The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Puuroa :) - marjoilla, nams. Meillä on aika usesti kuntokauraa, ipanat jos minäkin ollaan ihan hassuina siihen ja se on hyvää sellaisenaa. Mutta koska marjojakin löytyy runsaasti, ja toivottavasti niitä kesän aikana saadaan lisää, niin mikä ihanampaa kun saa vitamiinitkin kohdilleen ja silmäniloa samalla kertaa :)
Meillä ei tällä hetkellä marjoja oo, muuten ku kaupan hillona.: /
Mansikkaa oli mutta ne on hävinnyt ajat sitten parempiin suihin..
Mut hitto..raparperia on pakastimessa pari pientä pussia..meneeköhän ne huonoksi miten nopeesti?
 
Meillä ei tällä hetkellä marjoja oo, muuten ku kaupan hillona.: /
Mansikkaa oli mutta ne on hävinnyt ajat sitten parempiin suihin..
Mut hitto..raparperia on pakastimessa pari pientä pussia..meneeköhän ne huonoksi miten nopeesti?

Jos sulla on viimekesäistä raparperiä, niin pistäs laittaen käyttöön, kun uutta satoa jo pukkaa kovasti :). Teet vaikka nopeesti jonkun hillokkeen, jota voit laittaa sitten puuron päälle - se tuo kivaa kirpsakkuutta :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Tuolta youtubesta löytää kyllä vaikka sun minkälaista..
Kattelin tuossa pari videota mm.meikkirutiineista ja hiusten kihartamisesta ilman mitään rautoja tms.
Etenkin noi hiusjutut saa toivomaan pitkiä hiuksia..tuntuu vaan ettei nää kasva ja jossain vaiheessa kyllästyn odottamiseen ja pätkäsytän sitten taas lyhyemmäksi.
 
..ja AaKoo...:hug:...

Ihminen on haavoittuvainen. Ja sydämen asioissa varsinkin. Kaikki pintanaarmut ja haavat parantuvat aikanaan, jättävät ehkä arpia komistukseksi ja ihokartaksi mutta sydämen kanssa menee se oma aikansa. Eikä ehkä silloinkaan ihan kokonaan saa puhtaan ehjäksi mutta - toisaalta onko tarvistakaan :)? Sydämen kanssa kun kuitenkin on sitä elämän matkaa tekemässä, sinne sitä säilyttää ne kaikki kokemansa tunteet - ne huonotkin - koska tärkeitä ovat. Vihasta ja katkeruudesta kannattaa aktiivisesti päästä eroon, koska ne turruttavat liiaksi ja syövät tilaa sen elämisen kauneuden huomaamiselta, asia mikä kannattelee ihmistä eniten :).

Päivänsäteetön et ole, vaikka niin kovin ajatteletkin :hug:. On se sinullekin päivänsäde kuikuilemassa ja luoksesi etsiytymässä, halusitpa tai et, kun sen aika on :). Mutta ensiksi pitää saada sitä mansikan makua elämään ja pienoisesti värisävyjen näkemistä - mustasta on hyvä aloittaa ja siihen lisätä varovasti muita sävyjä, pian jo huomaatkin kuinka siinä mustassa nämä muut ens alkuun haaleat värit korostuvat ja tulevat hyvin esiin :). Silloin on hyvä hetki sille pienelle varovaiselle hymyllekin :).

Heittäydy vain mukaan eloon, AaKoo - sillä sisältä kuollut sä et ole vaikka niin kovasti toisinaan yrität siltä näyttää. Sydän se sullakin on tuikkimassa ja tunteita vastaanottamassa ja niistä kiinni pitämässä. Ja - rakkaudelta et sinäkään pysty juoksemaan karkuun :).

...pistäs laittaen käteesi sitä kynää ja nappaat vihkoa jostain ja raapustat ylös noita tuntemuksisasi, tässä vois olla saumaa ja tutinaa todella hienoille lyriikoille sekä sielun vahvistamiselle :)
 
Tuolta youtubesta löytää kyllä vaikka sun minkälaista..
Kattelin tuossa pari videota mm.meikkirutiineista ja hiusten kihartamisesta ilman mitään rautoja tms.
Etenkin noi hiusjutut saa toivomaan pitkiä hiuksia..tuntuu vaan ettei nää kasva ja jossain vaiheessa kyllästyn odottamiseen ja pätkäsytän sitten taas lyhyemmäksi.
Mä oon toisinaan kattonut niitä letitysvideoita tirpanaa ajatellen :). Onhan siellä tarjolla vaikka miten huikeita malleja mutta sitten sitä törmää näihin omiin sormiinsa, niin :D...se on hyvä juttu että perusletti on hyvin hallinnassa ja joten kuten kalanruotolettikin eli näilläpä mennään :D
 
IhQ
Mä oon toisinaan kattonut niitä letitysvideoita tirpanaa ajatellen :). Onhan siellä tarjolla vaikka miten huikeita malleja mutta sitten sitä törmää näihin omiin sormiinsa, niin :D...se on hyvä juttu että perusletti on hyvin hallinnassa ja joten kuten kalanruotolettikin eli näilläpä mennään :D
Niinno, en miekään osaa/osais mitenkään hiuksiani laittaa..vaikka kuin yrittäis niin ei ne näytä läheskään siltä mitä pitäis. Nakkisormi mikä nakkisormi..
Että sikäli sama vaikka lyhempänä pitäiskin hiuksiaan.:)

Lapsille osaan normaaliletin laittaa, ja oon ranskanlettiä harjotellut.
 
Mutta mä lähden toisaalle :wave:..eli nessu kohti tätä päivää :). Annetaan tuulen kuiskailla hiuksissa ja leyhytellä tuulentanssissa ja auringon annetaan tartuttaa sitä pirskahtelevuutta itseemme isosti :heart:

Päin elämää siis :)

Live, love and laugh :kiss:

Tässä teille kaikille ihanuuksille aivan loistavan letkeä kesäbiisi :). Ei muuta kuin ihanaa päivää jokaiselle :kiss:

Ile Kallio Big Rock Band - My Shining Star
https://youtu.be/udwrth4kn3I
 
...öööö...huomenia vissiin kaikille :confused: :D

Hyvinpä herää kun tätä huikeeta uudistusta säätää...ei hyvää päivää vaan, tää meni nyt - sori vaan - överiksi. Miksi ihmeessä piti lähteä kloonaamaan AV:tä - eikö nyt voinu olla omaperäinen?

Mulla menee tämän kanssa kyllä niin kikkuralle koko yläpöwwö....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...eiiih - mä sain hirvittävän kikatuskohtauksenkin näitten hymiöiden kanssa...naureskelepa nyt tosissas kun oot ihan vihreenä:p...eiiii, nyt menee pokka ihan ruvelle :D

No, kaitpa tähän joskus tottuu...mutta miten ihmeessä pääsee säätämään noita omia juttujaan, mie tahon mun avattaren takasin, sniif...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä