The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tirppa taisi jo nukahtaa. Astianpesukone on vielä päällä eli hetki tässä. Mörönkarkotinkaan ei ole kotona :notworthy:
*halaaruttaa*...sujauta salakavalasti tyynyn alle paistinpannu, varmasti pysyy mörkönen kaukana.

..ja sitten kun mörönkarkoittelija on paikalla niin käperry kainaloiseksi ihan liki ja muista just toi sun tuntees nyt...kuinka onkaan toista isosti ikävä :love::)
 
...ja terkkusii saunasta kaikille :)

Nyt on kyllä niin lötköpötköfiilis että! Mikä on toisaalta niin outo ja omituinen:barefoot: mutta oli kyllä ihunat löylytkin :).

Mulla on koko kolmikko täällä kasassa :)..tirpana kotiutui kikattavaisena ja pulinaboxin kera...ei tarvinnut laittaa sananpuolikastakaan mihinkään kohtaan, kun ei se mahtunut :D

Ja niin kotiutui hienon kampauksen kera, mun täytyy ottaa tossa asiassa isosti ryhtiliikettä ja lähteä opiskelemaan noita erilaisia letitysmalleja koska muutoin tulee näpeille ja sanomista, ja niin oli tehty mani- ja pedikyyrit eli blingblingejä sormien kynisssä ja varpaissakin :)....

Iltatouhuja hiljaksiin menossa, esikoinen jo kömpi omaan huoneeseensa nukkumaan - poika olikin ihan tillintallin kun on riekkunut fillarillansa ympäri kyliä, jotenkin niin lutuinen tapaus kun tossa vähän aikaa sitten virutteli ittiänsä sohvalla ja höpisi, kun pojan äänestä jo kuului se ihana unisuus :) <3...

Ei ollenkaan hassumpi päivä :)!
 
Umm, nyt taisi ukkostaa.
Meillä kävi semmonen tosi nopea ja äkänen ukkonen päivän aikana, ja tossa alkuillasta se jostain aivan tyhjästä nykäs railakkaan sadekuuron - hetkessä lainehti pihamaa kunnolla... On se voimallista, ei voi kuin ihailla ja hämmästellä. Sinne kun ois älynnyt mennä shampoissa ja saippuoissa pomppimaan niin ois saanut hyvät suihkut!
 
...njaa, anna toisen nyt rauhassansa pureskella tilannetta ja sitten kun törmäilette niin moikkaat vaan :). Jos hän ei sitten moikkaa, niin se on hänen mokansa ja menetyksensä.

Munkin täytyy tässä kehuskella että tuli tehtyä ihan älyttömän hyvää kasvishässäkkää, yllätyin ihan itekin :). Mutta arvaas vaan onnistuuko samanlainen kahdesti...tuskin, meni meinaa niin soveltaessa ja mutuotteella sekä sillä mitä kaapista sattui löytymään :).
Mitä teit? Mä panin risottoriisin lisäks punasia linssejä, valkosipulia, keltasipulia, tomaattia, herkusieniä, hemapa-pussista ja vihreitä papuja. Jopa puolikas söi lautasen tyhjäksi!! Oli kuulemma hyvää, ja vain kerran poistui pöydästä kesken ruokailun. Jei!
 
Mitä teit? Mä panin risottoriisin lisäks punasia linssejä, valkosipulia, keltasipulia, tomaattia, herkusieniä, hemapa-pussista ja vihreitä papuja. Jopa puolikas söi lautasen tyhjäksi!! Oli kuulemma hyvää, ja vain kerran poistui pöydästä kesken ruokailun. Jei!
Siis apua...ootas...mulla oli punasipulia ja kevätsipulia, sitten porkkanaa, kesäkurpitsaa, tomaattia ja aurinkokuivattua tomaattia, hiukkasesti myös risottoriisiä...heitin joukkoon puolikkaan sitruunan mehut, yrttipippuria, pikkasesti suolaa, chiliä ja...olikohan siinä sitten..joo, näin se tais olla :). Huisin hyvää tuli :)

Ja teilläkin on herkuteltu :)! Paras kiitos on se, että lautaset ovat tyhjinä ja masut täysinä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä