The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mie painun nukkumaan, alkaa aivot jumimaan. Öitä siis ja puspusit :kiss:


Oon koittanu miettiä miten tuosta autosta sais "kotoisamman", semmoisen enempi omannäkösen kun se tuntuu niin vieraalta vielä. Äitini neuvoi että se pitäis nimetä mut en keksi sille mitään hyvää nimeäkään :D
 
Mie painun nukkumaan, alkaa aivot jumimaan. Öitä siis ja puspusit :kiss:


Oon koittanu miettiä miten tuosta autosta sais "kotoisamman", semmoisen enempi omannäkösen kun se tuntuu niin vieraalta vielä. Äitini neuvoi että se pitäis nimetä mut en keksi sille mitään hyvää nimeäkään :D
Mun autolla oli nimi. Tosin on ollut polkupyörilläkin.
 
...ja se on morjensta vaan kaikki kukkutimuruset :wave: :kiss:

Torppa on hiljasena ja uuuu, että mä nautin nyt tästä pienestä hetkestäni ennen kuin joskus köllähän taistelemaan pussilakanan kanssa :D

Elikäs....villasukat *tsek*...säärystimet *tsek*....nalle- fleecepeitto *tsek*...unitoppi *todellakin tsek :rolleyes: :D*.....ja kaiken kruunaa kupillinen ihanaa GLÖGIÄ *sluprs tsek*

Eikä ku, kirjotusvire tuli....siiis GÖLGIÄ :p. On se vaan niin hyvväää.

Saa muutes talvi tulla. Pakkasen puolelle mennee sujuvasti, maassa pikkasesti lunta, taivas on niin tummana ja otollisina nuille miljuunille tähtösille :heart:

Onhan teillä kaikki hyvin tämä taivaan alla :kiss: ?
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mie painun nukkumaan, alkaa aivot jumimaan. Öitä siis ja puspusit :kiss:


Oon koittanu miettiä miten tuosta autosta sais "kotoisamman", semmoisen enempi omannäkösen kun se tuntuu niin vieraalta vielä. Äitini neuvoi että se pitäis nimetä mut en keksi sille mitään hyvää nimeäkään :D
Kauniita unosia :kiss:

...mun autolla on nimi. Ei tullut vissiin yllätyksenä :D

Mutta sun kannattaa hiukan vielä ehkä tutustua siihen autoos, että onko se maskuliininen vai feminiininen, niin tiiät paremmin sitten nimetä.

Tosin - kunnon pakkasaamuja odotellessa toi helevetinperkeleenkosla |O käy oikein hyvin :snotty: :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Ihqulle hyvää yötä ja kauniita unia.
FreezeCat :) sä saat aina hymyn huulille, niin pirtee kattinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä