The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...on muuten ihan käsittämättömän kaunista tuolla ulkona :)...sininen taivaskatto, aurinkokylpyä kaikkialla, vihreyttä ja pientä tuulenvirettä :heart:...

Kaurapuuroa ja mustikoita, pikku kupillinen kahvia - kiitti Aakoo :kiss:, mun ei tarvinnutkaan vaivautua tekemään sitä perustärpättiäni :D - ja sitten hiljaksiin päivästä otetta :)...

..ja toi esikoinen, mun isopieni tuittupääni :heart:, on ihana :heart:..niin mä vaan saan aamuhalit ja samalla tunteen siitä, että nämä tälläiset oikesti ovat suuria luxushetkiä, koska pienen pikkuraiset siiventyngät tuolla pojalla on jo kasvamassa lapaluittensa välissä...aika kiiruhtaa liian nopeasti...
 
Huomenata tinkulastakin

Kyllä se iltapala vain sitten vaivasi yöllä tai no aikasin aamulla,piti ottaa pilleri ja sitten menin sohvalle pitkäkseni kun siinä saa helposti yläkropan ylös,nukahdin siihen sitten pariksi tunniksi jonka jälkeen kömmin vielä sänkyyn ja nukahdin uudelleen. Mutta uni teki ihan hyvää,olin eilen ihan väsy.

Tänään pitää hakea jotain pientä äipälle. Joku kukkanen olis myöskin kiva ,sellanen joka kestäisi pidempään mutta kun en oikein tiedä mikä olis sellanen. No,kaipa se selvii kun käy katselemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30818466:
heräsin klo 07:27
...eli saitkin nukuttua hyvin ja auvoisesti :), hyvä juttu!

Ihanan täsmällistä ilmoittelua herätysajasta :D, mutta ethän sä muutoin Majuri oliskaan :kiss:

Päivän jatkumoja sullekin, meinaatkos mennä ulos?...:xmas: :kiss:....
 
Nyt oon niinkuin lapsi kyselyiässä mutta....

Mitä eroa on ylikypsällä kinkulla ja ylikypsällä saunapalvikinkulla?

Entäs jos menee kylään ns.maalaistaloon ...isoine pihoineen ja taloineen niin...soitetaanko ovikelloa ,koputetaanko ovea... jos nyt ei ole niin tuttu että voisi lampsia sisään suoraan...entäs jos ei ole ovikelloa ?!
 
..ja nyt mä lähden touhuamaan :wave: :)

Pirteetä päivää kaikille :kiss:

...ja tinkuliini - noilla kinkuilla on valmistuksessansa hienoinen ero, sen tarkemmin en tiiä itekään - loistava vastaus siis :D, mutta hyvää ovat kumpainenkin :). Ja jos ovesta löytyy ovikello, niin sitä rimpautat reippaasti - muutoin napakat koputukset oveen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä