The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun on nyt vaan mentävä puis ja haliruttaamaan tyynyt tärviölle :)...koska huomenna mun pitää olla entistä ihunampi ja kauniimpi ja hörhömpi :love::D..käsky kävi ja tota on niin helppo noudattaa :D:D:D...iteasiassa mua oikeesti nyt vähän pelottaakin kun tuolla on toi kamala myräkkäkin menossa:unsure::barefoot:, tiiä mitkä mörkiäisetkin on liikenteessä:unsure:...

Mutta huomenna vaan on niin huippupäivä :love:...ja vielä perjantaikin :)

Joten teille kaikille ihanille..just Sulle:)...hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Oon pahoillani, jos sulle tuli paha mieli. Se on totta, että et ole mua mitenkään henkilökohtaisesti koskaan loukannut, eikä me varmaan olla edes keskenämme täälläkään väännetty.
Jatkan vielä hieman. Eli en ole ikinä tehnyt mitään sua kohtaan mutta Sinä koit tarpeelliseksi alkaa haukkua minua jne..
En tiedä mutta ei ainakaan kuullosta reilulta.
 
vierailija
Jatkan vielä hieman. Eli en ole ikinä tehnyt mitään sua kohtaan mutta Sinä koit tarpeelliseksi alkaa haukkua minua jne..
En tiedä mutta ei ainakaan kuullosta reilulta.
Samaa mieki ihmettelin... Olisko niillä useampi nikki ja menneet välillä sekaisin? Eikai semmosta kaikille viittis tunnustaa? Tiedän kyllä senkin tyypin, joka toiselle kertoo toista ja toiselle toista ja muuttaa muotoaan sen mukaan, ketä on paikalla. Se oli Habbohotellissa kauan sitten, kun opeteltiin luolamiehen ruokavaliota suolettomien kanssa:alien:
Pisti ihmettelemään, miten hakalaa elämä voi olla, kun täytyis muistaa, miten tuolle on puhunut tai sitten sille toiselle. Ite täytyi sekin nähdä, ennenkuin uskoin:LOL:
Mie en oo nyt sinua moittinu - kyllä nyt on muut asialla(y)
Sie et tainnu kiinnostua siitä tuulesta, mikä sulatti koko joen yhdessä vuorokaudessa? Niin teki, mutta johtui siitä Jupiterin ja kuun asennosta ja olihan siellä taivaallisessa helminauhassa muutkin planeetat sopivassa kulmassa, angel - sanoisinko?
http://www.ylakuu.com/suomi/img/kalenteri17_iso1.jpg
 
Kerro munattoman mikkihiiren määritelmä? Oisko sittenkin vain että se ituhippi kirahvi ei vaan tykkää? Oisko?
Jos ei ole niin kerro ihmeessä tarkemmin.
Ei se ole mikään salaisuus, ettet todellakaan kuulu mun lempipalstalaisten topkymppiin, paitsi ehkä häntäpään puolella, mutta mun ei tartte sitä erikseen mainostaa ja vihjailla jatkuvasti, toisin kuin esim. sulla on tapana. Pyrin oikeastaan suurimman osan ajasta ignooraamaan sun kommentit ja kuittaamaan ne kulmakarvojen kohautuksella, koska ei kiinnosta vängätä eikä mulla oo mitään intressejä haastaa vasiten riitaa.

Mutta aina toi, ah, niin omaperäinen ja orginelli, varmaan ihan itse keksitty, ituhippikommentti putkahtaa jostain esille joka vitun ikinen kerta. En ollut nyt tähänkään keskusteluun kommentoimassa sulle mitään, vaikka oon Spencen kanssa samaa mieltä tosta, että on tyhmää ja lapsellista tulla pilkkaamaan et "höhöhö ruutista kiusataan jee jee ompa hauskaa", vaikka mieli teki. Mutta kas, tässä mä nyt sitten oon, ituhipin kutsuhuudon houkuttelemana. Ensinnäkin miten vitussa mun ituhippiys liittyy yhtään mihinkään, ja toiseksi kyllä sä nyt oot vaan sen verran perseestä, että kulisseissa sua pitää munattomana mikkihiirenä moni muukin kuin minä ja spence. Mutta tosiaan, kaikilla ei oo keskustelufoorumitourettea, tarvetta alkolukolle näppäimistöön ja/tai henkisesti niin paha ola, että se pitää tulla purkamaan vittuilemalla ihan randomisti ihmisille internetissä. Ihan oikeesti, alkaa tympimään. Ei edes vituta, mutta huoh.

Ja kyllä spence on sun juttuja täällä lukenut sekä oma-aloitteisesti joskus ja sittemmin sillon, kun mä oon ketjusta maininnut häppeninkiä olevan. Eikä ne sun hullut rageyyveet mulle sillon taannoin ainakaaan parantanut Spencen sen enempää kuin munkaan mielikuvaa susta. Pusipusi.
 
Ei se ole mikään salaisuus, ettet todellakaan kuulu mun lempipalstalaisten topkymppiin, paitsi ehkä häntäpään puolella, mutta mun ei tartte sitä erikseen mainostaa ja vihjailla jatkuvasti, toisin kuin esim. sulla on tapana. Pyrin oikeastaan suurimman osan ajasta ignooraamaan sun kommentit ja kuittaamaan ne kulmakarvojen kohautuksella, koska ei kiinnosta vängätä eikä mulla oo mitään intressejä haastaa vasiten riitaa.

Mutta aina toi, ah, niin omaperäinen ja orginelli, varmaan ihan itse keksitty, ituhippikommentti putkahtaa jostain esille joka vitun ikinen kerta. En ollut nyt tähänkään keskusteluun kommentoimassa sulle mitään, vaikka oon Spencen kanssa samaa mieltä tosta, että on tyhmää ja lapsellista tulla pilkkaamaan et "höhöhö ruutista kiusataan jee jee ompa hauskaa", vaikka mieli teki. Mutta kas, tässä mä nyt sitten oon, ituhipin kutsuhuudon houkuttelemana. Ensinnäkin miten vitussa mun ituhippiys liittyy yhtään mihinkään, ja toiseksi kyllä sä nyt oot vaan sen verran perseestä, että kulisseissa sua pitää munattomana mikkihiirenä moni muukin kuin minä ja spence. Mutta tosiaan, kaikilla ei oo keskustelufoorumitourettea, tarvetta alkolukolle näppäimistöön ja/tai henkisesti niin paha ola, että se pitää tulla purkamaan vittuilemalla ihan randomisti ihmisille internetissä. Ihan oikeesti, alkaa tympimään. Ei edes vituta, mutta huoh.

Ja kyllä spence on sun juttuja täällä lukenut sekä oma-aloitteisesti joskus ja sittemmin sillon, kun mä oon ketjusta maininnut häppeninkiä olevan. Eikä ne sun hullut rageyyveet mulle sillon taannoin ainakaaan parantanut Spencen sen enempää kuin munkaan mielikuvaa susta. Pusipusi.
En tiedä mikä oli postauksesi tarkoitus, toi ruutiksen juttu niin eikö se ole että tekin nyt virallisesti vihaatte häntä tai jne. Muuten toi ituhippi juttu sen vuoksi kun olet semmonen? Eiks vain? Siis syöt jotain ituja jne et lihaa, kalaa jne. Eli täysin oikein kommentoitu mun puolelta. Toi että olette jotenkin "salassa" arvioineet mua niin arvaakko mitä? Mitä sitte.
Mainitsemassasi "kulisseissa" jos joku pitää mua kuspäänä mutta en itse saa ikinä sitä tietää niin arvaappa kuinka paljon nostaa mun verenpainetta? About 0%
Olette ilmeisesti nyt valinneet minut seuraavaksi kiusattavaksi, minä en vain nakkaa paskaakaan teidän sanomisistanne.
Kaikki paska teidän suunnasta valuu kuin vesi hanhen selästä. Sitten syön sen hanhen.
Nauran teille hanhen koipi suussani! :D
 
En tiedä mikä oli postauksesi tarkoitus, toi ruutiksen juttu niin eikö se ole että tekin nyt virallisesti vihaatte häntä tai jne. Muuten toi ituhippi juttu sen vuoksi kun olet semmonen? Eiks vain? Siis syöt jotain ituja jne et lihaa, kalaa jne. Eli täysin oikein kommentoitu mun puolelta. Toi että olette jotenkin "salassa" arvioineet mua niin arvaakko mitä? Mitä sitte.
Mainitsemassasi "kulisseissa" jos joku pitää mua kuspäänä mutta en itse saa ikinä sitä tietää niin arvaappa kuinka paljon nostaa mun verenpainetta? About 0%
Olette ilmeisesti nyt valinneet minut seuraavaksi kiusattavaksi, minä en vain nakkaa paskaakaan teidän sanomisistanne.
Kaikki paska teidän suunnasta valuu kuin vesi hanhen selästä. Sitten syön sen hanhen.
Nauran teille hanhen koipi suussani! :D
En mä vihaa ruutista, musta se on edelleenkin hyvä ja kiva tyyppi, vaikka tää tilanne nyt vähän römpsähti ja tuli erimielisyyksiä mitkä ei hänen mukaansa tästä kai enää suttaannu, ja annoin kyl trololollilleni täyden vallan sen romaanin jälkeen, koska en kestä ja naurattaa tämmönen tyhmä draamailu.
Ja voithan sä tietty hanhenkoipes kanssa hekumoida kiusaamisen kautta saamasta huomiosta, mutta mä en aio sitä sulle antaa jatkossakaan yhtään tän enempää. Et silleen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä