan päätöstä eräästä asiasta.

Vatsassa velloo ja mä pökrään kohta.
Pitäis varmaan laittaa napit korville ja soittaa humppaa tai tehä jotaki muuta ajatukset pois vievää.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Spencer Hastings
Onks teil koskaan sellainen olo, että katotte lentoja, jonnekin pitkälle, ja ajattelette lähtee ihan tosta noin vaan?:confused:
Mä itseasiassa oon koko päivän miettinyt irtisanoutumista. Tai no pikavauhtia uuden työpaikan etsimistä toisesta kaupungista. Se ratkaisis kaikki meidän talousprobleematkin alkaen siitä, että täällä asumiskustannukset on n. 600e, ja toisessa kämpässä yhteensä 210e.

En oikein koe menettäväni mitään jos yhtäkkiä vaan pakkaisin ja lähtisin lätkii. Kukaan, edes äiti, ei oo ihan oikeesti kysyny multa aikoihin, että mitä MULLE kuuluu. Kukaan ei pidä yhteyttä kun en oo Facebookissa (vaikka siellä on mun puh.nro. esillä), tai jos pitää niin ollaan vailla jotain (rahaa) tai halutaan avautua jostain pmista ensimmäisen maailman ongelmista. Lopetin itse tapaamisehdottelut ja laajemman yhteydenpidon, kun se ei koskaan sovi kenellekään. Ainoastaan Kirahvi on kysynyt mun kuulumisia ja ollut kiinnostunut siitä mitä sanon, mutta meilläkin on satoja kilsoja välimatkaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä