The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilenkö mä ne tukat tilasin ja nyt ne on jo mulla. Väsyttää. Päivällä oli kurjaa mut nyt ihan ok. Ei tullu kunnon vesisadetta että olis voinut samalla vähän partsia putsata.Masu täynnä ruokaa.

Niin ja iltaa kaikille :wave:
 
Kiva kun yks sana voi muttaa lauseen tarkotusta...sain viestin ja siinä lukee On niin .....no nyt en tiedä pitäsko sen olla noin vai pitäskö siin olla No niin...jolloin sen viestin sisältö muuttuis,ei kehtaa ees kysyy tarkennusta:D Pitää vaan jäädä epätietoiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kun yks sana voi muttaa lauseen tarkotusta...sain viestin ja siinä lukee On niin .....no nyt en tiedä pitäsko sen olla noin vai pitäskö siin olla No niin...jolloin sen viestin sisältö muuttuis,ei kehtaa ees kysyy tarkennusta:D Pitää vaan jäädä epätietoiseksi.
Yläasteen äikän maikan esimerkki:
"Armoa, ei Siperiaan” tai ”Armoa ei, Siperiaan”. Tsaarinajan lennätinvirkailija muutti lauseen merkityksen.
 
...armoa ei todellakaan tunnettu...kun pistin menemään fillarin kanssa tuolla metsän keskellä :)

Voi jestas sentään, te ette ikuna tiiä miten hieno, siis supermegaextramahtava olo siitä tulee kun pistää tikkaamalla menemään vastatuuleen - tossa on kilsan verran semmosta mettätietä mikä on varsinainen tuulitunneli aina ja joka kerta vastaan!!! - ja vetää ylämäkeen ja reidet ja pohkeet ja peffa huutaa.....lisäää :D!!

Ja mikä keli :heart:! Niin lämmintä, niin lempeetä......ja sitten sieltä tulee etuviistosta oikeelta pikkasen lentosiivet sakaten semmonen hiivanan iso pörriäinen ja...*poks*...."atettion atettion....me taidetaaan pudota...kone hirttää kiinni"- sinkoilut pörriäiselle kun tuli ja törmäs mun poskiluuhun :D

Onneksipa ei sentään suuhun :D...siinä sitä oiskin ollut tekeminen :D

Mutta siis - pääsin kuin pääsinkin tämän kouhotuspäivän päätteeksi lenkille. Rapiat kymppikilsaa vajaan puoleen tuntiin :). Melko buenosti :)

Nyt saa ilta ottaa mut käsittelyynsä....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä