The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en laittais mikrokuitupyyhettä mikroon. Kuumuus voi pilata sen. Pelkkä koneellinen pesu riittää. Niitä ei saa laittaa kuivumaan patterille. Mulla on useampia erilaisia siivouspyyhkeitä. Pesen ne keskenään koneessa.
 
maksoimpa sitten juuri neljäjapuolsataa täysin tyhjästä

poika kävi ajokortin viimesen vaiheen ja raportoi siitä että ei oppinut mitään sellaista jota ei oltu kerrottu aiemmissa vaiheissa tai mitä isänsä ei ole kertonut

tosin vielä on epäselvää että pitääkö taas kaivaa kuvetta kun moottoripyöräkortti nousee viimeiseen luokkaansa

[video=youtube;nPbmXkmxexM]https://www.youtube.com/watch?v=nPbmXkmxexM[/video]
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Huomenta!
Tarttis kiitää verikokeisiin nyt aamulla, on vaan pieniä käynnistysvaikeuksia..ylläri. Mietin vaan että pitäiskö rynnätä sinne jo ennen seiskaa, toivoa ettei kaikki mummot ois miettineet samaa vai odotella...mutkun toisaalta ei oikeen olis aikaa ootella kun sinne työkokeiluun pitäis keretä puol ysiksi : /
 
kahvikirahvi
Aamua kaikille. Se olis viikin vika työpäivä ja illemmasta sitten lähemmä puolikkaan kanssa mun porukoille kylään ja huomenna olis tarkotus vaihdella vähän kesärenkaita autoon.
 
mielenkiintoinen alotus toi erilaiset seksihalut...en viitti kyllä mennä sinne sohlaamaan mutta pihtaavat miehet niin nou nou! kyllä vähintään joka toinen päivä pitäs saada. mut joo,tulipa mieleen vaan.
mää sanosin että pihtaava mies ei ole mies vaan muuli

oikea mies panee jos nainen vähänkään vihjaa että nyt vois päästä pukille
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini ja LIEN
sitkun vielä sellasen jostain löytäis niin kaikki olis pöörfekt
pistän hakemusta tulemaan jos sattuu että fru krut pistää mut kierrätykseen

näin etukäteen jo mainostan, että oon meleko perso pillulle mutta se täytyy tunnustaa että näin vanhemmiten latausaikaa tarvitaan jo enenevissä määrin eikä paksuuskaan taida täyttää sun tiukkoja kriteereitä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä