The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oi voi, kuulostaapas megallomaaniselta kohtaukselta kyllä, kun on noin hiipien tehnyt tuloaan. Ja ei toi estolääkkeesikään oikein terveeltä kuulosta : /.... Jahka kotia pääset tokeentumaan, niin otat todella iisisti. Lepäät ja keräät voimia, jos mahdollista niin nukut. Voimia, oikeesti.
En oikein voisi olla pois töistä, kukaan ei tee mun töitä. Tänäänkin olisi ollut juttu, joka mun olidi todellakin pitänyt hoitaa juuri tänään. Lisäksi työsuhde on koko ajan ns katkolla eli en uskalla olla pois töistä. Saikuttelijat saa helpommin kenkää kuin terveet. Kiva kierre. Jos jotain hyvää, niin olin liian kuollut aamulla viedäkseni lapsen hoitoon. Vein itse eskariin, harvinainen ilo.
 
En oikein voisi olla pois töistä, kukaan ei tee mun töitä. Tänäänkin olisi ollut juttu, joka mun olidi todellakin pitänyt hoitaa juuri tänään. Lisäksi työsuhde on koko ajan ns katkolla eli en uskalla olla pois töistä. Saikuttelijat saa helpommin kenkää kuin terveet. Kiva kierre. Jos jotain hyvää, niin olin liian kuollut aamulla viedäkseni lapsen hoitoon. Vein itse eskariin, harvinainen ilo.
:hug:....migreenin lisäksi tommoisista huolista saa hirmuisen stressin ja vatsahaavankin...:(- ei hyvä ollenkaan, mutta - niin, minkä voit...

Viheliäinen yhtälö kyllä, kun kroppa ei pääse sairastamaan vaan joutuu ylikierroksille...ja migreenin kans toi on yhtä aikapommitikitystä ja oireilua... Siitäkin huolimatta - ota iisisti. :hug:
 
...tirpana nukahti päikkäreille :O :heart:

Ihanahan se on, että pikkunen kerää voimia ja nukkuu mutta....joo, ei mitään muttia. Ihana juttu :)! Ja saa nukkua kaikessa rauhassa niin pitkään mitä haluaa ja voi.

Heii, sade on täällä ainakin loppunut. Märkäähän tuolla on, rapaloska lentää kaaressa mutta mitä väliä silläkään, kun laittaa vaan kumpparit jalkaansa ja päästää menemään :D
 
Täälläkään ei sada enää. Pian pääsee lenkille! =)

Mut ensiksi kahvipaussi.
:wave: - tommosessa sateenmakuisessa kelissä kyllä onkin kiva happeilla. Siinä saa muuten samalla aika oivallisesti hoidettua hiuksiakin, jos meinaa erehtyy satamaan - sadevesi kun on pehmeempää:) - ja ihokin kiittää.

Ei muuta kuin sulle kivat lenkit ja punaiset posket...toivottavasti itekin pääsen täältä jonkinlaiselle pikapyrähdykselle.

...ja mä jätän ihan suosiolla omat kahvini väliin :D. Eilen oikein olin, että mitä ihmettä - kun se ei suju itellensä keittäminen niin ei sitten. Ihan kamalia sekoituksi tulee :snotty:, olkoon sitten kokonaan.... Katellaan mimmonen kahvikuppineuroosi pärähtää päälle :D
 
IhQ
Huh mikä päivä. Lopussa tuntu että olis ollu joku palava pallo kurkussa, sattuu.
Apteekin kautta kotiin, ostin vitskuja ja särkylääkettä.
Kolottaa vähän sieltä sun täältä, silmien takaa kirvelee ja ohimoita jomottaa. Iiihana olo..not.

Nyt pidän nää pari pv vapaata ennen pääsiäislomaa, mies menee huomenna töihin taas ja nuoremmalla tytöllä on vielä ihan reilusti kuumetta. Oli ihan poikki ja nukahti äsken istualleen sohvalle, kannoin sänkyyn lepäilemään.

Vanhempi on vissiin sen kuumeen saanu pois, yskii vaan ku mikäkin.
 
Huh mikä päivä. Lopussa tuntu että olis ollu joku palava pallo kurkussa, sattuu.
Apteekin kautta kotiin, ostin vitskuja ja särkylääkettä.
Kolottaa vähän sieltä sun täältä, silmien takaa kirvelee ja ohimoita jomottaa. Iiihana olo..not.

Nyt pidän nää pari pv vapaata ennen pääsiäislomaa, mies menee huomenna töihin taas ja nuoremmalla tytöllä on vielä ihan reilusti kuumetta. Oli ihan poikki ja nukahti äsken istualleen sohvalle, kannoin sänkyyn lepäilemään.

Vanhempi on vissiin sen kuumeen saanu pois, yskii vaan ku mikäkin.
:hug: - nyt sitten vauhti pois Ihkulassa kaikilta potevilta. Otatte rennosti ja levon kannalta, sinäkin!, ja annat miehes hoitaa teitä kukkasia, kun vielä kotosalla on. Köllöttelette ja otatte kainaloispaikat haltuun :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä