The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Lupasin tulla takaisin kun olen selvinnyt, mutta valehtelin.

Aamulla (yksin) herätessäni (unilaatikosta) jääkaapissa oli (onneksi) jäljellä vielä kahdeksan olutta. Ei ole enää.

Joten suunta käy kohta kohti nurkkabaaria (katsomaan onko se vielä pystyssä) ja lähikauppaa josta saa tyhjään jääkaappiin täytettä.

Jos nyt päästää promillet alle kahden niin luvassa on kirjaimellisesti helvetillinen olotila. Se on joka tapauksessa edessä, mutta ajattelin itte päättää päivän.

Joten piipahdin vaan kertomaan, että olen vielä hengissä.

Niin ja toivottamaan Pitsille hyvää ja ansaittua lomaa.
Nooh...kunhan on kepeän kuplivaista oloa ja hyvää seuraa tiedossa, niin anna mennä vaan :D
 
Hei vaan.
Ei ihan menny tää päivä niinkuin piti.Oli kahet treffit sovittu eikä kummatkaan toteutunu,toinen kaverin kaa ja toinen kälyn kans. oon sitten vaan lusmuillu ja miettinyt että pitäs tehdä jotain mut mitään en oo saanu aikaseks.Ulkona kävin pikku lenkil mut ihan kauhee tuuli oli just sillon,Nyt ei sit tuule kuin ihan nimeks vaan.
Ja herkkujakin on nyt sitten...lakuu ja suukkoja...turhaan niitäkin ostin:unsure: No,vien töihin niin ei tuu yksin syötyä kaikkea.
 
Hei vaan.
Ei ihan menny tää päivä niinkuin piti.Oli kahet treffit sovittu eikä kummatkaan toteutunu,toinen kaverin kaa ja toinen kälyn kans. oon sitten vaan lusmuillu ja miettinyt että pitäs tehdä jotain mut mitään en oo saanu aikaseks.Ulkona kävin pikku lenkil mut ihan kauhee tuuli oli just sillon,Nyt ei sit tuule kuin ihan nimeks vaan.
Ja herkkujakin on nyt sitten...lakuu ja suukkoja...turhaan niitäkin ostin:unsure: No,vien töihin niin ei tuu yksin syötyä kaikkea.
On kyl aikasmoinen tuuli täälläkin. Taitaa olla viisainta pysyä sisällä ja lämmittää sauna.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä