The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :)

Kansallinen tai ainakin hyvin paikallinen Hukkaa Pääsi - päivä on päässyt hyvään vauhtiin*peukuttelee*:D...on se hianoo, että viikonloppu alkaa justnytheti! Töistäkin liukenin, kun rupes tuntumaan ja näyttämään siltä, että viisautta olis lähteä kottiin rauhottumaan..tosin syytön olen*totisena torvena* ite en juurikaan höpissyt hölmöjä vaan nuo toiset ja sitäkin enemmän *nostelen villasukkia*

Mutta- oon kuulema "sairaan ihana ja mahtava esimiehen tekele " *nassunen kallevillellään, mitäkähätäh?* ja äiti- ihmiseksi mua ei uskois ollenkaan....

Tuota nyt en tiiä että miten toi pitäs tulkita...:D

Nyt kahvia! Mie oon syväjäädytetty, siellä on kylymä.Aamullakin hätinä vain neljä astetta plussaa...voin kertoo että melkein oli jääpuikkoa huonossa kohdassa....

Jees, laskeudutaan humpsahtaen viikonlopun viettoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Yinksu
Nii ja päivää. Kävin kaupas ja en ostanu ku herkkuja:oops: Kohta on niin iso pjärse että kukaan kato päinkään. Niin ja mikä mielenvikasuus iski kun ostin tsihei... Mää en oo jvuoteen juonu oikeestaan juuri lainkaan et jos yhel käden sormil laskee nii se riittää eikä ihan niinkään paljon koska en oo juonu niitä loppuun asti kun ei ole maistunut. Tost kun yhenki juon kokonaan niin tulee järkky seuraava päivä...että kannattiko tuhlata rahojaan ja miksi nyt kun en ole tosiaanpitkään aikaan juonut.
 
Ainii.
Hoksasin tossa, että yks puolituttu bändi ettii laulajaa.
Kurkkasin ilmoituksen, niin kuvan perusteella siinä soittaa yks vanha bändikaveri.
Laitoin sit viestin, että jos "Pera" bändissä soittaa niin voisin olla kiinnostunut. Ja että en viitti itte valehdella ittestäni mitään koska "Pera" osaa kertoa meikäläisestä kaiken mitä bändikaverista ikinä tarttee tietää.

Kattoo ny ottavatko yhteyttä.

Mä olen tosin alaikäinen koska pitäis olla yli viiskymppinen ja mulla tulee jussina mittariin vasta 49.
Mut toisaalta tää on niit harvoja kertoja kun mä enää koskaan ehdin olla alaikäinen mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ainii.
Hoksasin tossa, että yks puolituttu bändi ettii laulajaa.
Kurkkasin ilmoituksen, niin kuvan perusteella siinä soittaa yks vanha bändikaveri.
Laitoin sit viestin, että jos "Pera" bändissä soittaa niin voisin olla kiinnostunut. Ja että en viitti itte valehdella ittestäni mitään koska "Pera" osaa kertoa meikäläisestä kaiken mitä bändikaverista ikinä tarttee tietää.

Kattoo ny ottavatko yhteyttä.

Mä olen tosin alaikäinen koska pitäis olla yli viiskymppinen ja mulla tulee jussina mittariin vasta 49.
Mut toisaalta tää on niit harvoja kertoja kun mä enää koskaan ehdin olla alaikäinen mihinkään.
Lois-ta-vaa*peukuttaa ja hihkuu*!!

Mä osaan tavatakin*röyhistelee*:D

Hyvä sinä :)- just noin pitääkin tehdä, heittäytyä.

Mä pidän peukkuja, että ymmärtävät tehdä oikean liikkeen :)
 
Nii ja päivää. Kävin kaupas ja en ostanu ku herkkuja:oops: Kohta on niin iso pjärse että kukaan kato päinkään. Niin ja mikä mielenvikasuus iski kun ostin tsihei... Mää en oo jvuoteen juonu oikeestaan juuri lainkaan et jos yhel käden sormil laskee nii se riittää eikä ihan niinkään paljon koska en oo juonu niitä loppuun asti kun ei ole maistunut. Tost kun yhenki juon kokonaan niin tulee järkky seuraava päivä...että kannattiko tuhlata rahojaan ja miksi nyt kun en ole tosiaanpitkään aikaan juonut.
äläpä sano, jotku pervåt sedät tykkää isoista pepuista
 
Nii ja päivää. Kävin kaupas ja en ostanu ku herkkuja:oops: Kohta on niin iso pjärse että kukaan kato päinkään. Niin ja mikä mielenvikasuus iski kun ostin tsihei... Mää en oo jvuoteen juonu oikeestaan juuri lainkaan et jos yhel käden sormil laskee nii se riittää eikä ihan niinkään paljon koska en oo juonu niitä loppuun asti kun ei ole maistunut. Tost kun yhenki juon kokonaan niin tulee järkky seuraava päivä...että kannattiko tuhlata rahojaan ja miksi nyt kun en ole tosiaanpitkään aikaan juonut.
..lapinlisää liikenteessä *varovaisena elli epäileväisenä*
Sie oot sanonu tässä, että et oo oikein muistanu syödä kunnolla..joten jos sä nyt herkkuihin "sorruit", niin mä luulen että ne tekee sun peffalles vaan hyvää :)..ja mielelle ja kielelle :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä