The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
lopeta nyt stna se jallun ja kaljan kittaaminen kun susta tulee tollanen agressiivinen ja päätä aukova. Tykkään susta mutta koita nyt vähän hillitä tota käytöstäs! jooko?
Rumemminki oisin voinut sanoa mut en viitsi.
Agressiivista minusta ei tule. Koskaan.

Päätäni taas auon selvinkin päin, olen aina oikeassa ja olen ihan viran puolesta maailman vittumaisin tyyppi.

Ja jotenkin veikkaan, että olen kuullut sinun rumia sanojasi huomattavasti rumempia sanoja enemmän kuis osaat kuvitella.
 
Etkö sä perhana ole vieläkään pyytäny Tinkuliinia luoksesi? Et sä oikeesti taidakaan olla mikään panssarintorjuntajätkä, koska miehet joiden elämän pituus on oikeesti se viis sekuntia oikeesti osaavat käyttää jokaisen sekunnin hyväkseen.

Mä ny ihan oikeesti käsken teit molempia, et sopikaa treffit, tykästykää toisiinne ja kutsukaa mun bändini soittamaan häihinne.

Jos ette tee kuin käsken, niin sit tulen teille molemmille sanomaan rumasti. Avatkaa ny herranjestas silmänne.
Miksi oon kuvitellu, että poika on vuosikymmenissä mitattuna nuorempi kuin tinku? (saan tästä tietysti mätiä tomaatteja niskaani, mutta niin oon oikeesti kuvitellut.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372461:
Keitämme siis myöhemmin uudet sumpit :p.
Yes, oisko tossa ysin aikaan. Ja kuka taulapää meillä keksi kantaa kaikki kukat suihkunurkkaan lämpöseen ja pitää ikkunoita auki pari tuntia? Lisäksi suihkutin kukat ja nyt ruukut painaa ihan liian paljon. Kämppä on kylmä ja suihkunurkka täynnä rehuja, en ala. Täytys vielä tuokin raivara tänä iltana, plääh.
 
Miksi oon kuvitellu, että poika on vuosikymmenissä mitattuna nuorempi kuin tinku? (saan tästä tietysti mätiä tomaatteja niskaani, mutta niin oon oikeesti kuvitellut.)
Ei taida olla. Villi veikkaukseni on, et poika on pari vuotta Tinkua vanhepi.

Mun jääkaapissani ei o mätiä tomskuja. On vain kolme tuoretta, mut kait niitkin voi hätätilassa heittää?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä