The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811576:
:D

Nää on niin hauskoja joskus. Kai :D
Ja niin todellisia. Tuossa tapahtui kyllä kaikkea muutakin mutta en jaksanut joka kohtaa laittaa. Tuossa tärkeimmät.
Törmäsin unessani esim johonkin ihastukseeni melkein 20 vuoden takaa. Puhelimeni tippui lätäkköön, kansi irtosi, se kastui ja yritin kuivailla sitä kävellessäni.

Tuo tuli varmaan tuosta pikkukoon puhelimesta kun tippui vesilasiin :LOL:
 
Ja niin todellisia. Tuossa tapahtui kyllä kaikkea muutakin mutta en jaksanut joka kohtaa laittaa. Tuossa tärkeimmät.
Törmäsin unessani esim johonkin ihastukseeni melkein 20 vuoden takaa. Puhelimeni tippui lätäkköön, kansi irtosi, se kastui ja yritin kuivailla sitä kävellessäni.

Tuo tuli varmaan tuosta pikkukoon puhelimesta kun tippui vesilasiin :LOL:
Mä en kehtaa omaa uneani kirjottaa... Mutta siisti uni se silti oli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27811622:
Mä en kehtaa omaa uneani kirjottaa... Mutta siisti uni se silti oli :D
Unet on unia :D
Joskus ärsyttää kun herää kesken unen ja miettii miten olis jatkunut.
En edes muista koska olisin noin omituista ja tapahtumarikasta unta edes viimeksi nähnyt.
 
Voi ny saatananperkeleenhelvetin perse!!
Mulle soitettiin sieltä sitä aikaa nyt,niin en mä ainakaan nyt heti ensvaikutelman mukaan sitä saa,kun jos lääkäri voisi kirjottaa ilman näkemättä mun tän hetkien terveydentilan paperille..Miten hitossa ne muka sen voi tutkimatta tietää??? Vittu,jos kaikki pahenee koko ajan niin miten ne voi sen 2009 vuoden tutkimustuloksista nähdä miten mulla tällä hetkellä on? :O

Sit ku sanoon et mun kädet puutuu olkapäistä sormenpäihin asti öisin jos vahingossa nukun kyljelläni,niin meinasi,ettei siitä nyt varmaan lääkäriä tarvi :O Yritin sille sanoa,että pitäishän se pinnetilannekin selvittää kunnolla,mutta ei näköjään tarvi..
Torstaina pitäis kuulemma soittaa uudelleen,et tietää kirjottiko se lääkäri mulle ilman näkemättä lappua vaiko ei.

Kyllä mä alan jo uskoo siihen et täällä tää tk on yhtä piilokameraa,ei kukaan voi olla noin tyhmä. :O
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikki! Mää menin eilen jo yhdeltätoista sänkyyn, väsytti niin pirusti että meinasin kesken leffan nukahtaa :O Puoli kympiltä nousin reippaana. No en mä vieläkään ihan hereillä ole mut enivei. Nyt häätys heittää vaatteet niskaan ja hypätä bussiin ja mennä käymään töitöitoimistolla :headwall: Puolen tunnin päästä lähtee bussi ja pitäis toi lapsukainenkin raahata mukana :kieh: Perhana ku miehenpuolikkaalla ollu nyt jotain ihme töitä niin se tarvii autoa.

Mutta palaan vielä! Kertokaa sillä aikaa mitä kuuluu :)
 
:hug: :hug:

Järkyttävää mettäkylä kyllä!!
Ja onhan 2009 vuodestakin jo jonkin verran aikaa.
Luulis että lääkärikin välillä haluais katsoa tämän hetkistä tilannetta.
Noi tulokset on kuntoutuksesta ja sillon mulla oli hyvä kausi menossa. Kesällä. Ja raskaus lievitti kipuja. Mä aion nyt soittaa ykstyiselle ja menen sinne. En vaan kyllä vielä tiedä miten ne kaikki tutkimukset maksan,jos meinataan syödä,mut myyn vaikka persettä! ( no en ny oikeesti myy,mut kuitenkin ) :|
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä