The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Laskin juuri, että juoksen arkiliikuntana töissä kolme kertaa viikossa 1316 porrasta ylös ja tuun mopin kans alas. Meen vielä kaks askelta kerrallaan, että ottaa hyvin hanuriin. Jos mulla ei oo 2016 kesällä edes ok peräsintä, niin ei hyvä heilu.

Silloin kun olin nuori ja kuuma niin olin kans käyttämättä hissiä töissä, mut sit olin vuoden pois töistä ja vuoden laiskottelin, perse levinny sinä aikana.
 
Portaat! Tottavie oivat pakaroidenmuokkaukseen. :)

Mut mua lakaa vituttaa. Voisivat soittaa Tyksistä et milloin mä pääsen sinne jonnekin kuvauksiin tai johonkin.

Tylsistyttää tää kotona lojuminen.

Menisin sieneen mutten uskalla ennenko selviää voinko mä sipata noin vain kesken reissun jonnekin umpikorpeen.
 
Laskin juuri, että juoksen arkiliikuntana töissä kolme kertaa viikossa 1316 porrasta ylös ja tuun mopin kans alas. Meen vielä kaks askelta kerrallaan, että ottaa hyvin hanuriin. Jos mulla ei oo 2016 kesällä edes ok peräsintä, niin ei hyvä heilu.

Silloin kun olin nuori ja kuuma niin olin kans käyttämättä hissiä töissä, mut sit olin vuoden pois töistä ja vuoden laiskottelin, perse levinny sinä aikana.
Sä oot nuori ja kuuma. Hassu. Mut joo varmaan tulee hyvät peräsimet tuommoisesta.
 
Portaat! Tottavie oivat pakaroidenmuokkaukseen. :)

Mut mua lakaa vituttaa. Voisivat soittaa Tyksistä et milloin mä pääsen sinne jonnekin kuvauksiin tai johonkin.

Tylsistyttää tää kotona lojuminen.

Menisin sieneen mutten uskalla ennenko selviää voinko mä sipata noin vain kesken reissun jonnekin umpikorpeen.
Kurjaa kun olet kipeänä. Ja kun ei tiedä, mitä se on.
 
Spencer Hastings
pensselihän vois laittaa ennen ja jälkeen kuvat niin voidaan porukalla ruotia että onko portaiden juoksemisesta ollut hyötyä
Hahaa! En uskalla ottaa kuvaa edes omaan käyttöön, pelkään että alan sit vahtia liikaa ulkonäköasioita. Tällä kertaa kuuntelen oloa ja katselen peilistä millon peräsin näyttää kivalta. Miehen sanaan ei voi koskaan luottaa, se on aina et joo hyvä on, vaikka ei oikeesti oo. Mulla on ryyppäämisestä enemmän selluliittia kuin kontulalaisella neljän lapsen yksinhuoltajalla.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Sätkypylly aka. Lipsu
Siis voi ei. Nyt tuli ihan liian isoo dickkyy ja mä en oikeesti pääse kävelee. Se oli toi duunipomo taas ja b-rappuun tähtäs lastit (se hyvä sentään)..
 
Portaat! Tottavie oivat pakaroidenmuokkaukseen. :)

Mut mua lakaa vituttaa. Voisivat soittaa Tyksistä et milloin mä pääsen sinne jonnekin kuvauksiin tai johonkin.

Tylsistyttää tää kotona lojuminen.

Menisin sieneen mutten uskalla ennenko selviää voinko mä sipata noin vain kesken reissun jonnekin umpikorpeen.
Harmi kun eivät oo soittanut. Tsemppiä jaksamiseen. Ikävää kun ei tiiä mikä vaivaa.
 
Kävin ostamassa mustista ja mirristä kisunruokaa ja innostuin lidlistä ostamaan uusia piparimuotteja, sokerikuorutetta ja koristeita. :D:rolleyes:

Kohta alkaa taas piparinpaisto ja koristelu raskaan joulumusiikin tahdissa:) apuna on luultavasti neiti Minttu kisuliini, ahkera tyttönä. :D
 
Spencer Hastings
Kuinka nopeesti alkoholi kiehuu punaviinistä pois? Mietin vaan kun tein eilen glögiä ja en mä sitä punkkua kiehauttanu vaan lisäsin just kiehautettuun glögiin. Join kolme mukia eikä ees alkoholi maistunu suussa, vaikka ihan alkoholillinen juoma oli :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä