The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
voihan niitä syitä olla vaikka ja mitä. mistäs minä mitään tiedän tai osaan ajatella kun olen tällänen lapseton vanhapiika. ja ite olin teininä kiltti kuin mikä joten eipä oo kokemusta sieltäkään.
Mää en ollu kiltti teini niin tiiän kyllä niitten metkut. No mutta nyt säkin tiiät muutaman jutun mihin osaat sitten varautua kun on aika omien lapsies teini-iälle :D

Tai en tiiä onko meno nykyään pahempaa, ainaki lapset on kamalan ilkeitä. Eilen kuuntelin kun ala-asteikäset naapurin pennut kiroili pahemmin ku merimiehet, ja haukku toisiaan saatanan homoiksi ym. Ei olis tullu mun lapsuudessa kysymykseenkään tommonen :eek:
Ne oli tänään kiusaneet mun kaverin 2-vuotiasta tossa pihassa, ilmeilleet ja otteneet leluja kädestä. Kaveri puuttu asiaan niin nää kakarat alko haistattelemaan sille. WTF.
 
Mies näki tänään ekaa kertaa miten desinfioin uudella tapaa meidän keittiörätin, oli kuulema outoa että heitin rätin mikroon pariks kolmeks minsaks.:D

Luin tuon niksin joku aika sitten ja sehän on himpatin kätsää.

Ootteko te kokeilleet?

Multa kerkii loppua rätit kesken sitä ysikymppistä pesua ootellessa.
 
Mies näki tänään ekaa kertaa miten desinfioin uudella tapaa meidän keittiörätin, oli kuulema outoa että heitin rätin mikroon pariks kolmeks minsaks.:D

Luin tuon niksin joku aika sitten ja sehän on himpatin kätsää.

Ootteko te kokeilleet?

Multa kerkii loppua rätit kesken sitä ysikymppistä pesua ootellessa.
Saman kikan olen kuullut joskus. Ei ole tullut testattua itse, koska meillä ei ole mikroa.
 
Mies näki tänään ekaa kertaa miten desinfioin uudella tapaa meidän keittiörätin, oli kuulema outoa että heitin rätin mikroon pariks kolmeks minsaks.:D

Luin tuon niksin joku aika sitten ja sehän on himpatin kätsää.

Ootteko te kokeilleet?

Multa kerkii loppua rätit kesken sitä ysikymppistä pesua ootellessa.
kuivana vai märkänä?

enkä tarkota nyt tussua
 
Mies näki tänään ekaa kertaa miten desinfioin uudella tapaa meidän keittiörätin, oli kuulema outoa että heitin rätin mikroon pariks kolmeks minsaks.:D

Luin tuon niksin joku aika sitten ja sehän on himpatin kätsää.

Ootteko te kokeilleet?

Multa kerkii loppua rätit kesken sitä ysikymppistä pesua ootellessa.
no hyi! en laittais sinne mikroon kyllä mitään rättejä. oliko toi joku niksipirkka niksi? ..ei kauheen hygieenista...
 
Sun kannattais pestä se sun rättis vähän useammin.;)

Ei mua ainakaan yökötä meidän rätti, se ei ees haise koskaan.

Mitens....jos juustopala tipahtaa pöydälle niin syötkö sen?
mää pesen mun rätit eikä ne haise :stick:

enkä mä juurikaan syö juustoa,harvemmin mun kaapissa näkee muuta kun fetapurkin. mut jos tippuis pöydälle niin söisin jos se pöytä on puhdas,ei siis näkyvää likaaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä