The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ei tartte voida minkään, niin kait sitä ite kukin tykönänsä välistä tekee. Joskus on hyväkin viivähtää siinä jossittelussa ja elää hetkisen ns. vanhoissa asioissa mutta - sitten vaan eteenpäin huomaamaan, että tässähän on asiat jos nyt ei hyvin niin ainakin kohtuu hyvin :).
Itseasiassa just nyt asiat on ihan hyvin mutta silti se mieli vaeltaa.

Ainoa mikä oikeasti nyt suruttaa on se että mulla oli vielä viime keväänä kiva työkaveri jonka kanssa huuli lens ja jutut oli välillä vähän :whistle: Oli hauskaa. Mutta kun työtiemme erosi niin nykysin olen ihan ilmaa...ei moikkaile juoksee suurinpiirtein karkuun kun tullaan töissä vastakkain eikä juuri katsekontaktia ota...en ymmärrä mitä on tapahtunu... Ja kysymään en rupea kyse kuitenkin jo varttuneemmasta ihmisestä eikä mistään teinistä.
 
Viimeksi muokattu:
Itseasiassa just nyt asiat on ihan hyvin mutta silti se mieli vaeltaa.

Ainoa mikä oikeasti nyt suruttaa on se että mulla oli vielä viime keväänä kiva työkaveri jonka kanssa huuli lens ja jutut oli välillä vähän :whistle: Oli hauskaa. Mutta kun työtiemme erosi niin nykysin olen ihan ilmaa...ei moikkaile juoksee suurinpiirtein karkuun kun tullaan töissä vastakkain eikä juuri katsekontakktia ota...en ymmärrä mitä on tapahtunu... Ja kysymään en rupea kyse kuitenkin jo varttuneemmasta ihmisestä eikä mistään teinistä.
ai se hyvännäkönen huoltomees?
 
Itseasiassa just nyt asiat on ihan hyvin mutta silti se mieli vaeltaa.

Ainoa mikä oikeasti nyt suruttaa on se että mulla oli vielä viime keväänä kiva työkaveri jonka kanssa huuli lens ja jutut oli välillä vähän :whistle: Oli hauskaa. Mutta kun työtiemme erosi niin nykysin olen ihan ilmaa...ei moikkaile juoksee suurinpiirtein karkuun kun tullaan töissä vastakkain eikä juuri katsekontakktia ota...en ymmärrä mitä on tapahtunu... Ja kysymään en rupea kyse kuitenkin jo varttuneemmasta ihmisestä eikä mistään teinistä.
Voi eikä : /... Aika erikoista mun pirtaan tuommoinen yhtäkkinen käännös, en miekään tommosta ymmärrä. Ja valankin tollanen pakoileminen kummastuttaa. Väkisinkin sitä rupee sitten pohtimaan ja miettimään, että missä vika. Mutta - yks asia on ainakin ihan varmaa: sussa ei oo niin mitään vikaa :)! Vaikka nyt teijen tiet ovatkin erottuneet, niin yhtälailla se tämä toinenkin kaveri varmasti kärsii...
 
Voi eikä : /... Aika erikoista mun pirtaan tuommoinen yhtäkkinen käännös, en miekään tommosta ymmärrä. Ja valankin tollanen pakoileminen kummastuttaa. Väkisinkin sitä rupee sitten pohtimaan ja miettimään, että missä vika. Mutta - yks asia on ainakin ihan varmaa: sussa ei oo niin mitään vikaa :)! Vaikka nyt teijen tiet ovatkin erottuneet, niin yhtälailla se tämä toinenkin kaveri varmasti kärsii...
Sehän se outoo onkin kun en keksi mitään syytä,ei olla koskaan mitään riidelty tai ees kinasteltu aina on ollut kivaa mutta sen jälkeen kun siirty toiseen paikkaan niin musta tuli ilmaa. olen sitten vaan aatellut etten viitis enää ees moikata kun ei saa moikkausta takas tai juurikin kun näkee et lähestyn niin karkaa jonnekin nurkan taakse. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.En ymmärrä en.
 
9MM
Wauuuuu, myötätuulta elossa siis kaikin puolin :)!! Ihan mielettömän hyviä uutisia, oot varmaan aivan tärinöissäs, kun isot asiat järjestyvät!! Ja vielä best maniksikin...kovat kaulaan ja isoon juhlahumuun, ihanaa :)

Tiiätkö, just noi hitaat aamuhetket pienen kanssa on niin :heart:...kainaloispaikalle vaan ja siinä unenmakuisessa aamussa olemista pienen tuhisijan kanssa, monet sipistelyt vielä siihen päälle, niin - siinä on ihana aamu edessä :)

Ja joo...me tytöt ollaan semmosia kyllä, että murtuhuuleksi menee jos puheet eivät pidä paikkaansa :snotty: :)
joo onhan sitä tullu paljonkin opittua. Mulle tuli vasta tänään mieleen et jotkut topikit on vaan suoranaisia testejä ihmisille :)

Mut joo parisuhde on mollemmin puolista estotonta ja pitää tehä mistä molemmat tykkää hullutelevaa ja yhdessä unelmien toteuttamistakin vähän niitä hupsujakin. esim jos mä haluisin pukeutua kreiviks ni toinen vois pukeutua kreivittäreks ja sit lähettäis ulos ja esiintyisimme aristokraatteina :) eikä heti lyttää ideaa oonkin aina halunnu tasku nauriin :) kumpikaan ei oo bossi paitsi sillonku suurempia kriisei.

herkkää se pitääkin olla silloin sydän elää vapaana peloiista tuntevana suurena kokemukset muistissa ei enään omantunnon kahleissa toisia loukkaammatta Way of free love busido shogun way :)

ja ainiin lupasin tybylle että mennään kattomaan tähti taivasta ja on ihan täpinöissään no sitku taivas on kirkas ja sehän repeää :)
 
9MM
Sehän se outoo onkin kun en keksi mitään syytä,ei olla koskaan mitään riidelty tai ees kinasteltu aina on ollut kivaa mutta sen jälkeen kun siirty toiseen paikkaan niin musta tuli ilmaa. olen sitten vaan aatellut etten viitis enää ees moikata kun ei saa moikkausta takas tai juurikin kun näkee et lähestyn niin karkaa jonnekin nurkan taakse. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.En ymmärrä en.
voi olla että liittyny tunteita toisella ja sitten ne tunteet nolottaa jos ei ole tehnyt mitään voi olla että ne kaduttaa tai hävettää tätä miestä siks luikkii karkuun?
 
Sehän se outoo onkin kun en keksi mitään syytä,ei olla koskaan mitään riidelty tai ees kinasteltu aina on ollut kivaa mutta sen jälkeen kun siirty toiseen paikkaan niin musta tuli ilmaa. olen sitten vaan aatellut etten viitis enää ees moikata kun ei saa moikkausta takas tai juurikin kun näkee et lähestyn niin karkaa jonnekin nurkan taakse. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.En ymmärrä en.
Aika erikoista kyllä. Ei se sitten mitään pyyteetöntä ollut, ja tommosen huomaaminen satuttaa kyllä. Inhottava tilanne.
 
Kiitti, mä luulen että noita haleja tuun tässä tarviimaan isosti...

...ja ihan on semmonen tutina näitten potilaitten kans, että paastopäivä vois olla kova sana...uskalla tarjota näille mitään : /....onhan se jotain katottava, mikä kestäis...
Toi ysin ehdottama jätski on ihan hyvä vaihtoehto. Kunhan jotain mikä maistuu ja pysyy edes osin sisällä.

Sen lisäksi masutaudissa tarvitaan...














... ämpäriä.
 
Mitä Twiittilässä tarjoillaan? Tosin en tiedä haluunko ees tietää etten huuda niinkuin mahdollisesti twiittilän lapset :snotty:
Kanakookosnuudelikeittoa. Vanhin tyttö tykkäs ja löytyi muillekkin sitten jotakin syötävää :)
Ai niin paistoin kauraleipä krutonkeja keiton kaveriksi.

Nuoremman tytön kohalta oli mulla kyllä muistikatkos että se ei saata syödä nuudeleita kun kerran oksutaudissa tulivat ylös.
 
AaKoo!!! :D


Tuo muovihärpäke on jo turhankin hyvässä....joo, se siitä. Huooh - on tää nyt taas vaihteeksi jänskäpänskää.....nyt pitäs tietty vahvistaa omaakin vastustuskykyä....ei muuta kuin sormet ja varpaat vaan ristiin...
 
9MM
Kiitti, mä luulen että noita haleja tuun tässä tarviimaan isosti...

...ja ihan on semmonen tutina näitten potilaitten kans, että paastopäivä vois olla kova sana...uskalla tarjota näille mitään : /....onhan se jotain katottava, mikä kestäis...
joo ekan päivän jälkeen sitten itelleekkään maistu mikään ekana sairaus päivänä .

neutraalei ruokii aluks sitten ku pysyy sisällä jätskii ja åiirettyi ite skidinä tykkäs siitä :)
 
9MM
AaKoo!!! :D


Tuo muovihärpäke on jo turhankin hyvässä....joo, se siitä. Huooh - on tää nyt taas vaihteeksi jänskäpänskää.....nyt pitäs tietty vahvistaa omaakin vastustuskykyä....ei muuta kuin sormet ja varpaat vaan ristiin...
mielenhallinnalla poppamies sri lankassa sano kaikki on mielestä kii ku mahassa myllää mee istumaamn ja mielellä vastaan toimi kerran vaikka hullun hommalle kuullostaa :)
 
Kanakookosnuudelikeittoa. Vanhin tyttö tykkäs ja löytyi muillekkin sitten jotakin syötävää :)
Ai niin paistoin kauraleipä krutonkeja keiton kaveriksi.

Nuoremman tytön kohalta oli mulla kyllä muistikatkos että se ei saata syödä nuudeleita kun kerran oksutaudissa tulivat ylös.
Voisin kuvitella että oisin voinut tota jopa syödä :D ja varsinkin noita krutonkeja :p
 
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä