The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihqulle hyvää yötä ja kauniita unia.
FreezeCat :) sä saat aina hymyn huulille, niin pirtee kattinen.
Muimui Kais :kiss:

Vilakkaa se olla pitää, että kunnon talvi nyt tulisi, tilauksessa ainakin täällä olisi, että pääsis narskuttelemaan kunnolla lumessa ja lumiukkeleita tekemään :rolleyes: ja mäkeä laskemaan. Lämmintä päälle vaan ja menoksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Normandian maihinnoususta kertoo.
Jep, historialliset dokkarit on kyllä tosi mielenkiintoisia. Huomasin tässä taannoin kun tuli ohjelmaa Romanoveista, että esikoisemme on näemmä villekallellansa historiaan, sillä kaikelle tekemiselle tuli stoppi ja poika seurasi ohjelmaa todella tarkkaavaisena.

Ja sen jälkeen alkoikin sitten jumalaton tenttaaminen :D
 
Jep, historialliset dokkarit on kyllä tosi mielenkiintoisia. Huomasin tässä taannoin kun tuli ohjelmaa Romanoveista, että esikoisemme on näemmä villekallellansa historiaan, sillä kaikelle tekemiselle tuli stoppi ja poika seurasi ohjelmaa todella tarkkaavaisena.

Ja sen jälkeen alkoikin sitten jumalaton tenttaaminen :D
Nää on miehen lemppareita eli katson toisella silmällä ja toisella palstailen :)
 
Jestas että mua ärsytti ja inhotti kotimatkalla bussissa, kun mun takanani istui joku äijä, jonka henki haisi ihan kamalan eltaantuneelle tupakalle. Sitten se yski ja hönki tietty koko matkan mun niskaani :x

:hug:.....wunderbaumit käsveskaan mukaan seuraavalle kerralle?

Mutta oikeassa olet, tupakan haju on. :x


...tosin mun täytyy hiljaisesti tunnustaa että jotenkin pikkasesti kauan ammoisina aikoina sitten tykästyin vaniljasikareiden hajuun :snotty:....
 
Kerran mun viereeni istui nuori nainen, jolla oli niin paljon hajuvettä että sen pystyi maistamaan suussaan :x. En kehdannut vaihtaa paikkaa, vaikka olisi pitänyt kun pää tuli sen verran kipeeksi ja muutenkin huono olo.
Äyh, toi on paha. Todella paha. Tai sitten se, kun mies on kompastunut juuri kriittisemmällä hetkellään eli parin pisaran taputtelemisen sijaan holahti koko pullollinen jotain mennentullenia....... Juokse silloin ja kovaa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä