The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ja mä luin ihan selkeesti ja sujuvasti että .."..kysyin Ruutikselta että..."...kunnes pääsin kohtaan että "mummin tyttö"..:confused:o_O:cautious::D
o_O Saattas olla Frukrutilla ja mr.Bitchillä jotain sanottavaa jos Ruutis tulis mun luo polskimaan

Mr.Bitch ei sanois pahasti. Se sanois hyvästi. Frukrutia en tunne niin en tiedä miten hän kommentoisi.
 
o_O Saattas olla Frukrutilla ja mr.Bitchillä jotain sanottavaa jos Ruutis tulis mun luo polskimaan

Mr.Bitch ei sanois pahasti. Se sanois hyvästi. Frukrutia en tunne niin en tiedä miten hän kommentoisi.
..tässä nyt kenenkään tartte mitn pahasti eikä hyvästi mennä sanomaan:cautious:..jos joku random ketjuhörhö lukee omiaan:barefoot:

Optikolla käyntikin vois ehkä olla omenaisen oloista:unsure:...tai ne päikkärit jopa(y)
 
Jaa, se tulikin yllättävää suunnitelmien muutosta ja -kappas vaan - kiirustakin siihen samaan sotkuun eli.

Mä lähden säätämään ja sinkoilemaan ja uneksimaan päikkäreistä, tässä nyt semmosiin joudakaan..


Lauvvantain huumaa sulle :)!
 
vierailijasetä
Ihana auringonpaiste ulkona :)...

Mä laitan nyt päiväteetä tulemaan koskapa...jostain kumman syystä meinaa pikkusesti väsyttää :D

Omppuprojekti oottais tekijäänsä, kirppiksellä käyty ja maailmaa paranneltu, UFFille heitin pari kassia tavaraa ja..ai ni, mun reinokin on nyt entistä ehompi :love:

Nautitaan ja ihastellaan ja rentoreiskaillaan :)...
 
Päivää kettinkiin.

Lupasin tulla takaisin kun olen selvinnyt, mutta valehtelin.

Aamulla (yksin) herätessäni (unilaatikosta) jääkaapissa oli (onneksi) jäljellä vielä kahdeksan olutta. Ei ole enää.

Joten suunta käy kohta kohti nurkkabaaria (katsomaan onko se vielä pystyssä) ja lähikauppaa josta saa tyhjään jääkaappiin täytettä.

Jos nyt päästää promillet alle kahden niin luvassa on kirjaimellisesti helvetillinen olotila. Se on joka tapauksessa edessä, mutta ajattelin itte päättää päivän.

Joten piipahdin vaan kertomaan, että olen vielä hengissä.

Niin ja toivottamaan Pitsille hyvää ja ansaittua lomaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä