The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei joo, toi on kyllä melkoisen pällimäinen källi että on laitettu aika levälleen rekkautuneitten tekemiset ja - jos et ole tietoinen mistä estät mitäkin, niin - buenoo kyllä kivoille perskärpäsille ja muutoinkin...mitä hittoja ne on oikein ajatelleet?!

Mutta nää entisten ihanien hymiöitten katoaminen on kurjaa...mie haluun päästä halittelemaan ja pusittelemaan ja kunnolla laitteleen sydämiä...enkä mä halua nauraa kikattaessani olla vihreenä :D...eeeiiih..!
Jep... en kyllä tiiä näkyykö myös se kenelle on yksäreitä laitellut, kunhan vaan näin punasta edes siitä ajatuksesta kun tinku siitä mainitsi :D. Toivottavasti ei näy, se olis ihan älytöntä. Se on mun mielestä jo ihan tarpeeks idioottia, että näkyy ylimalkaan kenen profiilissa on käynyt, tai edes että missä ketjussa. Just noiden perskärpästen takia.
 
Jep... en kyllä tiiä näkyykö myös se kenelle on yksäreitä laitellut, kunhan vaan näin punasta edes siitä ajatuksesta kun tinku siitä mainitsi :D. Toivottavasti ei näy, se olis ihan älytöntä. Se on mun mielestä jo ihan tarpeeks idioottia, että näkyy ylimalkaan kenen profiilissa on käynyt, tai edes että missä ketjussa. Just noiden perskärpästen takia.
Tuskin se näkyy kenelle yv:tä laittaa. Mutta ei nyt olis kuitenkaan tarvinnut noin nähdä mitä kaikkea tekee. Siitä joku harmaa jo iloitsi tuolla kommenttiketjussa kun voi paremmin seurata tekemisiä :headwall:
 
IhQ
Jaahas, missäs sitä alkais tavaraansa kaupittelemaan...
Ihan vaan selvennökseksi, kävin taas vaate-, kenkä-, laukkuvarastoja läpi ja löytyihän sieltä myytävää..:D

Huutis taitaa nykysellään olla aika hiljanen paikka, vai? Vaan uskaltaako tuonnekaan facebookin kirppiksille laittaa mitään, meneekö sielläkään vai tuleeko vaan varailuja..
Kaikista helpointa olis laittaa kaikki samaan pakettiin ja sille joku hinta, en jaksas alkaa erikseen kaikkea hinnoittelemaan.
 
Käykää hei oikeesti kommentoimassa tonne ylläpitäjille tästä uudistuksesta että mitä mieltä olette! Jotenkin luulis - yltiö optimistinen ja postitiivinen kun olen :D - että kun sinne tulee sapiskaa samoista asioista niin älyäisivät lähteä tekemään korjauksiakin...

...tietystihän siinä on se riski aina olemassa, että eivät niitä tee, koska onhan se tietty kova paikka lähteä tunnustamaan ja myötämään että ketuiksi meni ja lujaa.

Mutta - ei se ota jos ei annakaan :). Kannattaa yrittää!
 
..tiiä sitten - tuli ihan willi hajatelma mieleen *luimistelee valmiiksi* - jos tämä kaikki näyttäyis niin paljon parempana ja kauniimpana kun pitäis ihan kunnon taukoa ja pölähtäs sitten joskus takaisin...









Nääh. Ei musta kuitenkaan semmoseen olis. Liiaksi kiinni olen teijen ihanien sekopäitten jutusteluista :D *pussailee ja halailee ja lähettelee kukkapuskia kaikille*...ootte te vaan niin hyvää seuraa ja piristystä :)<3!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Huomasin, että ihan kaikki profiiliviestit tallentuu myös tuonne jonnekin listalle. Joo ne on julkisia kyllä, mutta ei mun mielestä tarvis tallentua kaikkien nähtäville, että kuka on kirjoittanut mitäkin kenenkin profiiliin. Mitä vittua nyt oikeesti.
 
Kyllä mullakin kävi jo mieles et jos ottais aikalisän tähän...ihan arsesta tää nyt on. Vaikken ole enkä mene sinne naamakirjaan niin onneks pystyy pitää yhteyksiä muutamiin muutenkin et vaikka täältä katoaisikin. Tai sit vaan taustailee.Ensin tehään uudistus ja sitten vasta kysellään käyttäjien mielipiteitä,olis pitänyt olla toistepäin. En tiedä mutta vituttaa.
 
Huomasin, että ihan kaikki profiiliviestit tallentuu myös tuonne jonnekin listalle. Joo ne on julkisia kyllä, mutta ei mun mielestä tarvis tallentua kaikkien nähtäville, että kuka on kirjoittanut mitäkin kenenkin profiiliin. Mitä vittua nyt oikeesti.

...ja että minnekäkö listalle :O?!

No, meikäläisen pöpinöistä nyt kukaan tule hullua hurskaammaksi :D että jos haluaa niitä hirveestikauheesti seurailla niin siinäpähän sitten aikaansa viruttelee kaikessa rauhassa :)

On se toisaalta luojan lykky kun oon niin käpälärtassunen näitten hilavitkutinvempeleitten kanssa :D..ja toisaalta taas ärrinmurria..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä