The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30272702:
Kerro mulle heti! :D

Näin yhden tuttavan , jota en ole nähnyt varmaan viiteen vuoteen ja se kysy multa, että "mitä uutta?". Vastasin, että ei tässä ihmeempiä, avioero, aivoinfarkti, kuopus syntyi kuolleena ja odotan ensimmäistä lastenlastani. Sillä meni jauhot suuhun :LOL:
 
IhQ
Mä täs yritän etsiä kivoja hiusmalleja. Ei meinaa löytyä. Ei oo lomaa nyt tulossa.
Mie tarttisin niitä hiusmalleja ja kivoja värivaihtoehtoja kans :D
Sen verran tosin oon miettiny että josko tonne olkapäille yltäväks pätkäsis, ihan pikkusen rikkois latvoja. Mies heitti ideaa sivukaljusta, vaan ei tähän päähän käy ku paperipussi. Muovinenkin kävis muuten mut sen kans tulis aika pian pieni ongelma.:snotty:
 
Mie tarttisin niitä hiusmalleja ja kivoja värivaihtoehtoja kans :D
Sen verran tosin oon miettiny että josko tonne olkapäille yltäväks pätkäsis, ihan pikkusen rikkois latvoja. Mies heitti ideaa sivukaljusta, vaan ei tähän päähän käy ku paperipussi. Muovinenkin kävis muuten mut sen kans tulis aika pian pieni ongelma.:snotty:
Mäkin yritin kysellä josko exä antais sen koneelta mun vanhoja kuvia, mut ei suostunu.. oisin halunnu nähdä mimmoset hiukset mulle sopis.. ja kun tosiaan mietin josko leikkaisin sen kananperseen takasin.
 
IhQ
Niin ja iltaa ketjuun.

Mie en oo täysikäsenä ollu sinkku ku ehkä viikon verran.

Tällä hetkellä on tosin niin viileetä etten tiä miten käy. Ja miun vika. En osaa sanoo mikä mättää.: / Pikkunen ahistus vaan päällä koko ajan, ja stressiä pukkaa joka suunnalta.
 
ikiuni
Mie tarttisin niitä hiusmalleja ja kivoja värivaihtoehtoja kans :D
Sen verran tosin oon miettiny että josko tonne olkapäille yltäväks pätkäsis, ihan pikkusen rikkois latvoja. Mies heitti ideaa sivukaljusta, vaan ei tähän päähän käy ku paperipussi. Muovinenkin kävis muuten mut sen kans tulis aika pian pieni ongelma.:snotty:
Mulla oli koneella kuvia erilaisista malleista. Kaveri hukkasi mun kaikki kuvat. :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä