The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja maisemakin meni ihan mustaksi ja vesisade vain yltyy,näinköhän kohta vielä kolisee ja räiskiikin...

Vaan nyt aamupalalle, tässä vois olla saumaa sille heräämisellekin ja aivotoiminnan vilkastuttamisell...no nyt menee jo niin paksuski hötöksi etten itekään usko :D
 
Mielellään suomeksi. Muistan kun sain magneettikuvien lausunnon, kaksi sivua tekstiä ja yhdestä virkkeestä osasin päätellä että nyt ei oo koipi hyvässä jamassa. Se virke oli " irti revennyt, ei ehjiä kiinnikkeitä". Kaikki muu oli sekavaa latinasotkua
Joo latinaa toi munkin pari riviä oli. Sitte ku yritin googlettaa spondylolyysia niin pelkkiä kennel- sivustojen vastauksia. Serkkuki ihmetteli, että voiko sellanen olla ihmiselläkin :D
 
Yllättävä tapa makeuttaa kahvi – unohda sokeri! - Artikkelit | Makuja
Kardemummaa sekaan :)
Arabialaisesta kahvista tuttu kardemumma tuo kahviin kaivattua makeutta, muttei kaloreita. Lämmetessään kardemumman maku taittaa myös kahvin kitkerää ominaismakua.
Toi on muuten toimivaaa :)!! Ja toinen mikä käy on vanilja...mä ite tykkään hurjasti vaniljasta, mun pitää välistä ihan nuuskutella vaniljasokeriakin:oops:...ja multa nyt löytyy muutakin tuotetta vaniljantuoksulla höystettynä :)...
 
Yllättävä tapa makeuttaa kahvi – unohda sokeri! - Artikkelit | Makuja
Kardemummaa sekaan :)
Arabialaisesta kahvista tuttu kardemumma tuo kahviin kaivattua makeutta, muttei kaloreita. Lämmetessään kardemumman maku taittaa myös kahvin kitkerää ominaismakua.
En o sokeria käyttänyt vuosiin missään.
Laku/salmiakkipussin saatan pari kertaa vuodessa ostaa leffamässyksi, mutta muuta makeaa ei oikein mene. En muista minä vuonna olen viimeksi syönyt edes jäätelön.
 
Kanelikahvi ei myöskään ole hassumpaa
Ei varmaan olekaan :), tuota en ole ite kokeillutkaan. Tosin en mä ole aikoihin enää edes kahvia juonutkaan...mutta oi ja voi, tänä aamuna kun kurvailin nuille aikaisille asioilleni, niin yhdessä paikassa kun heti tulvahti vastaan vastakeitetyn kahvin tuoksu,niin kyllä - oli mieluisaa nenämusiikkia se :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä