The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
joo ja helppo mun on paasata kun itse olen syönyt tänään 1 keit. munan salaatin kanssa, 2 palaa suklaata ja 5 salmiakkia + mukikaupalla kahvia
:oops:
Wooot!! Siella toinen pahantekija!!

Mika himputin synttarisankaritar se siella oikein on, kun ei hanki ja tee ja syo jotain ihanaa suunmakuista juhlaherkkuateriaplajaytysta? Ellunen...hilipasepas pikapikaa kauppaan ja haet tasapainoittavaa tilannekorjaussarjaa hetimmiten :). Koska et sa meijen kans sitten jaksa juhlistaa tata paivaasi ollenkaan ja se olis suuri synti ja hapea...
 
Elä itke iines, mä annoin sulle syrämen, se tasapainottaa sen ilkeen pojan alapeukkua!!:love:
..no eikakun, ma oisin kylla eilen tarvinnut ihan kunnon risupiiskaussessiota kylla, ja mitas sanoin holosuuna eilisesta. Jos oisin tolkkupainen ollut, niin en ois kuiskaamallakaan maininnut...mutta kun oon tammonen, niin...hopisen silloinkin kun pitais olla hilijaa :barefoot:...
 
Wooot!! Siella toinen pahantekija!!

Mika himputin synttarisankaritar se siella oikein on, kun ei hanki ja tee ja syo jotain ihanaa suunmakuista juhlaherkkuateriaplajaytysta? Ellunen...hilipasepas pikapikaa kauppaan ja haet tasapainoittavaa tilannekorjaussarjaa hetimmiten :). Koska et sa meijen kans sitten jaksa juhlistaa tata paivaasi ollenkaan ja se olis suuri synti ja hapea...
Kävin jo tänään kaupassa ja ostin sieltä ihan kaikkea muuta paitsi en mitään mitä piti :rolleyes: Salaattitarpeet tuli mukaan onneks ja sellanen ihana siemensekoitus minkä myös lykkäsin munan kanssa sinne salaatin joukkoon, on sitä salaattia vieläkin ...otan tossa illalla lisää...nyt ei pysty ei kykene kun on juonut kahvia liikaa!! :coffee::coffee:*imputtaa vastaan*
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kävin jo tänään kaupassa ja ostin sieltä ihan kaikkea muuta paitsi en mitään mitä piti :rolleyes: Salaattitarpeet tuli mukaan onneks ja sellanen ihana siemensekoitus minkä myös lykkäsin munan kanssa sinne salaatin joukkoon, on sitä salaattia vieläkin ...otan tossa illalla lisää...nyt ei pysty ei kykene kun on juonut kahvia liikaa!! :coffee::coffee:*imputtaa vastaan*
Hiivattiin se kahvin kittaaminen. Ma totesin taman paivaisesta annostuksesta etta ihan oikeesti Freeze, anna olla tuon litkun kanssa leikkiminen, kun se ei ole hyvaksi ollenkaan...ei vaikka kuinka kauniisti aattelis ja uskottelis ja luuliskuvittelis, kuinka hyvaa ja piristavaa se olis...tai no piristavaa todella:geek: mutta etta hyvaako*ufopaakkonen*...

Miten ma oon voinut ennen juoda sita ihan hervottomia maaria???

Mutta sa muistat sitten syoda kans sen ruokaisan salaatin hiukan tuonnempana, capish :)?
 
Hiivattiin se kahvin kittaaminen. Ma totesin taman paivaisesta annostuksesta etta ihan oikeesti Freeze, anna olla tuon litkun kanssa leikkiminen, kun se ei ole hyvaksi ollenkaan...ei vaikka kuinka kauniisti aattelis ja uskottelis ja luuliskuvittelis, kuinka hyvaa ja piristavaa se olis...tai no piristavaa todella:geek: mutta etta hyvaako*ufopaakkonen*...

Miten ma oon voinut ennen juoda sita ihan hervottomia maaria???

Mutta sa muistat sitten syoda kans sen ruokaisan salaatin hiukan tuonnempana, capish :)?
Mitäh? Luopua kahvista?? :eek: Minä?? :eek: :eek: No-Can-Do :alien:
Salaattia syön myöhemmin, tosin nyt ei oo munaa mukana mutta onneks on siemenet edelleen seassa!:coffee::coffee:
 
...siis tammonen ihan holtiton tapaus, joka ite tarvii sita kurinpalautusta*ufopaakkonen*?!

Tais menna vikaosoitteeseen ja tuolle heitolle kavi kuin Jatimatikille aikoinaan suohon upotessaan etta BLUMPS vaan....
No laitetaan se yhessä kuriin...mä kamppaan sen nilkoista maahan ja sä meet istumaan sen päälle ja piiskaat sitä takapeppuun:sneaky:
 
juu ei ikinä ensimmäisellä rehveillä, sillon voi kyllä suukotella ja maistella hellästi toisen kieltä mutta pimppa on no go aluetta kunnes toisin sanotaan :):barefoot:
Ei tietenkään ensimmäisillä,en minä ainakaan mut mietin vaan et monennnet sit pitäs olla.Tapauskohtasta tietty mutta tulipa tossa mieleeni erään tapauksen yhteydessä. Olin vähän pettyny.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä