The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Harmaana pystyy kyllä kirjoittaan jonkun nimen. Mäkin kirjoitin famipala harmaana kun heitti ulos. Onhan meidänkin alla jäsentä ja aktiivista jäsentä :eek:

Mutta vähän liikaa kyllä tullut kaikenlaista härpäkettä uudistuksessa.

Klikkaappa omaa nikkiäsi tuolta oikelta ylhäältä, tulee vaikka mitä :eek:

muoks. olitkin tehnyt jo niin :)
...mitä mä olin tehnyt *noloilee ja luimistelee kun ei vaan tajuu*..?

Mistä muuten tietää, että kuka tässäkin ketjussa on paikalla ja kuka ei...mua niin häirii se oikeen vihreen puuttuminen...ja mä taijan kohta joutua hankkimaan itelleni sen suoristusraudan kun tässä käy niin, että pöwwö menee näemmä tämän "mä en osaa enkä tajua" - pähkäilyni kanssa ihan mahdottomaksi :D...eiiiihhh..taas....se keltainen ihanan poskettoman leveesti hymyilevä nassunen esiin nyt, kiitos!
 
...mitä mä olin tehnyt *noloilee ja luimistelee kun ei vaan tajuu*..?

Mistä muuten tietää, että kuka tässäkin ketjussa on paikalla ja kuka ei...mua niin häirii se oikeen vihreen puuttuminen...ja mä taijan kohta joutua hankkimaan itelleni sen suoristusraudan kun tässä käy niin, että pöwwö menee näemmä tämän "mä en osaa enkä tajua" - pähkäilyni kanssa ihan mahdottomaksi :D...eiiiihhh..taas....se keltainen ihanan poskettoman leveesti hymyilevä nassunen esiin nyt, kiitos!
Hitsi kun kestää vastata kun lataa ja lataa...

Et siis ole tehnyt mitään, mutta kun klikkaa sitä nikkiään niin sieltä tulee vaikka ja mitä valintoja :)

Ja joo, se vihree pallukka olis kiva. Nyt paikalla olevat näkee ainakin tuosta missä lukee jäsenet tuossa yläpuolella ja siitä sitten paikalla olevat tai mikä lie ollutkaan kohta.
 
Boobabe
Hitsi kun kestää vastata kun lataa ja lataa...

Et siis ole tehnyt mitään, mutta kun klikkaa sitä nikkiään niin sieltä tulee vaikka ja mitä valintoja :)

Ja joo, se vihree pallukka olis kiva. Nyt paikalla olevat näkee ainakin tuosta missä lukee jäsenet tuossa yläpuolella ja siitä sitten paikalla olevat tai mikä lie ollutkaan kohta.
Astuksesta voi laittaa että ei kukaan näe paikalla olemista.
 
Hitsi kun kestää vastata kun lataa ja lataa...

Et siis ole tehnyt mitään, mutta kun klikkaa sitä nikkiään niin sieltä tulee vaikka ja mitä valintoja :)

Ja joo, se vihree pallukka olis kiva. Nyt paikalla olevat näkee ainakin tuosta missä lukee jäsenet tuossa yläpuolella ja siitä sitten paikalla olevat tai mikä lie ollutkaan kohta.

..voi morjens vaan, menee niin sujuvasti yli meikäläisen kikkuratason :D

Pitäs kait tässä jotenkin rukata noita omiakin säätöjä, ettette te vaan aina tiiä missä mäkin luuraan *pyörittelee niitä silmiään ja kikattelee*...tässä mitään perskärpästen pientäkään mahdollisuutta tarvii vaikka kesä kuinka onkin :)

Pakko tässä on vaan tälle ruveta nauramaan ja samalla omalle taitamattomuudelle...kyllä tästä vielä jotain sutta ja sekundaa ja hirveetä älämölöilyä tulee :D
 
..voi morjens vaan, menee niin sujuvasti yli meikäläisen kikkuratason :D

Pitäs kait tässä jotenkin rukata noita omiakin säätöjä, ettette te vaan aina tiiä missä mäkin luuraan *pyörittelee niitä silmiään ja kikattelee*...tässä mitään perskärpästen pientäkään mahdollisuutta tarvii vaikka kesä kuinka onkin :)

Pakko tässä on vaan tälle ruveta nauramaan ja samalla omalle taitamattomuudelle...kyllä tästä vielä jotain sutta ja sekundaa ja hirveetä älämölöilyä tulee :D
Liikaa kaikkia "hienouksia" ja valintoja ja mahdollisuuksia yms nikinkin alla :confused:
Olisivat vaan parantaneet vanhaa jotenkin.

Mutta mä lähden nyt kauppaan, kun tämäkin jumii vähän väliä.
:wave:
 
Juuei, mä häivyn nyt toisaalle todellakin häröilemään ja jotain oikeesti osaamaankin :)

Kesätellään ja höpötellään ja fiilistellään ja harjoitellaan ja hymyillään isosti ja leveesti ja onnellisesti :) <3

Ei muuta kuin habibia kaikille päivään *vilkuttaa ja hymyilee ja kirmailee matkoihinsa* :)


 
..voi morjens vaan, menee niin sujuvasti yli meikäläisen kikkuratason :D

Pitäs kait tässä jotenkin rukata noita omiakin säätöjä, ettette te vaan aina tiiä missä mäkin luuraan *pyörittelee niitä silmiään ja kikattelee*...tässä mitään perskärpästen pientäkään mahdollisuutta tarvii vaikka kesä kuinka onkin :)

Pakko tässä on vaan tälle ruveta nauramaan ja samalla omalle taitamattomuudelle...kyllä tästä vielä jotain sutta ja sekundaa ja hirveetä älämölöilyä tulee :D
Mitä? Näkeekö täällä jotain missä muut liikkuu?? En mä halua.
 
Kikkurankäkkärän väkkärät *vilkuttaa*...siellä on ihana tuuli <3. Lämpimän kesäinen ja kivasti pyörittävä, tuli sitten lenkkeiltyä ja happeiltua hiukset suussa tyylillä, kun ei tullut tähän pieneen mieleen lähetä laittamaan ponnarille :D

Mutta jälleen oli ihanaa vaan antaa mennä ja painaltaa, teki sielulle kaikin puolin hyvää kun meinaa....no, seinät kaatua niskaan. Semmoista se vaan on, tilanteita tulee ja menee mutta laitetaan palikoita järjestykseen.

Ipanat ovat ulkoistaneet itsensä tahoillensa, pojat omilla juoksuillaan ja tirpana naapurissa - kuinkas muutenkaan :D - ja mä lähden väsäämään noille pinaattilettuja kun menin hattarapäisenä niitä lupaamaan :)

Aurinko paistaa taas niin kauniisti, että saan taas pakahtua <3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Oi ikyllä lidlin kus kus salaati on hyvää :p siitä syö kahteen kertaan ja mä viellä hurahdin lidlin kalkkuna- juustocroisanttiin.:oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä