The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuorma-autoa ja pienoislinja-autoa nyt ainaskii. Linja-autoa tyhjana. Pienoislinja-autoon saa ottaa perakarrynkin. En muista tarkemmin, mutta raskaammat kulkupelit ovat ulottumattomissani.
Tuo on muuten täysin turha ja älytön järjestely, että esim. linja-autoa saa ajaa tyhjänä. :D Niin pirun useinhan linja-autoa ajetaan tyhjänä...
Ei riitä minunkaan "valtani" kuorma-autoa isommaksi. Ajo-oikeudet ei valitettavasti periydy - isällä on kaikki yhdistelmät, mitä Suomessa saa ajaa.
 
Tuo on muuten täysin turha ja älytön järjestely, että esim. linja-autoa saa ajaa tyhjänä. :D Niin pirun useinhan linja-autoa ajetaan tyhjänä...
Ei riitä minunkaan "valtani" kuorma-autoa isommaksi. Ajo-oikeudet ei valitettavasti periydy - isällä on kaikki yhdistelmät, mitä Suomessa saa ajaa.
Joopa. Ja en jaksanut paivittaa itselleni ammattipatevyytta kun laki muuttui. Eli en saa ottaa pienoislinja-autoon kyytiin muita, kuin samassa taloudessa asuvia perheenjasenia :headwall: Olisi pitanyt satasia maksaa ja istua tunneilla ja kayda aina silloin talloin lisatunneilla. Ihan alytonta!

Lahjoitin ison autonkin pois, kun ei huvittanut moinen leikkiminen.
 
en ole ollut koskaan edes kyydissä :D

tuli mieleen noista kirjaimista taxfreen tokaisu putouksessa kun kysyttiin mikä laivareissuissa on parasta niin

A-luokan ruoka
B-luokan naiset
C-luokan hytti

A ja B olis pitänyt olla toisinpäin :D
Mina olen ollut kyydissa ja ajellutkin... Nyt on Tohtorin pyora kaytossani, kunhan kevat koittaa.
 
Joopa. Ja en jaksanut paivittaa itselleni ammattipatevyytta kun laki muuttui. Eli en saa ottaa pienoislinja-autoon kyytiin muita, kuin samassa taloudessa asuvia perheenjasenia :headwall: Olisi pitanyt satasia maksaa ja istua tunneilla ja kayda aina silloin talloin lisatunneilla. Ihan alytonta!

Lahjoitin ison autonkin pois, kun ei huvittanut moinen leikkiminen.
Just joo, Suomessa on hienoa tämä toiminta joillain osa-alueilla.
Kyllä muuten kuorma-autokortti on sellainen, joka kannattaa hommata, jos vaan suinkin on tarkoitus vähänkin isompaa autoa ajella. Mä olen tarvinnut sitä ihan varsinaisen kuorma-autonkin ajamiseen monta kertaa ja lukemattomia kertoja ison maasturin ajamiseen, joka on rekisteröity kuorma-autoksi.

Saako kysyä, minkä merkkinen oli tuo pois lahjoittamasi auto?
 
Just joo, Suomessa on hienoa tämä toiminta joillain osa-alueilla.
Kyllä muuten kuorma-autokortti on sellainen, joka kannattaa hommata, jos vaan suinkin on tarkoitus vähänkin isompaa autoa ajella. Mä olen tarvinnut sitä ihan varsinaisen kuorma-autonkin ajamiseen monta kertaa ja lukemattomia kertoja ison maasturin ajamiseen, joka on rekisteröity kuorma-autoksi.

Saako kysyä, minkä merkkinen oli tuo pois lahjoittamasi auto?
Volkkari, LT. Laittaa kaveri siita matkailuauton.
 
Ajaminenhan se juuri on parasta!
Minulla on leluna tuollainen pieni metsapyora, jolla voi parayttaa leikkimaan itsekseen metsikkoon, jos alkaa liiaksi ahdistaa. Ja tuo Tohtorin ryssapyora toisena, silla tosin kannattaa pysya tiella. :D
Mä olen kyllä vannoutunut kelkka- ja automies. Crossipyöräkin vielä menee, mutta moottoripyörät, ähh.
Vaikka ajo-oikeus löytyy ja sitä tullut käytettyäkin joskus, niin eih.
Ehkä sitten, jos 4-kympin villitys iskee. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä