The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Todella, Majuri, paheksun minäkin....:hug:...enkä mä enää tiiä että saako täällä halatakaan kun ei tässä merisairashymiö-osastossa semmoista näy...*kauhistelee tilannetta*...

Ja mä kun oon niin kova halittelemaan ja pusittelemaan ja sydämettelemään *varmasti tuli oikein suomeksi kirjoitettua..:D*...öh, musta on niin pala viety tämän uudistuksen takia *sniif*

Mutta - jahka mä tämän selätän niin varokaa vaan sitä halipusitykitystä :D
 
uudistuksiin tottuu nopeasti ja kiva toi että on neljää eri sortti tykkäyksiä
..äläs nyt kun mä haluun olla nyt se vastarannan kiiski tässä jutussa...:D

Oma aikansa menee tässäkin mutta...onhan tää nyt - mun mielestä - rimanalitus, kun piti mennä kloonaamaan av:n sivutsydeemit. Ei voinut olla omaperäisempi yhtään...

Ja noi hymiöt mua kyllä säälittää, niin ovat sairaan näköisiä kaikki, että pitäskö niille kunnon yliannostus maitohappobagteereja antaa :rolleyes:...
 
Mä en saa mun avatarta laitettua takaisin, vaikka kuinka yritän...kyllä mä nyt niin mielenipahoitin, kun en tajuu näitten hilavitkuttimien päälle mitään.

Mä tarviin mieh...jotakin nyt. Puuroa saan kohta, josko se tasottaisi tätä kikkurapöwwön määrää mikä nyt on melkoisen maksimissaan, villasukkien kurtturutuista nyt puhumattakaan.....:D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Arggg kerhoja ei löydy mistään enää ! :( :mad: en tykkää tästä uudistuksesta yhtään. Hymiöt ok, muuten huono. :( mun ystävätkin on hävinnyt tiedoista.

Huomenta vaan kaikille.
 
...ja mä tahtoohaluuu takaisin ne halit ja pusit ja syrämellisyydet...toi häirii mua nyt niin kovin...

Mutta - tehääs näin :)

Multa lähtee nyt :D....eli kaikille tässä hyvin hämmentävässä ja hankalahokossa uudessa aamussa ja tilanteessa - mä halaan ja rutistan ja lähetän lentopusuja kaikille :)

Kait me tää jotenkin saadaan selkävoitoksi kiepautettua...<3
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...puuroa ja aamuteetä, eiköhän tästä tasoituta itekukin ja tästä tulee ihan hassunhauska pikkulauantaipäivä :)

Meillä on sateista, kivaa, yöllä satoi taas niin nätisti ropotellen että olihan sitä melkoisen ihanaa itekseen kuunnella ipanoitten nukkuessa...ja vaan kääriytyä shaalin sisään omien ajatuksiensa ja hengityksen kanssa <3

Mutta - palataas back to basics :D eli meikäläisen aamuviisu tulee tässä...vähän niin kuin näitä avattaria odotellessa että pääsis taas siihen "näkemiseen" kiinni :)...Rauhallista, rentoa aamua sulle :) *puspus*

Wiz Khalifa - See You Again

 
Mikähän suuri ajattelu tän uudistuksen taustalla mahtaa olla?

Toiminnallisuus ainaskin on onnistuttu huuhtomaan huithelvettiin.

Enkä ole periaatteen vuoksi muutosvastarintikko. Jostain syystä vaan semmoiset tuotteet kuin rautakanki ja kirves ovat olleet turvassa uudistajilta vuosituhansia. En välttämättä haluaisi nähdä palstauudistajan suunnittelemaa rautakankea.
 
IhQ
Vettä tulee täälläkin..mie ajalsin tonne näytteenottoon heti aamusta, ompahan sekin nyt taas pois alta.
Mitähän sitten...pitäsköhän alkaa valmistelee jo ruokaa, pilkkoa kaalia ja kuoria porkkanoita..vai mitä tänään syötäisiin o_O
 
Mikähän suuri ajattelu tän uudistuksen taustalla mahtaa olla?

Toiminnallisuus ainaskin on onnistuttu huuhtomaan huithelvettiin.

Enkä ole periaatteen vuoksi muutosvastarintikko. Jostain syystä vaan semmoiset tuotteet kuin rautakanki ja kirves ovat olleet turvassa uudistajilta vuosituhansia. En välttämättä haluaisi nähdä palstauudistajan suunnittelemaa rautakankea.


..."...ööö...hei, nyt kyllä tarttis jotenkin uudistaa tätä saittia..."

.."..Joo! Mitenhän semmonen sitten onnistuis?!"...

..."..no hei, mennään ja otetaan tommonen samanlainen, siis todellakin samanlainen, saittihäspäkkä kuin av:lläkin.."

.."..hei joo! Ei tartte tehdä sitten yhtään mitään ite..."..


*pyörittelee velmuna silmiään ja kikattelee ja vilkuttelee ja pyörähtelee ja lentopusittelee*


....elä huoli, kyllä tässä ahkeralla harjoittelulla saadaan tämäkin toimimaan jotenkin :)...ei muuta kuin jutustelua kohti vaan :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä