The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin kai...jos koskaan. Mun kulta....:(
Suru ja ikävöinti on ihan tervettä. Ajan kanssa se lievenee.

Ja syytä onkin jos meinaat, että mr. Tinku, se oikea mr. Tinku sinut löytää. Ja hän on olemassa, takaan sen.
Mutta kukaan tolkkupäinen ei ryhdy suhteeseen sellaisen kanssa joka vielä ikävöi eiliseen ja entistä. Voidakseen tuntea olevansa huonompi tai korvike.

Kun aika kuluu ja oikea mr. Tinku sinut löytää, niin toteat vain, että kaikkea sitä onkin tullut koettua.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Yinksu
Suru ja ikävöinti on ihan tervettä. Ajan kanssa se lievenee.

Ja syytä onkin jos meinaat, että mr. Tinku, se oikea mr. Tinku sinut löytää. Ja hän on olemassa, takaan sen.
Mutta kukaan tolkkupäinen ei ryhdy suhteeseen sellaisen kanssa joka vielä ikävöi eiliseen ja entistä. Voidakseen tuntea olevansa huonompi tai korvike.

Kun aika kuluu ja oikea mr. Tinku sinut löytää, niin toteat vain, että kaikkea sitä onkin tullut koettua.
Oot ihana kun jaksat uskoa että sellanen mr. Tinku olis jossain koska mä en jaksa enää uskoa.
 
Oot ihana kun jaksat uskoa että sellanen mr. Tinku olis jossain koska mä en jaksa enää uskoa.
Tää ei ole uskonasia vaan ihan vuorenvarmaa tietoa.

Kas kun maailmassa ei ole ainuttakaan kaltaistasi herttaista nuorehkoa naista jolle ei olisi tehty vastinkappaletta.

Mistä lyödään vetoa, että sinä törmäät mr. Tinkuun ennen kuin minä törmään Peppiin? Ja Peppikin on vuorenvarmasti olemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä