The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
... mulla on aikansa elänyt kivikautinen kapula. Josko se minäkin siirryn nyt älypuhelin aikaan :)

Moikka kaikille :)
Mulla on ikävä mun vanhaa kelpo 8210:aa

Jokunen vuosi sitten kaverilla vielä oli 8810, eli originaali "Zippo". Tarjouduin vaihtamaan sen uuteen valitsemaansa luuriin, mut kaveri ei suostunut.

Mut jonain päivänä tommoisen zipon vielä hankin.

Älyluuria mulle ei tu koskaan. Tahdon olla dinosaurus.
 
Pertti38
Mulla on ikävä mun vanhaa kelpo 8210:aa

Jokunen vuosi sitten kaverilla vielä oli 8810, eli originaali "Zippo". Tarjouduin vaihtamaan sen uuteen valitsemaansa luuriin, mut kaveri ei suostunut.

Mut jonain päivänä tommoisen zipon vielä hankin.

Älyluuria mulle ei tu koskaan. Tahdon olla dinosaurus.
Kuullostaapa typerältä malliin haluan olla erikoinen edes jollakin tavalla.

Mut hei, ihan sama mulle!
 
Mulla on ikävä mun vanhaa kelpo 8210:aa

Jokunen vuosi sitten kaverilla vielä oli 8810, eli originaali "Zippo". Tarjouduin vaihtamaan sen uuteen valitsemaansa luuriin, mut kaveri ei suostunut.

Mut jonain päivänä tommoisen zipon vielä hankin.

Älyluuria mulle ei tu koskaan. Tahdon olla dinosaurus.
Radiossa kerrottiin joku aika sitten kaverista, joka tiputti 3310 mereen joskus vuosituhannen vaihteessa. Pari kk sitten oli joku simpukankerääjä löytänyt sen luurin simpukan sisältä. Kuivattivat ja latasivat, luuri toimi oikein hyvin. Onnistuivat jäljittämään mereen pudottaneen tyypin ja luuri löysi omistajansa n. 15v meriseikkailun jälkeen
 
Kuullostaapa typerältä malliin haluan olla erikoinen edes jollakin tavalla.

Mut hei, ihan sama mulle!
Kuulostamisessa on vain yksi L. Elikkäs kuullostaminen enään sydämmeen vaikuttaa typerältä.

Mitä sä pidät erikoisena on mulle ihan normaalia elämää. Siihen ei kuulu älyluurit, facebookit, twitterit tms. Eikä 24/7 tavoitettavuus. Ihan toi tavallinen kännykkä on jokseenkin aina pöydällä lataustelineessään ja mä käytän sitä kuin vanhaa lankapuhelinta. Eli jos en o paikalla kun puhelin soi, niin siihen ei vastaa kukaan. Poikkeustapauksissa saatan pistää kapulan taskuun.

En näe tossa mitään erikoista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä