The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No, mieliksesi kävin juuri parvekkeella tarkastamassa tilanteen, mutta pääsiäisnoidista ja -pupuista oli hirmuisen huono tarjonta. Itse asiassa ainoat mitkä näköpiirissä liikkuivat olivat tuulessa heiluvat puiden oksat ja kadulla muuttopalvelu Niemen punainen kuorma- auto. Että ei tänne kovin suurta tunkua ole.

Ja sinänsä hyvä, koska iltaysiltä töllöttimestä tulee Arskan leffa ja silloin kuuluu keskittyä olennaiseen vailla häiriötekijöitä. Pääsiäisenä sitten tuleepi useampia Potter- leffoja. Lisäksi pieni kirjapino odottaa lukijaansa. AnneSwärdiä, TomClancyä, Irwingiä, Puzoa, Guillouta ja Mannin Mefisto.

Jotenkin luulen, et pääsiäinen menee ihan näin ja pahaa pelkään, että meikäläiseltä jäis huomaamatta vaik Claudia Schiffer tippuis taivaalta parvekkeelle.
 
Arskaa odotellessa laitoin sapuskan uuniin.

Pottumakkaravuoka. Juustohöylällä siivutettua pottua ja porkkanaa ja viipaloitua lenkkiä ja tomaattia kerroksittain vuokaan, seassa saksittua varsiselleriä ja purjoa. Sanokaa nyt, että unohdin sipulin. Niin unohdinkin, kauppaan. Nesteenä mielikuvituksettomasti lihalientä. Päälle tulee vielä juustokuorrute, mutta sen ripottelen vasta kun vuoka on tunnin muhinut uunissa.

Pian pääsee Arskan kanssa syömään.
 
Mulla on kohta kuusi vuotta täyttävä poika jolle sanoin et mene ulos odottamaan niin lähetään kauppaan. Kävin vessassa ja puin itseni ja ulkona kuului pojan ääni, mut missään ei näy kunnes huomasin sen kuusen latvassa jossa kiikuttaa latvaa kun hän kiikkuu!!! Kuusi on täysikasvuisen koivun korkuinen ja poika keikkui ylimmilä oksilla. Joku järki oli päässä etten alkanut huutamaan, vaan lähin kiipeämään vastaan ja rauhallisesti huutelen et tulehan oikein varovasti pikkuhiljaa alaspäin. Sain sitten kiinni pojasta noin puolivälissä (kun tuntui itsestä että pyörtyy jo) ja kiivettiin varovasti alas. Jalkojen osuessa maahan pääsi huuto ja itku. Nyt on sitten keskusteltu ja keskusteltu ja peruttu yksin ulkoilu joksikin aikaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä