The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..vaan miepä pysynkin tiukkana ja kovana enkä herkuttele ollenkaan :)

Eipä täällä kyllä etes oo mitään mikä pistäis suuta napsaamaankaan :D

Mutta heti lauantaina mä upotan sievät ja suloiset, tekeväiset käteni taikinaan - teen aimo läjän korvapuusteja :p
...paitsi että niinhän mä luulen pääseväni tekemään niitä - mulla on aikalailla vahva epäilys siitä, että mä saan ja pääsen vain tekemään sen taikinan ja sitten mut vakaasti ja vahvasti syrjäytetään keittiöstä ja tuo ehtiväinen nuoriso- osasto hoitaa puustien pyöritykset. Sitten mä saan jälleen kömpiä kolostani esiin toimiakseni uuniluukun vahtina :D
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
IhQ
Mie lähen nukkuu, ei voi olla totta taas tää väsy. Tuntuu ku kello olis ainakin kaksi tuntia enemmän. Sisäinen kello on sekasin..vai koko akka :confused::D

Joten, öitä ja kauniita unia kaikille!!:kiss:
 
Joo ei hirveen helpolla saatavilla, mutta kyllä niitä välillä näkee :). Onhan sulla aikaa etsiä, kun se talvikko vielä asuu siinä terrassa, ja hyvin muuten voi vielä kesänkin yli vielä porskuttaa se kaveri :whistle:
Ja jos löytyy niin mulla on duna kokoa 30x40cm, niin mene siinä poikaset kunnes hampsteri heittää veivinsä. Pakko muuten kertoa että eilen kysyin siltä hamsterilta millon se meinaa kuolla, niin sillä sekunnilla se veti posket täyteen jyviä ja painui purujen alle. Raukka teki punkkerin pahaa äityliä vastaan. Siellä on hyvä olla piilossa kun ruokaa riittää!! :LOL:
 
Ja jos löytyy niin mulla on duna kokoa 30x40cm, niin mene siinä poikaset kunnes hampsteri heittää veivinsä. Pakko muuten kertoa että eilen kysyin siltä hamsterilta millon se meinaa kuolla, niin sillä sekunnilla se veti posket täyteen jyviä ja painui purujen alle. Raukka teki punkkerin pahaa äityliä vastaan. Siellä on hyvä olla piilossa kun ruokaa riittää!! :LOL:
:LOL: ei ihme että sait bannia hampsterifoorumille :D
 
Mulla tekis hirveesti mieli rotta wauwoja. Meillä olikin kaksi urosta ja ne oli ihanimmat lällättely löllö lössykät maanpäällä, mutta haiseevat vähän liikaa minun herkkään nenääni. Kauhea työ luututa ja siivota kahdesti päivässä plus pestä hännät ja rasvasta jne.. Ja silti niissä ol semmoinen tunkka haju jatkuvasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä