The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen kun olin menossa röntgeniin, kysyi se täti että olenko raskaana. Melkein pelästyin ja sit kiukustuin. Tarvitse tässä iässä olevalta naiselta moisia udella!

Se tästä enää puuttuisikin siis...
 
Mä itseasiassa oon koko päivän miettinyt irtisanoutumista. Tai no pikavauhtia uuden työpaikan etsimistä toisesta kaupungista. Se ratkaisis kaikki meidän talousprobleematkin alkaen siitä, että täällä asumiskustannukset on n. 600e, ja toisessa kämpässä yhteensä 210e.

En oikein koe menettäväni mitään jos yhtäkkiä vaan pakkaisin ja lähtisin lätkii. Kukaan, edes äiti, ei oo ihan oikeesti kysyny multa aikoihin, että mitä MULLE kuuluu. Kukaan ei pidä yhteyttä kun en oo Facebookissa (vaikka siellä on mun puh.nro. esillä), tai jos pitää niin ollaan vailla jotain (rahaa) tai halutaan avautua jostain pmista ensimmäisen maailman ongelmista. Lopetin itse tapaamisehdottelut ja laajemman yhteydenpidon, kun se ei koskaan sovi kenellekään. Ainoastaan Kirahvi on kysynyt mun kuulumisia ja ollut kiinnostunut siitä mitä sanon, mutta meilläkin on satoja kilsoja välimatkaa.
En oo lisänny sua wassuppiin, vielä.:confused:
Musta ei oo just nyt mitään hyötyä, mulla on itelläniki muutama probleema, wassup näyttää olevan täynnänsä viestejä.:rolleyes:
En jotenkin jaksa olla hilpee oma itteni.(n):confused:
 
Spencer Hastings
Mä ymmärrän aivan hyvin, että muillakin on mustia kausia ja vaasti ajattelee toisinaan minustakin, että miks toi ei pidä yhteyttä. Mut tää on oikeestaan ollu tällasta samaa siitä asti ku muutin takaisin Helsinkiin 2014 elokuussa. Siitä asti myös oon miettiny takaisin pienempään kylään lähtemistä, mutta en uskalla irrottaa vakkariduunista.
 
Spencer Hastings
niimpä, ei siitä paskalaarina olosta juuri kiitostakaan saa

peräpukamia lähinnä
Kivessyövän mä oon saanu. Esim siskoni koko_vitun_ajan itkee ku se on kipeenä ja huono olo, mut se ei suostu uskomaan kahta faktaa: sen asunnon vessa on niin kostea, että siellä on hometta satavarmasti. Siis se katto on repeytyny kosteudesta jo. Ja toiseksi se ei syö oikein tai kunnolla, kun sillä on sellanen "yhyy välttelen perunaa, riisiä ja pastaa ja sokeria, mut syön pelkästään valmiskarjalanpiirakoita ja Valion jugurtteja" ruokavalio.

Ole siinä sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Kivessyövän mä oon saanu. Esim siskoni koko_vitun_ajan itkee ku se on kipeenä ja huono olo, mut se ei suostu uskomaan kahta faktaa: sen asunnon vessa on niin kostea, että siellä on hometta satavarmasti. Siis se katto on repeytyny kosteudesta jo. Ja toiseksi se ei syö oikein tai kunnolla, kun sillä on sellanen "yhyy välttelen perunaa, riisiä ja pastaa ja sokeria, mut syön pelkästään valmiskarjalanpiirakoita ja Valion jugurtteja" ruokavalio.

Ole siinä sitten.
ei jumaliste, karjalanpiirat tehään jauhosta ja riisistä ja jukurtin sokeripitoisuus huitelee reilusti yli sadassa
 
Spencer Hastings
ei jumaliste, karjalanpiirat tehään jauhosta ja riisistä ja jukurtin sokeripitoisuus huitelee reilusti yli sadassa
No aijaa :D mut tätä ei kai lasketa.

Sama nainen on lähihoitaja ja haluais mielenterveyspuolelle, ja tästä ollaan saatu monta riitaa aikaiseksi, koska mun mielestä ihminen joka ei voi lukea uutisia eikä tiedä mitä maailmalla tapahtuu ja miksi, koska "tulee paha mieli" EI VOI KUVITELLA olevansa sellaisten joku psykoterapeutti, joiden ola todellisuus on ollut nimenomaan sitä mitä pahuuksia uutisissa lukee. Ei oo kuulemma sama asia.
 
No aijaa :D mut tätä ei kai lasketa.

Sama nainen on lähihoitaja ja haluais mielenterveyspuolelle, ja tästä ollaan saatu monta riitaa aikaiseksi, koska mun mielestä ihminen joka ei voi lukea uutisia eikä tiedä mitä maailmalla tapahtuu ja miksi, koska "tulee paha mieli" EI VOI KUVITELLA olevansa sellaisten joku psykoterapeutti, joiden ola todellisuus on ollut nimenomaan sitä mitä pahuuksia uutisissa lukee. Ei oo kuulemma sama asia.
no ei tietystikkään oo sama asia :ROFLMAO:
 
Kivessyövän mä oon saanu. Esim siskoni koko_vitun_ajan itkee ku se on kipeenä ja huono olo, mut se ei suostu uskomaan kahta faktaa: sen asunnon vessa on niin kostea, että siellä on hometta satavarmasti. Siis se katto on repeytyny kosteudesta jo. Ja toiseksi se ei syö oikein tai kunnolla, kun sillä on sellanen "yhyy välttelen perunaa, riisiä ja pastaa ja sokeria, mut syön pelkästään valmiskarjalanpiirakoita ja Valion jugurtteja" ruokavalio.

Ole siinä sitten.
Oikeesti homeesta voi tulla tosi kipeeksi. Ihmiset ei tajua eikä usko.

Ja parasta ois tosiaan syödä vaan järkevästi. Ei perunassakaan ole mitään vikaa, jos syö muutakin.
 
Spencer Hastings
Oikeesti homeesta voi tulla tosi kipeeksi. Ihmiset ei tajua eikä usko.

Ja parasta ois tosiaan syödä vaan järkevästi. Ei perunassakaan ole mitään vikaa, jos syö muutakin.
Mulla alkaa oikeasti tulla pahasti raja vastaan näin avuttomien ja yksinkertaisten ihmisten kanssa. Tähän kuuluu se, että asiat esitetään niin että "mitä mun pitäis tehdä, en tiedä mitä teen", ja sitten jos ehdottaa jotain tai antaa oman tietonsa pohjalta neuvoja, niin MUTKU MUTKU MUTKU.

VOI VITTU KÄRSI SITTEN.

Vähän kuin se eilinen tonnin laina -ketju. Päättyikö se mitenkään?
 
Mulla alkaa oikeasti tulla pahasti raja vastaan näin avuttomien ja yksinkertaisten ihmisten kanssa. Tähän kuuluu se, että asiat esitetään niin että "mitä mun pitäis tehdä, en tiedä mitä teen", ja sitten jos ehdottaa jotain tai antaa oman tietonsa pohjalta neuvoja, niin MUTKU MUTKU MUTKU.

VOI VITTU KÄRSI SITTEN.

Vähän kuin se eilinen tonnin laina -ketju. Päättyikö se mitenkään?
Kait sil loppus aika.
 
Mulla alkaa oikeasti tulla pahasti raja vastaan näin avuttomien ja yksinkertaisten ihmisten kanssa. Tähän kuuluu se, että asiat esitetään niin että "mitä mun pitäis tehdä, en tiedä mitä teen", ja sitten jos ehdottaa jotain tai antaa oman tietonsa pohjalta neuvoja, niin MUTKU MUTKU MUTKU.

VOI VITTU KÄRSI SITTEN.

Vähän kuin se eilinen tonnin laina -ketju. Päättyikö se mitenkään?
heh, tulee mieleen yks ketjulainen joka tosin lopetti valittamisen kun sai jonku ukon kierrokseen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä