The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360592:
Just joku tollanen olis ihan törkeen hieno. :) Tuon mallista mä olin miettiny, kuitenkin häät on 29.12, joten mikää kesämekko ei tuu kysymykseen, sitte ku ollaan Saksassa, nii siellä noi pienetkin häät on yleensä melkosen prameet pukeutumisen osalta, niin en haluis kyllä sitte jäädä miksää seinäruusuksi sielä.
No tässä on tummansininen :D. Mutta vaikuttaa aika lyhyeltä... plus se on polyesteriä eli hyi:

ASOS | ASOS Origami Bow Pencil Dress at ASOS

Tai tälläinen, mutta en tiedä millaista kangasta on:

ASOS | ASOS Texture Peplum Bandeau Midi at ASOS

Entäs tämä maxipituinen:

Elise Ryan | Elise Ryan Maxi Dress With One Shoulder at ASOS

Ite oon kyllä niin tarkka mekoistani, tai siitä materiaalista kun niin moni on nykyisin polyesteriä ja mä inhoon sitä :D
 
Kävin iltapäivällä kampaajalla laittamassa kampauksen illallista varten. Nyt oon löytänyt päästäni 92 hiuspinniä enkä ole ihan varma loppuko ne jo. Ei ihme jos vähän kiristää ohimoita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30360764:
No tuskin tollases paljettimekos se hengittävyys muutenkaan ois mikää kauhee hyvä.. Ainkakaa en usko..
Eipä varmaan, en oo kyllä koskaan kokeillut :D

Hieno mekko kyllä, et varmasti jää seinäruusuksi! Harvoin nykyisin enää kenenkään päällä näkee maximekkoja.
 
Eipä varmaan, en oo kyllä koskaan kokeillut :D

Hieno mekko kyllä, et varmasti jää seinäruusuksi! Harvoin nykyisin enää kenenkään päällä näkee maximekkoja.
yleensä on joo lyhkäsempää mallia noi mekot. Tarvinnee pistää tilaukseen, jos arvon morsiammelta saa hyväksynnän tolle mekolle, ku ei kuitenkaa oo ihan hopee, vaan vähä enempi harmaaseen päin...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä