The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi hyvää päivää taas noi muksut.
Vielä kukkuvat hereillä vaikka puol 9 aikoihin painuivat sänkyyn..ysiltä on sovittu hiljentyminen ja nukkumaan alkaminen.
Liian myöhään nukkuvat aamuisin niin illalla ei uni tuu vaikka päivän juoksentelisivat pihalla. Nyt kävin jo vähän ärähtää niin toinen ei keksiny enää muuta keinoa niin itkua alkoi tihrustaa. Se menee aina näin..ensin ne juoksee pissalla ja juomassa ja kun tarpeeks monta kertaa sanoo niin miulla alkaa palaa käpy..ja sitten saavat vielä hetken pidempään valvottua kun tuo yks alkaa inisemään.
Seuraavaks se haluaa juomista...ja sitten pissalle. Voi prkl en jaksa...
Rytmejä pitäis täälläkin alkaa muutteleen :confused::D
 
Nonni, lastenhuone rauhotettu..uskaltaiskohan ite jo suunnitella kömpivänsä omaan sänkyynsä. Silmiä painaa ja haukotuttaa..vois olla aika. Ja jos kuuluu viel ölinää niin käsken miehen hoitaa. Nih.
Unikuvatuksia Ihkulaan :)....sitten joskus sen jälkeen kun mies on hoitanut:rolleyes:..kyllä siinä kaiken maailman ölinät jää kuulematta:love:...hattarallisia ja pehmoisia unia sitten :)
 
Kuulkaas höpönassut :)...mä lähden mörönsyötiksi eli koukuttamaan unikuvia :)....sitäpaitti mulla on aamulla ihan oikeesti karmeen aikasta yklösnousemuksellisuutta:alien: ja mua kauhistuttaa jo etukäteen se tosiasia että miten kamalan sekaisin mä huomenna oikein olenkaan :barefoot::D...torjantai toivoa täynnä taitaa saada uuden merkityksen, kun Toivosta tuleekin The Tonttu:)...

Mutta - hyvää yötä ja kauniita unia sulle, sitten kun maltat nukkumaan tassutella :)*pus*
 
IhQ
Huomenta!

Olihan taas uni. Tällä kertaa alkuyö meni vissiin ihan ok, ei muistikuvia niistä unista mut tässä just ennen heräämistä..
Miulla on siis nyt meneillään tämmönen oman-värin-kasvatuksen-yritys, hiusten suhteen. No, unessa päätin kokeilla jotain ihmesävytevärisysteemiä ja noh, eihän se menny niinku strömsössä ja ku katoin peilistä niin hiukset oli ihan rutikuivat korput ja lisäks niin kirkuvan punaiset ku vaan osaan hiusväreissä kuvitella. Sillon pääs unessa (ilmeisesti vain unessa kuitenkin) huuto ja herätyskello pelasti. Olin unohtanut poistaa herätyksen vissiinkin..mut onneks.

Joo, mut siis vapaapäivää..mies lähtenyt töihin jo kuudeks, kahvia oottelen ja mietin joko noita muksuja herättelis..ei menis ilta sit niin hulinaks.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä