The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30315498:
Pikkusieluista porukkaa kerrassaan moisella foorumilla :vampire:.


Onneksi me emme ole :D.
Jotkut eläinharrastajat ottaa vaan välillä vähän liian vakavasti :D. Itekin oon harrastaja, mutta en viihdy missään foorumeilla kun niissä saa aina paskaa niskaansa jos sanoo yhdenkin väärän sanan. Ja ite kun tykkään ehkä välillä vitsailla, niin ei siitä hyvää seuraa jos ympärillä on vaan tosikkoja... :D Täällä saa olla onneksi rento oma itsensä.
 
Jotkut eläinharrastajat ottaa vaan välillä vähän liian vakavasti :D. Itekin oon harrastaja, mutta en viihdy missään foorumeilla kun niissä saa aina paskaa niskaansa jos sanoo yhdenkin väärän sanan. Ja ite kun tykkään ehkä välillä vitsailla, niin ei siitä hyvää seuraa jos ympärillä on vaan tosikkoja... :D Täällä saa olla onneksi rento oma itsensä.
Tyyliin mitä virikkeeksi käärmeen terraan? No miten olis pari gerbiiliä..:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Jotkut eläinharrastajat ottaa vaan välillä vähän liian vakavasti :D. Itekin oon harrastaja, mutta en viihdy missään foorumeilla kun niissä saa aina paskaa niskaansa jos sanoo yhdenkin väärän sanan. Ja ite kun tykkään ehkä välillä vitsailla, niin ei siitä hyvää seuraa jos ympärillä on vaan tosikkoja... :D Täällä saa olla onneksi rento oma itsensä.
:O onneksi en siis moisille foorumeille ole koskaan eksynyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä