The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pihamaalle kylvetty sitten lyhtyja pitkin ja poikin, tohon vaahterapuuhunkin laitoin alaoksalle roikkumaan semmosen ihunaisen ison lyhtysen...himatuikkunen nyt siina loistaa morkiaspimeyden keskella :love:...

Lahden tassa suunnittelemaan etta mita kummaa teen talle hiivatin taudinriesalle*ufopaakkonen*...nyt vois olla teraa se irrotettava paakkonen kuitenkin:D...taisin saada tasta iankaikkisen kaverin itelleni:rolleyes:...

Ha, laitanpa tahan tuon yhden hurmurin yhden niista monista lemppariviisuista, mita kilkuttelee vehkeella kuin vehkeella menemaan. Tuli tohon viela rapsyttelemaan todella levean hymyn kera etta .."..taa on sitten ihan oikeesti sikamakee, juunou..!"....:D:love:

 
Jahas*teravana*..jos oikein ymmartais nyt talle paivalle syoda hiukan napakammin (y)...

...ettei vilahtais samaan tyylin kuin eilinenkin paiva:barefoot:..yhdella omenalla ja kahdella teekupilla:notworthy:...
*henkäisee syvään ja kuuluvasti ennen kuin aloittaa pipattamaan* :eek: siiiis mitä mun silmämunani näkevätkään?? Nyt nainen marssit keittiöön, riisut vaatteet pois, laitat webit päälle ja alat kokkaamaan itselles jotain syötävää!!!! Tee vaikka munasta jotain suussa sulavaa herkkua:coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jahas*teravana*..jos oikein ymmartais nyt talle paivalle syoda hiukan napakammin (y)...

...ettei vilahtais samaan tyylin kuin eilinenkin paiva:barefoot:..yhdella omenalla ja kahdella teekupilla:notworthy:...
Kuinka hoikka mahdatkaan olla?
No päivän tai pari ny pärjää mut yleensä nälkäisenä tulee joko vihaiseksi, laiskaksi tai ei ainakaan kannata mennä ruokakauppaan, koska kaikki näyttää syötävältä mukaanlukien myyjät.
Soitto pitsataksiin saattaa säästää sekä omia rahoja, että kanssaihmisten hermoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*henkäisee syvään ja kuuluvasti ennen kuin aloittaa pipattamaan* :eek: siiiis mitä mun silmämunani näkevätkään?? Nyt nainen marssit keittiöön, riisut vaatteet pois, laitat webit päälle ja alat kokkaamaan itselles jotain syötävää!!!! Tee vaikka munasta jotain suussa sulavaa herkkua:coffee::coffee:
..eilinen oli..no, paiva joka on nyt ohitte (y). Ja heiiii, ingen panik kara van :) - en ma haihtumassa ole niin ollenkaan*pupeltaa menemaan salaattia ja spagettia ja jauhelihakastiketta*..homma on hanskassa (y)

..tosin kylla ma ton rippisaarnan tarviinkin, tai oikeemmin oisin tarvinnut eilettain:notworthy:...mutta kay tama nainkin :)...
 
Kuinka hoikka mahdatkaan olla?
No päivän tai pari ny pärjää mut yleensä nälkäisenä tulee joko vihaiseksi, laiskaksi tai ei ainakaan kannata mennä ruokakauppaan, koska kaikki näyttää syötävältä mukaanlukien myyjät.
Soitto pitsataksiin saattaa säästää sekä omia rahoja, että kanssaihmisten hermoja.
...no en ma nyt mistaan neulansilmasta lapi paase ja kylman kova katsekaan ei poraudu musta lavitte :)...enka ma nyt mikaan kiukkunenkaan enka laiskakaan oo taalla ollut..mutta joo, tajuan ja ymmarran etta ne saannolliset ruoka- ajat kunniaan ja kaytantoon (y).

..ja taalla mitn pizzataxeja ole:cautious:...hyva kun edes tajuan moisen sanan...taman paikan pizzataxi oon ma, joka teen sen pizzan joko by me myself and i tai ipanapasten voimin ja jos sitten tarvii niita tehosteaania, niin - osaan ma natisti parratakin :p:rolleyes::D...
 
..eilinen oli..no, paiva joka on nyt ohitte (y). Ja heiiii, ingen panik kara van :) - en ma haihtumassa ole niin ollenkaan*pupeltaa menemaan salaattia ja spagettia ja jauhelihakastiketta*..homma on hanskassa (y)

..tosin kylla ma ton rippisaarnan tarviinkin, tai oikeemmin oisin tarvinnut eilettain:notworthy:...mutta kay tama nainkin :)...
joo ja helppo mun on paasata kun itse olen syönyt tänään 1 keit. munan salaatin kanssa, 2 palaa suklaata ja 5 salmiakkia + mukikaupalla kahvia
:oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä