The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minä en, vielä. Tarvis kyllä varmaan joskus nukkuakin kun aamulla taas herätys aikasin, mutta sole niin justiinsa. Kahvi on sitä varten :saint:
En ole viela oppinut uusiksi kahviin niin, etta jaksaisin sita joka kuukausi keitella...
Aamulla saa menna aika haipakkaa, etta saa Tyttaren Nro 3 kouluun kahdeksaksi, Pojan Nro 1 laakariin kymmeneksi ja siina valilla Tyttaren Nro 1 bussiin yhdeksaksi.

Taidan kayda juomassa vahan vetta ja yritan sammumistemppua. Olen nukkunut aivan jarkyttavan hyvin muuton jalkeen! Kunhan siis vain ensin saan unen paasta kiinni. ;)
 
kahvikirahvi
En ole viela oppinut uusiksi kahviin niin, etta jaksaisin sita joka kuukausi keitella...
Aamulla saa menna aika haipakkaa, etta saa Tyttaren Nro 3 kouluun kahdeksaksi, Pojan Nro 1 laakariin kymmeneksi ja siina valilla Tyttaren Nro 1 bussiin yhdeksaksi.

Taidan kayda juomassa vahan vetta ja yritan sammumistemppua. Olen nukkunut aivan jarkyttavan hyvin muuton jalkeen! Kunhan siis vain ensin saan unen paasta kiinni. ;)
Mä oon valvonut törkeästi liikaa miettien asioita tässä oman muuttohärdellin ja kaiken keskellä. Vaikka en oo edes muuttanut mihinkään :D Tänään väsyttää jo kovasti, mutta saas nähä miten nopeasti se uni suostuu tulemaan kun tää on ensimmäinen ilta pp.n kanssa kahdestaan kotona.
 
IhanaValo
Huomenta!

On taas vaikee aamu täälläpäin..en nyt tiiä mitä esikon kans tekis, eilen illalla nosti kuumetta ja tänä aamuna ei mitään. Voiko tuon nyt sit kouluun laittaa? Meinattiin kyl että jospa se 4 tuntia jaksais..
 
IhanaValo
Ja ei oo aivot viel heränneet näköjään..käytiin tuolla pihalla jo taksia oottamassa, seistä törötettiin siel kunnes muistin että prkl, sehän on tiistai eli esikolla alkaa koulu vasta klo 9...

Mietin myös tuota kotona pitämistä..kun ei tänään pääse kesken päivänkään hakemaan jos vaikka ois tarviskin kun mies vie auton korjattavaksi.
 
IhanaValo
Höh, ja mie en nähny kuin painajaista..joku nainen sieppas miut ja asensi sydämen lähelle jonkin ihmelaitteen, mitä se pystyi kontrolloimaan, ts.aiheuttamaan halutessaan sydärin tms. :( ja sit sillä oli hallussa myös meijän kuopus ja mie anelin sitä päästämään ees tytön vapaaks ku itte kuolisin kuitenkin sinne, koitin neuvoa kuopustakin miten se pääsee takas isänsä luo (joku kattonu liikaa Criminal mindsia jne.) Se oli kamalaa..liekkö oikeestikin ollu jotain rytmihäikkää silloin kun tuntui niin ahistavalta.
 
Huomenta :wave:

Nukuin kyllä niiiiiin hyvin, etten oo aikoihin nukkunu. Tää yövuoro taitaa sittenki sopia meikäläiselle. Työyö meni ihan hyvin, ei tuntunu mitenkää erityisen raskaalle tai edes sille, että yöllä olis töissä.

Nyt pojat hakemaan ja sit aamukahveet naamariin..
 
IhanaValo
Voi kökkö..alkaa jänskättää se huominen kampaajareissu. Millon viimeks "oikeella kampaajalla"? (Miehen sisko ammatiltaan parturi-kampaaja, mutta leikelly meijän päät aina kotonaan, lapsena ollessa äitini leikkeli :) ) En varmaan lähes pariinkymmeneen vuoteen..hämärästi muistan kerran käyneeni kampaamossa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä