The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ura työttömänä on ihan floppi. Hyvä kun ehtii yhtään vapaata pitämään! |O tälle viikolle lankesi neljä yövuoroa. Wippii! Voin olla vähän zombie kun ensi viikon aamuvuorot alkaa heti nukkumavapaan jälkeen.. :whistle: että jos sekoilee ketjussa (enemmän kuin normaalisti), se johtuu unettomuudesta, ei harmoniasta..
 
Mun ura työttömänä on ihan floppi. Hyvä kun ehtii yhtään vapaata pitämään! |O tälle viikolle lankesi neljä yövuoroa. Wippii! Voin olla vähän zombie kun ensi viikon aamuvuorot alkaa heti nukkumavapaan jälkeen.. :whistle: että jos sekoilee ketjussa (enemmän kuin normaalisti), se johtuu unettomuudesta, ei harmoniasta..
harmooni, hormooni tai hermooni. eikai sen niin väliä?
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Mää kävin tänää paikassa jossa 99.9% asiakkaista taitaa olla miehiä. Pikkusen ukot vahtas kun ovesta sisään menin:D Ja jotenkin tuntu että ne kuunteli siinä mitä puhuin.Omituisia....siis ne ukot,ei mun jutut.
 
IhQ
Iltoja,täältä hermoromahduksen partaalta...:wave:

Huomenna koulupäivä ja mies meinas että ajan sinne ihan itte, omalla autolla ja sit vielä takaskin. Ahistaa ihan hirveen paljon, en oo ees varma miten sinne pääsee (vaikka oon kyllä useamman kerran ihan ongelmitta istunut kyydissä kun sinne on ajettu) ja se parkkeeraus, voi apua. En tiä minne siellä saapi jättää auton, entäs jos se ei mahdu?? :|

Ja kaikki muu ahistus taas vielä lisäks :kieh:|O:headwall::stick:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Haluisko joku muuttaa meille juttukaveriksi? Oon tullu siihen tulokseen että tuota ei oikeesti kiinnosta paskan vertaa mitä mie sanon. Ennemmin kuuntelee luureista ja puhuu mikrofonin kautta pelikavereilleen. Siis saako mennä jo hermo?
En oo aikoihin jaksanu ees laskea miten moni lause on menny ohi, vaikka ensin näytän merkkiä että aion jotain sanoa (tästä kun oli aiemmin epäselvyyttä, ettei tiiä millon aion puhua sille) ja nyt alkaa tuntua että vitut jaksan enää ees yrittää sanoa tuolle yhtään mitään.
Jotenkin tuntuu ettei miun puheenaiheet täällä muutu ikinä miksikään..pitäis varmaan pysyä pois kokonaan eikä palata aina valittamaan.
 
kahvikirahvi
Haluisko joku muuttaa meille juttukaveriksi? Oon tullu siihen tulokseen että tuota ei oikeesti kiinnosta paskan vertaa mitä mie sanon. Ennemmin kuuntelee luureista ja puhuu mikrofonin kautta pelikavereilleen. Siis saako mennä jo hermo?
En oo aikoihin jaksanu ees laskea miten moni lause on menny ohi, vaikka ensin näytän merkkiä että aion jotain sanoa (tästä kun oli aiemmin epäselvyyttä, ettei tiiä millon aion puhua sille) ja nyt alkaa tuntua että vitut jaksan enää ees yrittää sanoa tuolle yhtään mitään.
Jotenkin tuntuu ettei miun puheenaiheet täällä muutu ikinä miksikään..pitäis varmaan pysyä pois kokonaan eikä palata aina valittamaan.
Ja te olette vielä yhdessä koska..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30360522:
Mun avioeron syy oli ukon jano ja sit toiset naiset.. Naimisiin mua tuskin enää saa. Ja periaate on ollut aina vahva. Kerran naimisiin ja jos ei onnistu, niin se on mun kohdalta siinä.

Oot tavannu sen väärän. Usko rakkauteen..on niitä ihaniakin:heart:
 
Mun mielestäni tän malliset kotelomekot on paljon naisellisempia ja sexympiä kuin nuo tuollaiset pikkutytön mekkojen malliset :ashamed: :xmas:. Tietty riippuu kans paljon kropan mallista ja kantajastakin.



Mutten kyllä löytänyt oikein mistään nettikaupasta tuontyyppisiä.
Just joku tollanen olis ihan törkeen hieno. :) Tuon mallista mä olin miettiny, kuitenkin häät on 29.12, joten mikää kesämekko ei tuu kysymykseen, sitte ku ollaan Saksassa, nii siellä noi pienetkin häät on yleensä melkosen prameet pukeutumisen osalta, niin en haluis kyllä sitte jäädä miksää seinäruusuksi sielä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä