The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Runoilu on mukava taito ja myös hyvä keino purkaa tunteita paperille.
Joskus tullu harrastettua sitä, ei varmaan kovin lahjakkaasti, mutta omaksi iloksi.
 
poistuuko synniu

poistuuko synnit löylyssä. tässä on tullut saunottua monta tuntia niin taidan saada tehdä pahoja loppuvuoden. :)

...siis...ei sitä saa kuumentamalla korventaa kroppaa korpuksi ja suihkussa sitten hinkkaamalla hinkata...tai niinku..:rolleyes:...pikkasen sopivasti pitää semmosta pikkutuhmuutta jättää ;)

Mutta kyllä siellä lauhkeissa löylyissä vaan sielu lepää ja hyvinvoi :). Oli ihanaa.

...ja heti saunanpuhtaana ja hehkuvaisena sainkin kuulla tuolta yhdeltä vellokselta, jotta:.....äitiiii....sä oot kuin maailman kaunein Pitkätossu...

Hiukset sitten letitin ja jalassa eriparivillasukat :D
 
pidetään sit kroppa kunnossa ja kärsitään synnit jollain muulla tavalla.
Etkö sä perhana ole vieläkään pyytäny Tinkuliinia luoksesi? Et sä oikeesti taidakaan olla mikään panssarintorjuntajätkä, koska miehet joiden elämän pituus on oikeesti se viis sekuntia oikeesti osaavat käyttää jokaisen sekunnin hyväkseen.

Mä ny ihan oikeesti käsken teit molempia, et sopikaa treffit, tykästykää toisiinne ja kutsukaa mun bändini soittamaan häihinne.

Jos ette tee kuin käsken, niin sit tulen teille molemmille sanomaan rumasti. Avatkaa ny herranjestas silmänne.
 
Jaahas, taijan miekin avata siiderin ja röhnöttää sohvalla hyvässä asennossa.
Ehkä vilikasta Donna Leonin kirjaa.
 
Etkö sä perhana ole vieläkään pyytäny Tinkuliinia luoksesi? Et sä oikeesti taidakaan olla mikään panssarintorjuntajätkä, koska miehet joiden elämän pituus on oikeesti se viis sekuntia oikeesti osaavat käyttää jokaisen sekunnin hyväkseen.

Mä ny ihan oikeesti käsken teit molempia, et sopikaa treffit, tykästykää toisiinne ja kutsukaa mun bändini soittamaan häihinne.

Jos ette tee kuin käsken, niin sit tulen teille molemmille sanomaan rumasti. Avatkaa ny herranjestas silmänne.
kun tinku palaa shoppailureissulta ja lukee ketjun ,niin vaikka kiltti tyttö onkin niin antaa sulle kyllä korvapuustin.
 
Vituttaa kun Jallut loppu.

Lähden lähikauppaan ostamaan kaks laatikkoa kaljaa ja topan röökiä.

Ja miks sä et o poikalassa, etkä o vieläkään ostanu sitä suberbia?
lopeta nyt stna se jallun ja kaljan kittaaminen kun susta tulee tollanen agressiivinen ja päätä aukova. Tykkään susta mutta koita nyt vähän hillitä tota käytöstäs! jooko?
Rumemminki oisin voinut sanoa mut en viitsi.
 
DD Kaipa sitä jotain vaatetta pittää päälle laittaa :)
Mitens farkut tai suorat housut ja nätti toppi vai tykkäätkö enemmän hameita tai mekkoja käyttää ?
 
Goldie auuts, inhottavaa. Mulle käy noin välillä ja yleensä purasen viellä samaan paikkaan useemman kerran.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä