The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun pitäs olla isossa cityssä ostoksilla nyt mut en oo päässy vielä lähtee...sulla taitaa nyt jallu kovasti puhua siellä :D
Vasta tän aamun toinen.

Helvetti soikoon sun kanssas nuori naaras.

Sokea Reettakin näkee ja jokseenkin jokainen ketjua lukeva jokseenkin järjissään oleva on jo kauan sitten hoxinut sen, että pojaksi itteään kutsuva mies tykkää sinusta kuin hullu puurosta.

Jos sinä et sitä näe, niin sit saat loppuikäsi kirjoittaa ketjuun halipulan vastenmielisistä vaikutuksista.

Tilatkaa bändini häihinne. Emme ole halpoja, mut olemme hintamme arvoisia.

Ja osta se suberb.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Inanna
Heipsan :wave:

Täällä myrskyää, on kylmää ja märkää,
ja siksi en jaksa lähteä sohvan nurkasta tänään mihinkään...
Paitsi korkeintaan saunaan.

Isompi pikku likka on kuumeessa,
Hyvä tekosyy mölliä sohvalla aamusta iltaan yöpaita päällä :D
 
Heipsan :wave:

Täällä myrskyää, on kylmää ja märkää,
ja siksi en jaksa lähteä sohvan nurkasta tänään mihinkään...
Paitsi korkeintaan saunaan.

Isompi pikku likka on kuumeessa,
Hyvä tekosyy mölliä sohvalla aamusta iltaan yöpaita päällä :D
Hei ihanuus :kiss:. Löhöämispäivät tekee hyvää sielulle.

Miun olisi pakko kyllä raahautua kauppaan. Löhöäminen kurnivalla masulla ei ole suotavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30371650:
Hei ihanuus :kiss:. Löhöämispäivät tekee hyvää sielulle.

Miun olisi pakko kyllä raahautua kauppaan. Löhöäminen kurnivalla masulla ei ole suotavaa.
Täällä on onneksi kaupassa käynti ulkoistettu ukon hoidettavaksi :D
Itepp lähti lauantaina töihin, hoitakoot sit muutkin velvollisuudet samaan syssyyn :p
 
Heipsan :wave:

Täällä myrskyää, on kylmää ja märkää,
ja siksi en jaksa lähteä sohvan nurkasta tänään mihinkään...
Paitsi korkeintaan saunaan.

Isompi pikku likka on kuumeessa,
Hyvä tekosyy mölliä sohvalla aamusta iltaan yöpaita päällä :D
Uniaikaa lukuunottamatta mulla on aina päälläni suorat housut, kauluspaita ja musta pikkutakki. Jos ja kun vetäydyn viihteelle, niin skrakan saatan jättää pois.

Nytkin mulla on päälläni vähintään neljän promillen känni (harjoitus tekee mestarin) mut vaatetuksestani mä en tingi.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
...no katopa kun kuikuilen täällä taas :snotty: :D

Muttamutta.

10- vuotiaat pojat ovat ihania :heart:.

On ne nuo muunkin ikäiset pojat ihania - ja tytötkin - että ei sen puoleen. Osaavat jutella, omaavat huumorintajua, sietävät jopa sitten siinä kaiken sivussa tämmöstäkin tekelettä.

Vaan annas olla. Kun.

Saattaa tietenni olla joissain kummallisissa perimällisissä tekijöissäkin jotain vaikutusta ja häikkää asiassa, mene ja tiedä...

...mutta kun pottuvarpaiden asento mene vinkuralleen, niin se on sitten kipakkaa kantapääpoljentoa ja piiskaavaa pupatusta |O

Ja se taakse poistu- komentokin tulee näemmä ihan automaattisesti, sillä niin sukkelaan hävis eteisestä ulkovaatteet kenkineen kaikkineen ja kuului *släm*

Enkä mä ehtinyt oikein koko kouhotukseen mukaankaan : /...vaan senhän arvaa, että mussa se vika luurailee :D

Taijan lähteä lompsimaan puukuuriin ja vuolemaan tikkuakkoja :snotty: :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30371650:
Hei ihanuus :kiss:. Löhöämispäivät tekee hyvää sielulle.

Miun olisi pakko kyllä raahautua kauppaan. Löhöäminen kurnivalla masulla ei ole suotavaa.

...kurnivalla masulla ei kyllä kantsis mennä kauppaankaan, kun sitten tulee heti ekaksi kahmaistua mukaan kaikkea semmosta mitä ei alkuunkaan pitänytkään ja mitä myöhemmin sitten ankeilee :snotty: :D :wave:

Mutta löhöämispäivät on kyllä kivoja ja sielukkaitakin :)
 
:D

Ovat, ovat - ihania hyvinkin, syötävän suloisia :heart:

Vaikka sitä ei tietenkään pidä mennä heille ääneen sanomaan. Hyö ovat nimittäin niitä viileitä kavereita :rolleyes: :D
Kyl voi ja saa sanoa. Fyysisesti viiskymppinen äijä ottaa vastaan jokaisen kehun mitä tarjolla on.

Fyysisesti kymppivanhat Eemelit sit ovat tyttöjen tai äidin kehuista sitä mieltä, et yök, mut oikeesti tietty tykkäävät ja lujaa.

Usko pois. Tää on asia jonka mä oikeesti tiedän.
 
Jahas.

Nyt on kyllä päivän "paras" äiti- titteli taas jälleen kahmaistu kouraan.

Kaikki ehti mennä sujuvasti vinksin vonksin ja heikun keikun, kun tohinalla laitoin tuossa toistakin vellosta matkaan. Tosin ihan tarkoituksella...siis ihan nätisti ja pyydettynä :D

Mutta. Just. Se. Ainoa. Ja. Oikea. Tähän tarkotukseen sopivapasseli pusero. Oli sitten "iloisesti" pyykkikorissa. Ja tämä mitä ilmeisimmin puupäälle sukua oleva alvariinsa kintuissa pyörivä karvakasa ei sitten ole tajunnut yhtään mitään milloinkaan :snotty:...

Että ihan väärässä puserossa sitten piti juhlimaan laittaa. Ja vyökin kelvoton. Ja kengätkään eivät totelleet. Jajajaja :D

Onnellisesti pomppien kirmasi menoihinsa. Loppujen lopuksi. Oe voe sentään :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Inanna
Kyl voi ja saa sanoa. Fyysisesti viiskymppinen äijä ottaa vastaan jokaisen kehun mitä tarjolla on.

Fyysisesti kymppivanhat Eemelit sit ovat tyttöjen tai äidin kehuista sitä mieltä, et yök, mut oikeesti tietty tykkäävät ja lujaa.

Usko pois. Tää on asia jonka mä oikeesti tiedän.
:)


...kyllä mä sanonkin. Useastikin. Ja tiiän että tykkäävät että sanotaan - oma vallankin. Vaikka - onhan ne halauksista ja pusuistakin mahdollisesti tarttuvat tyttöbagteerit ihan kamalia :rolleyes: ....äitiltä saatuina :D
 
Aih, unohin hehkuttaa :D
Ukko osti mulle kännykän synttärilahjaks,
Ja siihin ärtsyn oranssit suojakuoret sekä kunnon kalvon näyttöön.

Josko tää säilyis nyt jotens kutens ehjänlaisena :p
Onneaonneaonnea :flower: :kiss:

Ja onnea myös uudelle kännykälle. Meillä on tällä viikolla sattunut urakalla semmosia "OHO!" ja *glumps*- tilanteita kahden rähmäkäpälän toimesta, että saa tuo tonttuporukka sitten olla valmiusasemissa kahden kovan paketin suhteen :D
 
Onneaonneaonnea :flower: :kiss:

Ja onnea myös uudelle kännykälle. Meillä on tällä viikolla sattunut urakalla semmosia "OHO!" ja *glumps*- tilanteita kahden rähmäkäpälän toimesta, että saa tuo tonttuporukka sitten olla valmiusasemissa kahden kovan paketin suhteen :D
Ei miun syntsärit oo vasta kun ens viikolla,
ukolla vaan poltteli lahja taskussa liikaa :D

Kiitos siltikii etukäteisistä :hug:

Mä oon oppinu hienosti "flippaamaan" yhdellä kädellä tuon suojakotelon lennossa auki niin et puhelin jää oikein päin käteen,
se on kauheen kätevää kun on vauva sylissä ja luuri soi :D

Nyt vaan oottelen sitä päivää kun puhelin irtoo kotelostaan ja tekee lentäessään Lumian mentävän reiän seinään taikka kattoon :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei tarvi, mä vaan oon niin pieni ettei mua huomaa aina tarkkanäköisimmätkään :D

Huomenta sinnekin :flower:
...njää, kyllä mä taitaisin kuitenkin tarvita sitä optikon syynausta :snotty:...jotta kunnolla taas näkisin kuinka ihania - liian ihania - ihmisiä on siunaantunut ympärilleni :heart:

Mä en vaan aina huomaa. Enkä ymmärrä.

Mutta - mä pääsenkin tässä kohta tekemään temput terävät :rolleyes: :p















...eli keittämään kahvia :D. Kahvia |O!!!!...senkin pervot :stick: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä