The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811888:
Meillä palo just aamulla vessasta valo,pitääs käydä kaupasta hakeen taas kasa lamppuja :D
raivostuttaako ketään muuta kuin minua se, että nykyään lamppujen polttoaika on kutistunut niinkuin konsanaan pyy maailmanlopun edellä?
 
Ei jaksaviitsi tehda mitaan jarjellista... Meni viime yokin harakoille, kun Tytar Nro 3 terrorisoi, vaan pysyin rauhallisena enka antanut periksi. "Extinction curve, extinction curve, extinction curve, ommmmmm...."-mantraa vain hymisin ja visualisoin ko. kurveja.

Viela ehtisi tupakalle ennen muksujen koulusta paasya, vaan ei viitsi. Minusta on tullut kurja/hurja tupakoitsija, miehelta opittu pahe. Han polttaa melkein 1,5 savuketta paivassa ja mina yhta savuketta 1,5 paivaa.

Taidan vain laittaa kohta ruuan valmiiksi. Ehka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811799:
Noi tulokset on kuntoutuksesta ja sillon mulla oli hyvä kausi menossa. Kesällä. Ja raskaus lievitti kipuja. Mä aion nyt soittaa ykstyiselle ja menen sinne. En vaan kyllä vielä tiedä miten ne kaikki tutkimukset maksan,jos meinataan syödä,mut myyn vaikka persettä! ( no en ny oikeesti myy,mut kuitenkin ) :|
Menisin kyllä lankoja pitkin johonkin numeroon ja sanoisin mitä hittoa meinaavat.
Että yksityisellekö on mentävä ja laskun laitan sit teille :LOL:
 
Menisin kyllä lankoja pitkin johonkin numeroon ja sanoisin mitä hittoa meinaavat.
Että yksityisellekö on mentävä ja laskun laitan sit teille :LOL:
No mää tässä just suunnittelin et soitan potilasasiamiehelle ja teen jälleen kerran valituksen vakuutuskeskukseen,mutta ensin haluun kuulla mitä es työkkärissä ollaan mieltä tuollaisesta terveydentilan kartoituksesta kun ei kerran edes tutkita edes uusiakaan oireita. :D

Ja pieni varotuksen sananen. Älkää koskaan huoliko papereille fibro diagnoosia,sen jälkeen sä et pääse lääkäriin tutkittavaksi,vaikka mitä tekisit. Kaikki johtuvat aina siitä.
 
Voin lyhyesti kirjoittaa unestani.

Olin ollut kaupungilla, ihan selvinpäin ja kävelin joskus aamuyöstä kotiin.
Kengätkin painoivat ja kävelin paljain jaloin :LOL:
Joku mies lähti jossain vaiheessa seuraan ja pakenin sitä johonkin Shellin vessaan.
Odottelin hetken ja jatkoin matkaa.

Sitten jossain tunnelissa tuli joku kerjäläispariskunta vastaan kahden lapsensa ja ilmeisesti heidän mummun kanssa. Lapset sanoivat ettei jaksa enää kävellä. Englantia puhuivat. Pyysivät jotain apua ja sanoin että en anna mitään.
Kävelin takaperin kun heille puhuin koska nainen alkoi kävellä minua kohti.
Joku käsi tuli suuni eteen ja siinä oli joku paperi.
Yritin saada kättä pois ja puraistuakin siihen mutta en onnistunut.
Sitten heräsin jossain ja imietin missä olen.
Näin vielä jonkun raitapaitaisen miehen edessäni. Sitten tajusin että se oli unta ja nukuin ihan omassa sängyssä.

Oli kyllä kauhea tunne herätä ja miettiä missä muka oli. Onneksi oli vain unta :snotty: :LOL:
Mikä näistä on mun kännykkä? :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä