The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miulla ei oo multapeukaloa, saan kaiken vihreen kuolemaan..siis mitä vaan yritänkin kasvattaa.

No heii, ei ole multapeukaloa mullakaan...meillä ei ole sisätiloissa yhtäkään vihreetä kasvia, kun mä joko hukutan ne liiallisella kastelulla tai sitten kuivatan ne kuivakukiksi :snotty:.... Tuolla pihalla nuo sitten mitkä kukkivina ovatkaan, tulevat itestään..toistaiseksi.
 
IhanaValo
No heii, ei ole multapeukaloa mullakaan...meillä ei ole sisätiloissa yhtäkään vihreetä kasvia, kun mä joko hukutan ne liiallisella kastelulla tai sitten kuivatan ne kuivakukiksi :snotty:.... Tuolla pihalla nuo sitten mitkä kukkivina ovatkaan, tulevat itestään..toistaiseksi.
Ei tuo oo minua silleen haitannutkaan, yks kaveri tosin innoissaan aina vaahtoaa kukista mitä se on hankkimassa, tai jo hankkinut tai istuttanut pihalleen..hankala sanoa mitään kun en asiasta mitään tiedä. No, väriä voi tietty aina kehua :)
 
...johan oli meillä iltamat. Kotiutui sitten viimein tää toinenkin vellos :kieh:...piti siinä sitten palaveerata ja tiukasti, nuorimmaisen kun olin jo ripittänyt aikaisemmin... Sitten jälleen perinteiset laskemiset pariin sataan ja asian laittaminen mappi ööhön. Lopputulemana molemmilla sälleillä fillarit boikotissa hallituksen toimesta parin viikon ajan. Vellokset tyytyivät tuomioon eivätkä valittaneet (tosin, se nyt ei olis tuottanut tulostakaan).

Nyt sitten menossa iltapesujammailut...ja huomenna ois paluu arkeen, mies lähtee töihin ennen kukon pierua...Hirveen nopeesti meni tää loma :O!
 
kahvikirahvi
Mistä saisin voimia tyhjentää turhat roinat hyllyistä, mihin tungen ne, ja millä lihaksilla kannan painavan lasihyllyn yläkertaan :confused: Tulisko joku karskia ämmää raavaampi henkilö mua auttamaan?
 
Mistä saisin voimia tyhjentää turhat roinat hyllyistä, mihin tungen ne, ja millä lihaksilla kannan painavan lasihyllyn yläkertaan :confused: Tulisko joku karskia ämmää raavaampi henkilö mua auttamaan?

Minust ei kyllä oo kantoavuks,hyvä ku jaksaa kauppakassin kantaa:D roinaa ois täälläkin mutta mihinkään ei mahdu tunkemaan niitä muutakun suoraan roskikseen. Että ei minust nyt sit apuu ollut sulle:xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä