The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aaaargh päätä repii. Sen siitä saa, kun nukkuu yli 15 tuntia. Mutta oli univelkaa, eikä kroppa herättämyt aiemmin. Naamakin on täynnä kuivuneita rupia, kun sadesää nostattaa aina paukamat mun iholle. Tää ei oo mun päivä. Mut onneks ei tarvii mennä ovesta ulos.
 
Päivää :)
Ihqulle halaus,toivottavasti olo on parempi.
Toivottavasti myös Papumössö voi paremmin
 
Voi Tinku jos pystyisin sun surun ottaa pois :( Kyllä tohon vain aika auttaa ja sekin liian hitaasti. Koita pitää ittes kiireisenä vaikka kavereiden ja harrastusten parissa, niin ehkä se edes hiukan helpottaa. Halaus sulle!
 
Yinksu
Pahimmalta tuntuu se kun luulen / kuvittelen että miehelle tämä ei ole aiheuttanut mitään tuntemuksia siis että se suris tms... Jotain sano ei se nyt ihan niinkään ole mutta ei siltä nyt ihan tunnu.
 
Yinksu
Voi Tinku jos pystyisin sun surun ottaa pois :( Kyllä tohon vain aika auttaa ja sekin liian hitaasti. Koita pitää ittes kiireisenä vaikka kavereiden ja harrastusten parissa, niin ehkä se edes hiukan helpottaa. Halaus sulle!
Ei mun kavereilla riitä mulle joka päivä aikaa eikä yks edes osaa sanoa tai tehdä mitään...ei se osannu viimeksikään. Se ei koskaan kysy vointia eikä mitään ja jos haluan puhua niin ei se osaa ikinä sanoa mitään. Eikä mulla ole mitää harrastuksia enkä mä rupee missään jumpissa ravaamaan se kun tuntuu olevan kaikkien ehdotus että mene jumppaan tms. En mä viihdy sellasissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä