The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on kohta kuusi vuotta täyttävä poika jolle sanoin et mene ulos odottamaan niin lähetään kauppaan. Kävin vessassa ja puin itseni ja ulkona kuului pojan ääni, mut missään ei näy kunnes huomasin sen kuusen latvassa jossa kiikuttaa latvaa kun hän kiikkuu!!! Kuusi on täysikasvuisen koivun korkuinen ja poika keikkui ylimmilä oksilla... Nyt on sitten keskusteltu ja keskusteltu ja peruttu yksin ulkoilu joksikin aikaa.
Äidit. Pöh.

Onneksi mä jo kuusvuotiaana osasin kiipeillä puissa semmoisissa paikoissa mihin äidin silmä ei nähnyt.
 
kahvikirahvi
Pidin ämpärille palopuheen eikä enää vituta. Nyt oon porukoilla ja odotan pottuja ja uunilohta :p
Puolikasta puolestaan vituttaa kun se ei saanut hengailla keinutuolin alla silloin kun äiti keinuu.
 
Mulla on kohta kuusi vuotta täyttävä poika jolle sanoin et mene ulos odottamaan niin lähetään kauppaan. Kävin vessassa ja puin itseni ja ulkona kuului pojan ääni, mut missään ei näy kunnes huomasin sen kuusen latvassa jossa kiikuttaa latvaa kun hän kiikkuu!!! Kuusi on täysikasvuisen koivun korkuinen ja poika keikkui ylimmilä oksilla. Joku järki oli päässä etten alkanut huutamaan, vaan lähin kiipeämään vastaan ja rauhallisesti huutelen et tulehan oikein varovasti pikkuhiljaa alaspäin. Sain sitten kiinni pojasta noin puolivälissä (kun tuntui itsestä että pyörtyy jo) ja kiivettiin varovasti alas. Jalkojen osuessa maahan pääsi huuto ja itku. Nyt on sitten keskusteltu ja keskusteltu ja peruttu yksin ulkoilu joksikin aikaa.
No onneks selvisitte ehjin nahoin alas,kamala ajatuskin et olis pudonnut sieltä alas....On ne pojan viikarit sit nopeita liikkeissään.
Hyvä et kaikki päätty kuitenkin hyvin :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29794850:
:wave: Tunnollinen työntekijä sairastaa lomilla ja vapaalla. Täällä kauheessa nuhassa, päätä särkee ja kurkkukin on kipeetä :(
No katos kuka sieltä pöllähti esiin :wave:
Voi turkanen,nyt se tauti on sulla :hug: mulla se on jo aikalailla ohi.
 
Miten miehet ottaa nää niin lunkisti. Tuo kuusi on puolet korkeampi kuin naapurin kaksikerroksinen omakotitalo. Hitto, säikähdin itse ihan kunnolla.
Sinä et ole koskaan ollut puissa kiipeilevä pikkupoika.
Minä olen.
Siinä on se ero.

Äitikultani olis alle kolmekymppisenä kuollut sydänhalvaukseen, jos olis nähny kaiken mitä touhuttiin. Ja mitä itte olen täs viime vuosina kattellu vanhoja maja- ja kiipeilypuitani, niin ei kyl tulis mieleenikään enää nousta niihin korkeuksiin. Kammottaisi ajatuskin.

Nyt ei taida olla oikea hetki kertoa lammista ja omatekoisista lautoista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29794881:
Meillä oli kaikki muut kolmisen viikkoa sitten kipeinä, ite säästyin, mut nyt sitte tosiaan, kun tuli pitkät vapaat, nii taudin pukkas.. Toivottavasti tää tästä menis äkkiseltää ohi :)
troppia vaan kovasti ja lepoa niin eiköhän se sillä helpota.kyllä se ennenpitkään antaa periks vaikkei uskois.
 
IhQ
Lauralle :hug: Lapset ne osaa säikäyttää...onneks selvisitte säikähdyksellä eikä käyny pahasti.

ATM:lle parantumisia ja muille mahdollisesti kipeille kans, meillä muu perhe kans enempi vähempi kipeenä...eiköhän se miullekin tauti vielä tule. Mukavasti menee pääsiäinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä