The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taitaapi vain Aku Ankka ikinä saanu sellaisen pestin :D
..tjah...miten ma oisin melkein voinu veikata etta joku Turpapuro ois hyvin - ainakin mun sielujensilmissa :D - voinu olla oivallinen koemakaaja:barefoot::D...jotenkin ko. miehen luontaiset kyvyt ois tullu hyvin esille(y)

Mutta tommonen riippumatto ois muuten pikkunen taivasosuus :)...just tanaan aattelin, etta oispa kiva viritella tommonen pihalle omppupuitten tyko...tosin en ma sais siina varmaan ikina olla, koska ipanat kinastelis siita paikasta :D

...ma siis tekisin perinteiset eli viltin paalla aksaillen ja kattoen omppupuitten oksien lomasta sinista taivasta <3...
 
espoossa olis vissiin sitimaasturit nykyään muodissa
Nou thäng juu, kauheet päästöt. Eikä auto tuu mulle vaan miehelle. Eli haarukoin malleja hänen näkökohdasta lähtien o_O
Hakuktiteerit: auto löytyy läheltä, käytetty kelpaa jos ajettu vähemmän kuin 60000km, hinta pyörisi 15-20 välillä, ratti ja renkaat. Muut ominaisuudet on ylimääräisiä herkkuja. Tällä hetkellä katselen volkkaria ja tyotaa.
 
Nou thäng juu, kauheet päästöt. Eikä auto tuu mulle vaan miehelle. Eli haarukoin malleja hänen näkökohdasta lähtien o_O
Hakuktiteerit: auto löytyy läheltä, käytetty kelpaa jos ajettu vähemmän kuin 60000km, hinta pyörisi 15-20 välillä, ratti ja renkaat. Muut ominaisuudet on ylimääräisiä herkkuja. Tällä hetkellä katselen volkkaria ja tyotaa.
pikkutiisselillä on maltilliset päästöt vaikka olis 5cm enämpi maavaraa

esim. nissan qaskai 1,6d
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kyllä miehelle pitää antaa edes sen verran liekaa että se saa (budjetin rajoissa) valita itte autonsa
No saa toki ja itehan sitten sen ostopaatoksensa tekee :)

...mutta kait sita saa olla mukana siita huolimatta potkimassa niita renkaita ja koeistumassa ja hipeloimassa ja hivelemassa ja kyselemassa tyhmia:cautious::barefoot:...tai menee sitten naapuriliikkeeseen jos ei mahdu samaan miehen kanssa....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä