The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272939:
Ootko kokeillut sävyttävää shampoota?
Mulla tulee noistakin juurikasvu. En tiedä, pitäisikö tällä hetkellä sävyttää uudestaan vai antaa kasvaa oman värin takaisin. Sävytin heinäkuussa yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. :D


Muoks. Vai ajatellaanko me nyt eri tuotteita? Mulla on termit vähän hakusessa. Mä siis sävytin sellasella "kestää XX pesua" systeemillä.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tulee noistakin juurikasvu. En tiedä, pitäisikö tällä hetkellä sävyttää uudestaan vai antaa kasvaa oman värin takaisin. Sävytin heinäkuussa yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. :D


Muoks. Vai ajatellaanko me nyt eri tuotteita? Mulla on termit vähän hakusessa. Mä siis sävytin sellasella "kestää XX pesua" systeemillä.
Sävyttävää shampoota käytetään vaikka joka kerta kun pesee hiukset.
 
Mä puhuin hiusväreistä en shampoosta. On sävyttävää väriä ja kestoväriä. Vai onko se sävyttävä nykyään kevytväri?
Mä muistelen, että silloin vuonna miekka ja kivi tuosta sävytteestä oltais käytetty nimikettä "sävyteshampoo", kun on sellaista vähän vaahtomaista levitettävää ja sisältää muistaakseni myös shampoota. Voin kyllä olla totaalisen väärässä, koska tämä taisi olla nyt elämäni kolmas tai neljäs kerta, kun olen mitään väriä hiuksiini laittanut. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä