The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivän kannatettavat asiat hoidettu.

Koukkasin sitten pitkästä aikaa kirjaston tuo/vie- korin kautta...

Huovisen Hamsterit, Ympäristöministeri ja Ronttosaurus
Blaken Tanssii susien kanssa
Snellmanin Rakkauden maanosat

Tannerin Kahden maailmansodan välissä
Raigin Saarenmaan valssi - Georg Otsin elämäkerta
Matematiikkaa Tilastotiede ja todennäköisyyslaskenta
Kokoelmastani puuttunut Päätalo Saman katon alle

+ DVD- elokuvat
Saw, Narc, Doom ja TrueBlood season 2

Mua ei saa päästää kirjastoon.
Ettet vaan ollu Kallion kirjastossa, bongasin siellä yhen setämiehen penkomassa silmät kiiluen poistohyllyä :D
 
Sitä ne toimittajatkin kuitenkin odottaa ja siksi hehkuttavat :whistle::D
Jos vaikka joku lukija lähettäis kuvaa tai jopa videota (y)
Tiiä jos nyt menis nää ennustuksetkin viimein kohdillensa, kun koko kesä mennyt odotellessa :)...ja mikäs sen mukavampaa oliskaan, jos elokuu olis aurinkoinen ja lämmin, en mä ainakaan paheksuis (piru vie, mä en niin osaa totakaan sanaa kirjottaa..) :)...hyvin ehtis näpsäämään vaikka mimmosia luontokuvia elokuun auringossakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Tiiä jos nyt menis nää ennustuksetkin viimein kohdillensa, kun koko kesä mennyt odotellessa :)...ja mikäs sen mukavampaa oliskaan, jos elokuu olis aurinkoinen ja lämmin, en mä ainakaan paheksuis (piru vie, mä en niin osaa totakaan sanaa kirjottaa..) :)...hyvin ehtis näpsäämään vaikka mimmosia luontokuvia elokuun auringossakin :)
Niinpä :)
Olishan se kiva lapsillekin jos ilma vähän lämpiäis ennen lomien loppumista.
 
Iltaa!

Mitäs tänne kuuluu tänään..onko kaikki paikalla?
Mulla olllu tänään vähän hidas päivä mutta mukava sellainen ja ilta ollut kiva:rolleyes:
Iltaa tinkuliini :)

Hitaalla tunnun käyvän täällä, mulla on semmoinen semikooma- lötköpötköolonen ja pääkuuppanen pumpulina...saunan jälkimakustelufiilingeissä viipyillyt hyvän päivän tiimoilta...
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja tinkuliini
Niinpä :)
Olishan se kiva lapsillekin jos ilma vähän lämpiäis ennen lomien loppumista.
Ihmeen nopeesti tää aika kuitenkin taas luiskahti näpeistä, kesäkuun alussa kun ehti ajatella että onhan sinne elokuuhun matkaa...niin katos vaan, tässä ollaan :).

Hyvä kesä ja loma kuitenkin :), rentoutuminen ja höllääminen tuli tarpeeseen ja siitä auringostakin osattiin ottaa ilo irti...ja osataan jatkossakin, ei sen puoleen :).

Otetaan vaan elokuuta vastaan ja nautiskellaan päivistä ja hiljaksiin hiipivistä samettisista öistä...aika pimeitähän ne jo on...pitää ruveta katteleen tota kynttilävarastoa ja täydentää tarvittaessa, kohta saa laitella tunnelmavalaistusta niiden muodossa sekä sisälle että ulos :)...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ihmeen nopeesti tää aika kuitenkin taas luiskahti näpeistä, kesäkuun alussa kun ehti ajatella että onhan sinne elokuuhun matkaa...niin katos vaan, tässä ollaan :).

Hyvä kesä ja loma kuitenkin :), rentoutuminen ja höllääminen tuli tarpeeseen ja siitä auringostakin osattiin ottaa ilo irti...ja osataan jatkossakin, ei sen puoleen :).

Otetaan vaan elokuuta vastaan ja nautiskellaan päivistä ja hiljaksiin hiipivistä samettisista öistä...aika pimeitähän ne jo on...pitää ruveta katteleen tota kynttilävarastoa ja täydentää tarvittaessa, kohta saa laitella tunnelmavalaistusta niiden muodossa sekä sisälle että ulos :)...
No niinhän se teki. Nopeasti kesäaika aina menee.
 
Mainitsivat että pakkaaminen mukaan on ongelma kun ei mahdu mihinkään pakkaukseen, ajaisivat tehosekoittimessa ja tarpeeksi moneen juomamukiin, kannet päälle. En usko että maku kärsis tuosta enään.. Ketsupilla vois säätää että tulis pillistä läpi, tai paistorasvalla.
Ps. Itse olisin pyöristänyt 1294g => 1.3kg. ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä