The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia :)

...pitäähän sitä nyt koko viikonlopusta imasta irti kaikki mahdollinen, mitä sitä suotta nukkumaan ;)

Ja hyvässä seurassa sitä nyt menee päivän jos toisenkin surraten ja pienillä unilla, ehtii sitä tasaamaan sitten tuonnempana sitä vajettansa...

...paitti että en mä ainakaan :D joten ei muuta kuin lisää kahvia koneeseen
No niimpä :D

Mä kanssa juon vähän lisää sitä kahvia ja sitte meen aamusaunaan :) Jokohan sitä uskaltais ottaa yhden siiderin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30371329:
No niimpä :D

Mä kanssa juon vähän lisää sitä kahvia ja sitte meen aamusaunaan :) Jokohan sitä uskaltais ottaa yhden siiderin :LOL:

Oi - aamusauna :heart:! Sulla alkaa niin rentouttavasti tää päivä, nauti kaikilla aisteilla!

...joten juu, kyllä sitä aamusaunan kaveriksi kärsii hyvinkin siiderin nautiskella :D
 
Huomenta! Eilisiltainen myrskynpoikanen vei lehdet puista, väää. Nyt äkkiä sitä lunta maisemaa piristämään. Tänä viikonloppuna on kirjamessut ja monta ystävää on siellä. Itse en mene, kun käy lompakolle ohkasesti.
 
Huomenta! Mulle tulikin vapaa viikonloppu kun potilas kuoli. Taidan lähtä mökille kunhan tässä heräilen ensin :) ensi viikollakaan ei paljoa nyt sitten ole töitä johtuen edellisestä, joten voin kierrellä hattu kourassa pankkeja.

Taidan lämmittää aamusaunan itsekkin, tosin siitä tulee päiväsauna kun ehtii mökille. Sihin sijasta saan juoda foolihappoa, se on tärkeä!
 
Huomenta! Eilisiltainen myrskynpoikanen vei lehdet puista, väää. Nyt äkkiä sitä lunta maisemaa piristämään. Tänä viikonloppuna on kirjamessut ja monta ystävää on siellä. Itse en mene, kun käy lompakolle ohkasesti.
Aika ankeeltahan toi maisema äkkisiltään taas näyttää, mutta on se kaunis karuudessaan kuitenkin :). Meillä ei kamalasta myrskyttänyt, ohi huiteli.

Just mielessäni ehdin henkäistä, että onneksi noi pelipaikat on sen verran etäämmällä, ettei ole mahkuja minnekään kirjamessuille mennä....vois käydä tämän osoitteen talouspolitiikalle melkoisen kuivakkaasti :D
 
Aika ankeeltahan toi maisema äkkisiltään taas näyttää, mutta on se kaunis karuudessaan kuitenkin :). Meillä ei kamalasta myrskyttänyt, ohi huiteli.

Just mielessäni ehdin henkäistä, että onneksi noi pelipaikat on sen verran etäämmällä, ettei ole mahkuja minnekään kirjamessuille mennä....vois käydä tämän osoitteen talouspolitiikalle melkoisen kuivakkaasti :D
Juu, sinne pitää ottaa James mukaan kottikärryjen kanssa kantamaan saalis koriin ja säkki rahaa. Voi, sitä divaripuilta...sarjakuvia...vanhoja kirjoja....
 
Juu, sinne pitää ottaa James mukaan kottikärryjen kanssa kantamaan saalis koriin ja säkki rahaa. Voi, sitä divaripuilta...sarjakuvia...vanhoja kirjoja....
Juu, se on parempi kun kiertää kauempaa kaikki kirjakaupat ja -messut.

Tosin - mulla taitaa olla pannassa vähäksi aikaa kaikki isommat automarketitkin :snotty:, kun sielläkin näemmä hyvin osasin hurahtaa tyrkyllä olleessa kirjaosastossa...siitä tuli pienesti sanomistakin...

Mutta - onpahan ekat tonttupaketitkin jo hankittuna :) !
 
Juu, se on parempi kun kiertää kauempaa kaikki kirjakaupat ja -messut.

Tosin - mulla taitaa olla pannassa vähäksi aikaa kaikki isommat automarketitkin :snotty:, kun sielläkin näemmä hyvin osasin hurahtaa tyrkyllä olleessa kirjaosastossa...siitä tuli pienesti sanomistakin...

Mutta - onpahan ekat tonttupaketitkin jo hankittuna :) !
Mä olen piilottanut ekat lahjat kirjahyllyyn. Yökkärit ja legot on paketoitu ja laitettu muovipussissa kirjahyllyn päälle.
 
Mä olen piilottanut ekat lahjat kirjahyllyyn. Yökkärit ja legot on paketoitu ja laitettu muovipussissa kirjahyllyn päälle.
Mä en ole ikinäkoskaanmilloinkaan tähän aikaan vielä edes suonut ajatusta moiseen touhuun ja nyt sitten yllätin itseni näin :O

Mutta villinä veikkauksena heitän, että kyllä tämä vaan ehtii siihen normaaliin perinteeksi muodostuneeseen viimeisten päivien paniikkin mennä :D
 
Mä en ole ikinäkoskaanmilloinkaan tähän aikaan vielä edes suonut ajatusta moiseen touhuun ja nyt sitten yllätin itseni näin :O

Mutta villinä veikkauksena heitän, että kyllä tämä vaan ehtii siihen normaaliin perinteeksi muodostuneeseen viimeisten päivien paniikkin mennä :D
Mutta hyvä nainen, et suinkaan jätä ALEA käyttämättä :-0
Tämän joulun lahjathan on ostettu viime joulun jälkeen alesta :stick:
 
Mun ihana mies. Halusi auttaa ja avasi kylppärin lattiakaivon. Osaisin toki itsekin, mutta kun se on sellainen vähän hankala kaksiosainen ja suihkunurkka tulee osittain sen päälle.
Tästä lähtien saa avata sen vaikka joka kerta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä